Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan jälkeen kierto ihan sekaisin, kuukautiset tulee reilun parin viikon välein ja väliajat tiputtelee,

Vierailija
01.05.2022 |

onko muilla ollut vastaavaa? Kauanko kestänyt ennen kuin tasaantunut normaaliksi?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vaihdevuosilta

Vierailija
2/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vaihdevuosilta

Iän perusteella sekin toki voi olla mahdollista, mutta jännä sattuma että tähän asti täysin säännöllinen kierto ilman mitään tiputteluja ja heti koronan jälkeen alkoi tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vaihdevuosilta

Mulla oli juuri ap:n kuvaaman kaltaista n. vuoden verran ennen kuin menkat loppui kokonaan.

Vierailija
4/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Voi toki olla vaihdevuodet myös. Toisen rokotteen jälkeen ei ollut kuukautisia kolmeen kuukauteen, sitten sairastin koronan tammikuussa eikä kuukautisia sen jälkeen. Raskaana en ole.

Vierailija
5/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vaihdevuosilta

Mä olen 41v ja samanlaista tiputtelua.

Vierailija
6/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli valkovuotoa ja nenässä näppylä mutta heti kun olin sairastanut koronan, molemmat ongelmat katosivat. Elämä on ihmeellistä.

Vierailija
7/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli valkovuotoa ja nenässä näppylä mutta heti kun olin sairastanut koronan, molemmat ongelmat katosivat. Elämä on ihmeellistä.

Olikohan tämä kettuilu nyt ihan tarpeellista.  Jos et sattunut tietämään niin korona ihan tutkitustikin aiheuttaa hyvin monenlaisia pitkittyneitä jälkioireita eri elimissä.

Vierailija
8/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olette täti-iässä!

Vierailija
9/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä, mutta puoli vuotta pisin aika mistä olen kuullut koronan jälkioireena.

Vierailija
10/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksilöllistä, mutta puoli vuotta pisin aika mistä olen kuullut koronan jälkioireena.

Oliko tämä puoli vuotta juurikin lyhyitä kiertoja ja tiputtelua vai jonkin muun tyyppistä kuukautishäiriötä?

Vierailija
11/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ! Mene lääkärin hyvin yksinkertaista!Tutavalla oli vastaavaa. Pähkäili kunnes vuodot kasvoi ja oli levinnyt kohtu syöpä johon kuoli. Koska ajallaan ei mennyt lääkärin.

Vierailija
12/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli kahden viikon välein muutaman kuukauden, eikä takuulla johtunut vaihdevuosista.

Vierailija
13/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet yhdessä korona rokotteen tai sairastetun koronan kanssa aiheuttavat tätä. Saattaa kestää jopa vuoden. Terveellinen ruokavalio, uni ja liikunta auttavat.

Vierailija
14/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ! Mene lääkärin hyvin yksinkertaista!Tutavalla oli vastaavaa. Pähkäili kunnes vuodot kasvoi ja oli levinnyt kohtu syöpä johon kuoli. Koska ajallaan ei mennyt lääkärin.

Minkä ikäinen tuttavasi oli? Oliko tämä jo ennen korona-aikaa?

Vierailija
15/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet yhdessä korona rokotteen tai sairastetun koronan kanssa aiheuttavat tätä. Saattaa kestää jopa vuoden. Terveellinen ruokavalio, uni ja liikunta auttavat.

Onko sinulla siis omakohtaista tai muuta kokemusta tästä että nimenomaan vaihdevuosi-ikäisillä tulee helpommin näitä häiriöitä koronan tai rokotteen jälkeen?

Vierailija
16/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä puoli vuotta juurikin lyhyitä kiertoja ja tiputtelua vai jonkin muun tyyppistä kuukautishäiriötä?

Kaikenlaista, yleisimmin juurikin runsaampi vuoto lyhyellä kierrolla.

Vierailija
17/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki lääkärissä kannattaa jossain vaiheessa käydä mutta ei nyt heti kannata hirveästi pelotella. Muut syyt kuitenkin paljon todennäköisempiä kuin syöpä.

Vierailija
18/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kierto muutamien vuosien ajan 22-25 päivää, ja sairastettuani koronan kierto piteni 35 päivään. Rokotukset sen sijaan eivät heilauttaneet kiertoa millään lailla.

Vierailija
19/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen rokotteen jälkeen mulla lyheni vuotojen väli mutta määrä kasvoi. Tuli myös aivan helvetilliset kivut, ei auttanut Panacod ja taju lähti pari kertaa. Luulin ekalla kierrolla, että olen saanut keskenmenon. Välivuotoa tuli eka kierrolla 2. rokotuksen jälkeen.
Tällaiset kuukautiset oli kolmesti. Nyt kaikki on ollut ookoo yli puoli vuotta. Muutkin rokotehaitat ovat lieventyneet. Niistä saisi oman romaaninsa, en aloita tähän.

Ihan sama täällä menkkojen suhteen, paitsi taju ei sentään lähtenyt. Mulla vielä noita muita rokotehaittoja päällä. Teitkö niille mitään vai lieventyivätkö itsestään? Sori utelusta, samoja oireita niin kiinnostaa.

Vierailija
20/56 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän