Koronan jälkeen kierto ihan sekaisin, kuukautiset tulee reilun parin viikon välein ja väliajat tiputtelee,
onko muilla ollut vastaavaa? Kauanko kestänyt ennen kuin tasaantunut normaaliksi?
Kommentit (56)
200IQ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut 1.5 vuotta ongelmaa. Kilpirauhanen kävi liikatoiminnalla ja sen jälkeen häiriintyi. Ei ole tullut vuotoa puolen vuoteen esimerkiksi mutta ei merkkejä vaihdevuosista. Kohtua yritettiin tyhjentää primolutilla mutta hyvin vähäiseksi jäi tyhjennysvuoto. Olen yhteydessä lääkäriin. Kaksi rokotettakin kyllä otettu.
Ihme että se korona iski noin lujaa vaikka oli "suojaus" alla? Mitä veikkaat oliko korona vai rokotteet?
Korona se oli ainakin minun kohdalla lääkärit totesivat.
Itselläni ollut nyt kolmet kuukautiset Koronan jälkeen ja jokaiset olleet myöhässä.
Ensimmäiset maaliskuussa 4pv, toiset peräti tasan 2vkoa ja kolmannet 5pv.
Saapa nähdä miten seuraavien käy, erittäin raivostuttavaa, varsinkin jos menoja kuten nyt olisi tulossa juhlat ja saa hermoilla vuotaako sitä sitten silloin, jos alkavat taas myöhässä.
200IQ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut 1.5 vuotta ongelmaa. Kilpirauhanen kävi liikatoiminnalla ja sen jälkeen häiriintyi. Ei ole tullut vuotoa puolen vuoteen esimerkiksi mutta ei merkkejä vaihdevuosista. Kohtua yritettiin tyhjentää primolutilla mutta hyvin vähäiseksi jäi tyhjennysvuoto. Olen yhteydessä lääkäriin. Kaksi rokotettakin kyllä otettu.
Ihme että se korona iski noin lujaa vaikka oli "suojaus" alla? Mitä veikkaat oliko korona vai rokotteet?
Piikeistähän nuo oireet tulee mutta ihmiset ei myönnä sitä edes itselleen.
Vierailija kirjoitti:
200IQ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona se oli ainakin minun kohdalla lääkärit totesivat.
Totesivat? Mutta ei tutkittu mitenkään. Korona tietysti - mutta piikit EI tietenkään. Heh.
Tyttäreni miehen sisar on kärsinyt lapsettomuudesta vuosikausia. Nyt kolmen rokotuksen jälkeen tuli aivan yllättäen raskaaksi. Vauva syntyy joulukuussa.
Kierto piteni 8 päivää ja nyt ollut jo 3kk:n ajan 40 pv. Todella kiva kun yrittää lasta tällä hetkellä..
Vierailija kirjoitti:
Kierto piteni 8 päivää ja nyt ollut jo 3kk:n ajan 40 pv. Todella kiva kun yrittää lasta tällä hetkellä..
Siis sairastetum koronan jälkeen.
Täältähän ne koronarokotushourupäät löytyivät.
Arvasin että yli puolet vastaajista on oman elämänsä Tokentube-lääkäreitä ja Google-tohtoreita.
Kun peppu sulla vuotaa, huuda Mr Tampax mulle tuokaa.
Vierailija kirjoitti:
Sairastin syksyllä koronan ja ihan samoin täällä, kierto ollut jopa 40 päivää. Kauankohan tätä kestää? Todella turhauttavaa! Jos täällä on vielä ketjuun vastanneita, niin miten teillä meni?
Mene lääkäriin, niin saat asiantuntevaa apua. Täällä on vain mutu-tohtoreita.