Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies viivyttelee anoppilaan lähtöä

Vierailija
01.05.2022 |

Olen tosi kyllästynyt tähän. Joka kerran, kun olemme menossa vanhemmilleni, mies käyttää aamupäivän pitkään aamiaiseen, imurointiin, keittiön siivoamiseen ja äsken alkoi pestä jääkaapin alalaatikkoa. Kävimme vanhemmillani viimeksi jouluna, joten liian usein ei vierailuja ole ollut. Heillä on ihan hyvät välit. Seuraavaksi siistii auton. Tämä aina, kun olemme lähdössä minun vanhemmilleni, ei muille. Olen kysynyt, eikö halua lähteä, mutta väittää haluavansa. Alkaa itsellä mennä hermo. Jätänkö pyytämättä enää mukaan vai mitä teen?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttekö koskaan miehesi vanhemmilla kylässä?

Vierailija
42/48 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka itseään kunnioittava nainen haluaa vapaaehtoisesti lähteä paikkaa missä joku toinen nainen on tärkeämpi kuin itse on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka itseään kunnioittava nainen haluaa vapaaehtoisesti lähteä paikkaa missä joku toinen nainen on tärkeämpi kuin itse on

Ensiksikin miksi itse pitää olla aina se tärkein? Ei mua ainakaan haittaa jos jossain kyläpaikassa joku toinen on tärkeämpi kuin minä. Toiseksi jos tarkoitat anoppilaa niin ei siellä anoppi ole tärkeämpi kuin minä, ei oo ikinä kuuna päivänä edes ajateltua paikan päällä kuka täällä on tärkein, ihan hullua. Anoppi on mukava ja sielä on kiva käydä, minkä ihmeen takia sielä pitäisi jotain tärkeysjäejestystä fundeerta. Kolmannenksi jos ap:tä tarkoitat niin lue pösilö kaikki vastaukset että olet seijerillä asioista.

T. eri kuin ap

Vierailija
44/48 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensiksikin miksi itse pitää olla aina se tärkein? Ei mua ainakaan haittaa jos jossain kyläpaikassa joku toinen on tärkeämpi kuin minä. Toiseksi jos tarkoitat anoppilaa niin ei siellä anoppi ole tärkeämpi kuin minä, ei oo ikinä kuuna päivänä edes ajateltua paikan päällä kuka täällä on tärkein, ihan hullua. Anoppi on mukava ja sielä on kiva käydä, minkä ihmeen takia sielä pitäisi jotain tärkeysjäejestystä fundeerta. Kolmannenksi jos ap:tä tarkoitat niin lue pösilö kaikki vastaukset että olet seijerillä asioista.
T. eri kuin ap

Tulipa paljon kirjoitusvirheitä, näppäimistö reistaa.

Vierailija
45/48 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. eri kuin ap

Tulipa paljon kirjoitusvirheitä, näppäimistö reistaa.

Niinhän siinä tunnekuohussa käy että unohtuu oikoluku

Vierailija
46/48 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun olette miehen vanhemmille menossa lounaalle klo 12, menet suihkuun klo 11, peset hiukset ja niiden kuivuminen voi kestää (omat pitkät kutrit tarvii 2 tuntia). Sitten pitää vielä pukea ja meikata ja lapsetkin valmistaa kyläreissuun.

Voi voi kun ollaan myöhässä miehenkin vanhemmille mennessä, mutta niin demokratia alkaa toimia tai sitten ei.

Vierailija
47/48 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja teen tuota anoppilaan mennessä. Mä tykkään anopista ja musta on kiva nähdä, käydään huomattavasti useammin kuin ap, mutta inhoan sitä, että aikataulu pitää sopia tarkkaan ja se vie multa viikonlopusta sen rentouden, mitä arkena ei vain ole. Kun arki on töiden ja lasten kuvioiden takia aikataulutettua, koen tosi raskaaksi sellaisen kellon kyttäämisen vkoloppuna ja haluaisin tehdä asioita omaan tahtiin. Ja jos tai kun teen niitä, väistämättä myöhästytään siitä aamupäivän ajasta.

Me on ratkaistu tämä niin, ettei käydä syömässä, vaan mennään iltapäivän mittaan muuten vaan, jos kahvit tarjotaan, ok, mutta ei velvoitetta siihenkään. Ja sitten ei myöskään olla kellon kanssa kyttäämässä lähtöä, vaan on vapaus vaikka ulkoilla yhdessä tai vastaavaa.

Ap, olisiko tämä sunkin miehellä kyseessä?

Toisaalta, mulla taustalla myös se, että appiukko on mulle usein tosi inhottava ja harvoin kukaan puolustaa, joten varmasti taustalla on jonkunlaista alitajuista välttelyäkin kyläilyä kohtaan. Mutta anopista tykkään kovasti ja häntä on mukava nähdä.

Vierailija
48/48 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies voi jäädä kotiin siivoamaan? Onko pakko lähteä aina mukaan. 

Ap voisi kirjoittaa miehelle pitkän työlistan, mitä pitää ola tehtynä siihen mennessä kun perhe palaa:

Siivous, pyykinpesu, kasviskeitto seuraavaksi päiväksi (paljon kuorittavaa ja pilkottavaa) jne. Kun kerran tykkää niistä sunnuntaisista kotitöistä.