Ihastun sellaisiin vähän ujoihin introvertteihin, mutta jotka on myös omapäisiä ja itsenäisiä. Onko outo yhdistelmä?
Kommentit (13)
No minä olen tuollainen nainen mutta olenkin vähän outo. Yleensä minuun ei paljon ihastuta tai ei ainakaan kukaan tunnusta!
Ai siis etäisiin ihmisiin, jotka eivät oikein päästä lähelle?
Kyllä mun mielestä introvertit ovat nimenomaan itsenäisiä, eivät tarvitse mitään laumaa ympärilleen. Kiva, kun joku arvostaa sitä piirrettä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä introvertit ovat nimenomaan itsenäisiä, eivät tarvitse mitään laumaa ympärilleen. Kiva, kun joku arvostaa sitä piirrettä.
Miehet arvostavat naisessa.
Introvertit naiset taas harmittavan usein haluavat ekstrovertin miehen joka "näyttää naiselle tietä"
Minäkin tunnistin itseni tuosta kuvauksesta. Ihastuneita on todellakin riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertit naiset taas harmittavan usein haluavat ekstrovertin miehen joka "näyttää naiselle tietä"
Itsenäinen ihminen ei tarvitse toista ihmistä "näyttämään tietä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertit naiset taas harmittavan usein haluavat ekstrovertin miehen joka "näyttää naiselle tietä"Itsenäinen ihminen ei tarvitse toista ihmistä "näyttämään tietä".
Ehkä enemmänkin kun on itsenäinen niin ei halua itse olla se tiennäyttäjä ja siksi suhde perässävedettävän ihmisen kanssa ei toimi. Näin ainakin omalla kohdallani. Parhaiten toimii sellaisen kanssa joka on myös itsenäinen intorvertti jonka kanssa yhdessä kuljetaan samaan suuntaan ilman että kummankaan tarvitsee ohjata tai näyttää tietä.
Mä oon kans tommonen ihminen vaikka tykkään myös ihmisseurasta tiettyyn pisteeseen asti.:-) Mun savolaislähtöinen suku on vaan täynnä toisiinsa tiiviisti yhteyttä pitäviä sukulaisia molempien vanhempieni puolelta, niin oon oppinut sitä kautta myös semmosia sosiaalisia tapoja, joita ulkopuolisten mielestä stereotyyppiset aspergerit ei harrasta. Oon siis ainoa virallisesti aspergerdiagnoosin meijän lähisuvussa saanut.
T: M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse tiennäyttäjää mutta introverttimiehet ovat usein liian introvertteja minullekin. Olen itse ihan keskustelutaitoinen enkä sellainen josta ei saa mitään irti.
En tiedä yhtäkään introverttiä, joka ei ole tismalleen tuollainen kuin aloituksessa. Itsekin olen sellainen. Ja se "vähän ujo" on usein katsojan tulkinnassa, koska se, ettei pölpötä suu päänä vaan puhuu vain kun on asiaa, on tulkittu ujoudeksi jonkun 3987398479834579832 kertaa.
On outo yhdistelmä, oletko ihan tosissasi?
Mulla sama. Ne ei tietenkään ihastu muhun.