Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan jälkeen kierto ihan sekaisin, kuukautiset tulee reilun parin viikon välein ja väliajat tiputtelee,

Vierailija
01.05.2022 |

onko muilla ollut vastaavaa? Kauanko kestänyt ennen kuin tasaantunut normaaliksi?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut 1.5 vuotta ongelmaa. Kilpirauhanen kävi liikatoiminnalla ja sen jälkeen häiriintyi. Ei ole tullut vuotoa puolen vuoteen esimerkiksi mutta ei merkkejä vaihdevuosista. Kohtua yritettiin tyhjentää primolutilla mutta hyvin vähäiseksi jäi tyhjennysvuoto. Olen yhteydessä lääkäriin. Kaksi rokotettakin kyllä otettu.

Ihme että se korona iski noin lujaa vaikka oli "suojaus" alla? Mitä veikkaat oliko korona vai rokotteet?

Vierailija
42/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

200IQ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut 1.5 vuotta ongelmaa. Kilpirauhanen kävi liikatoiminnalla ja sen jälkeen häiriintyi. Ei ole tullut vuotoa puolen vuoteen esimerkiksi mutta ei merkkejä vaihdevuosista. Kohtua yritettiin tyhjentää primolutilla mutta hyvin vähäiseksi jäi tyhjennysvuoto. Olen yhteydessä lääkäriin. Kaksi rokotettakin kyllä otettu.

Ihme että se korona iski noin lujaa vaikka oli "suojaus" alla? Mitä veikkaat oliko korona vai rokotteet?

Korona se oli ainakin minun kohdalla lääkärit totesivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
44/56 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut nyt kolmet kuukautiset Koronan jälkeen ja jokaiset olleet myöhässä.

Ensimmäiset maaliskuussa 4pv, toiset peräti tasan 2vkoa ja kolmannet 5pv.

Saapa nähdä miten seuraavien käy, erittäin raivostuttavaa, varsinkin jos menoja kuten nyt olisi tulossa juhlat ja saa hermoilla vuotaako sitä sitten silloin, jos alkavat taas myöhässä.

Vierailija
45/56 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
46/56 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/56 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

200IQ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piikeistähän nuo oireet tulee mutta ihmiset ei myönnä sitä edes itselleen.

Vierailija
48/56 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200IQ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona se oli ainakin minun kohdalla lääkärit totesivat.

Totesivat? Mutta ei tutkittu mitenkään. Korona tietysti - mutta piikit EI tietenkään. Heh.

Vierailija
49/56 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni miehen sisar on kärsinyt lapsettomuudesta vuosikausia. Nyt kolmen rokotuksen jälkeen tuli aivan yllättäen raskaaksi. Vauva syntyy joulukuussa.

Vierailija
50/56 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
51/56 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto piteni 8 päivää ja nyt ollut jo 3kk:n ajan 40 pv. Todella kiva kun yrittää lasta tällä hetkellä..

Vierailija
52/56 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierto piteni 8 päivää ja nyt ollut jo 3kk:n ajan 40 pv. Todella kiva kun yrittää lasta tällä hetkellä..

Siis sairastetum koronan jälkeen.

Vierailija
53/56 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän ne koronarokotushourupäät löytyivät.

Arvasin että yli puolet vastaajista on oman elämänsä Tokentube-lääkäreitä ja Google-tohtoreita.

Vierailija
54/56 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun peppu sulla vuotaa, huuda Mr Tampax mulle tuokaa.

Vierailija
55/56 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin syksyllä koronan ja ihan samoin täällä, kierto ollut jopa 40 päivää. Kauankohan tätä kestää? Todella turhauttavaa! Jos täällä on vielä ketjuun vastanneita, niin miten teillä meni? 

Vierailija
56/56 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin, niin saat asiantuntevaa apua. Täällä on vain mutu-tohtoreita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän