YLE lähettää Tähtitorninmäeltä VALKOLAKKIPÄISTEN örveltelyä
Onkos nolompaa nähty? Lunta paskahuussin päällä sanottiin ennen näille elvistelijöille. Typerää, että YLE tätä tuubaa lähettää!
Kommentit (29)
Olen aina inhonnut kuoromusiikkia. Niin teeskeentelyä, niin teeskentelyä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Persut örveltää rumina ja tyylittömiä kotonaan tai kaljabaarissa
No, minkälaista siellä on? Kerro kun kerran baarissa olet.
Juu, ylen mielestä Vappu on vain ja ainostaan ylioppilaiden ja eliitin juhlaa. Muut menköön töihin palvelemaan akateemista eliittiä, vaikkapa sairaalaan kun he sitten joutuvat ensiapuun.
Ei ole ihme, että kansa jakaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Kateus vie kalatkin veestå.
En ole kateellinen näille elvistelijöille yhtään. Lähetän aina laskun heille tekemistäni töistä.
AP
Ullanlinnanmäelle on vapaa pääsy. Ankeuttajat ovat tyhmiä tai yksinkertaisia.
Ja sitäpaitsi transvestiittina pukeudun paremmin kuin kaikki muut. Valkolakin sijasta käytän muodikasta lippistä.
AP
Oon joskus ollut vappuna tuolla ja sit Hakaniemen torilla. Saman lauantain aikana. Siis silloin kun oon ollut vappuna Helsingissä. Aina voi viettää omanlaisensa vapun.
Vierailija kirjoitti:
Oon joskus ollut vappuna tuolla ja sit Hakaniemen torilla. Saman lauantain aikana. Siis silloin kun oon ollut vappuna Helsingissä. Aina voi viettää omanlaisensa vapun.
Ai valkolakki päässä kummassakin? DILLE!
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus vie kalatkin veestå.
En ole kateellinen näille elvistelijöille yhtään. Lähetän aina laskun heille tekemistäni töistä.
AP
Miksi sitten uliset kateellisena? *huuttist* :D
Mikä on meno Kaakelitehtaalla, Arabien rannassa ja Hietamiehen hautausmaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai valkolakki päässä kummassakin? DILLE!
AP
No en oo jaksanut kaivaa valkolakkia kaapin periltä juuri koskaan. TROLLI!
Se on sitä parempaa örveltämistä. Niillä on hienommat viinaksetkin.
is:kinnlöhettää suoraa lähetystä.. Katsoin heyken ja järkytyin, kun jo tässä vaiheessa juhlintaa puisto näyttää kaatopaikalta.
Vierailija kirjoitti:
Ullanlinnanmäelle on vapaa pääsy. Ankeuttajat ovat tyhmiä tai yksinkertaisia.
Tpivottavasti vapaanpääsyn sankarit osaa korjata mukana tuomansa roskatkin..
Kuinka kuviin onkin löydetty noin paljon rumia suomalaisnaisia?
Jo Mantan lakituksessa sama juttu.
Ei tule mieleen, että Yle olisi koskaan aikaisemmin omistautunut näin perusteellisesti näyttämään vapun juhlintaa. TV1 näyttää käytännössä koko päivän jotain "vappuohjelmia". Välillä tulee kuitenkin jumalanpalvelus, mutta sitten taas jatketaan.
Jokaisen pitää itse juhlia vappunsa eikä katsella televisiosta, kun MUUT juhlivat.
Höpön löpö. Ihan on mukavaa katsottavaa.