Otin vahingossa lääkettä ja alkoholia sekaisin, mikä avuksi?
Eilen päivällä oli lihakset tosi jumissa ja otin lihastenrentouttajaa. Illalla en muistanut, että olin ottanut tuon ja join pari cocktailia. Tänään pää tuntuu sekaiselta, semmoinen tosi sumuisa olo. Voiko johtua siitä, että otin alkoholia liian pian tuon lääkkeen jälkeen ja miten saisi olon paremmaksi?
Kommentit (11)
Ai ai, nauti niin pitkään kun se kestää.
Olet myös loppuikäsi sekakäyttäjä. Muista kertoa lääkärille.
No joo tiedän, ettei tää nyt varmaan mitään hirveän vaarallista ole, mutta olo on tosiaan kaikkea muuta kuin nautittava ja haluan vaan nopeasti eroon tästä aivosumusta ja mietin voinko jotenkin saada nopeasti oloni paremmaksi. Mä olen jotenkin muutenkin todella herkkä lääkkeille ja alkoholille ylipäätään. Vettä olen juonut paljon.
T. AP
Vierailija kirjoitti:
No joo tiedän, ettei tää nyt varmaan mitään hirveän vaarallista ole, mutta olo on tosiaan kaikkea muuta kuin nautittava ja haluan vaan nopeasti eroon tästä aivosumusta ja mietin voinko jotenkin saada nopeasti oloni paremmaksi. Mä olen jotenkin muutenkin todella herkkä lääkkeille ja alkoholille ylipäätään. Vettä olen juonut paljon.
T. AP
No eipä sun oireet kovin vakavilta vaikuta, kun jaksat tänne typerää, mutta selkeää, tekstiä suoltaa.
Syö jotain suolaista, ettet saa veden kittaamisellasi vesimyrkytystä.
Ei siihen mikään auta muu kuin aika. Toki jotain kofeiinipitoista voi kokeilla, piristyisikö olo.
Yleensä kysellään "vedin kopan kaljaa ja päälle liuskan diapamia, onko paha".
Jotkut on herkempiä kuin toiset ja tosiaan tuota relaksanttia on ollut veressä vielä kun olet ottanut alkoholia, niin voi vetää pöhnään varsinkin jos et kumpaakaan säännöllisesti muuten käytä.
Koita vaan ottaa rennosti ja keskity johonkin muuhun, kyllä se olo siitä selvenee :)
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen mikään auta muu kuin aika. Toki jotain kofeiinipitoista voi kokeilla, piristyisikö olo.
Kofeiini voi laukaista vaikka paniikkikohtauksen tuossa tilanteessa jos on muutenkin altis ahdistukseen.
Jos muisti kärsii noin pahasti lääkkeen kanssa, kannattaa harkita josko veisit pillerit apteekkiin lääkejätteeseen. Jos vaan muistat.
Nou hätä nauti oloista ja ota tarvittaessa lisää.