Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan jälkeen kierto ihan sekaisin, kuukautiset tulee reilun parin viikon välein ja väliajat tiputtelee,

Vierailija
01.05.2022 |

onko muilla ollut vastaavaa? Kauanko kestänyt ennen kuin tasaantunut normaaliksi?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
22/56 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ei kai 30-vuotiaalla voi vielä olla vaihdevuodet tulossa? Aiemmin ei mitään ongelmaa. Vatsassa vasemmalla puolella ollut pitkään kipua/paineen tunnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuota samaa ja siskolla ollut menkat pois kohta vuoden.

Sisko on 22 ja minä 19, tuskin vaihdevuosista kyse.

Minulle tulee menkat koko ajan, alussa olivat poissa pitkään rokotuksen jälkeen.

Vierailija
24/56 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te hassuja, kohta puolenkymmentä mysteeripiikkiä otettu ja näiden mysteerioireidenne syynä on aina tietenkin, TA-DAA, lievä hengitystieinfektio!

Vierailija
25/56 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei rokotuksilla eikä koronan sairastamisella ollut vaikutusta kiertooni. Se on sama kuin ollut alusta asti eli 28 päivää ja vuoto 4 päivää. Olen täti-iässä mutta edelleen 'aktiivinen'.

Vierailija
26/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kolme kuukautta taudista ja edelleen tulee runsaat vuodot parin-kolmen viikon välein ja lisäksi välitiputtelua. Kävin gynellä einä löydetty mitään varsinaista syytä, nyt minipillereillä yritetään vuotoja niukentaa, vielä ei ainakaan ole auttanut.

Vierailija
28/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä te haukuitte meitä rokottamattomia, nyt maksatte sen hinnan siitä. Te kuolette.

Vierailija
29/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap rokotettu, koska mtv uutisoi kuukautisten sekaisin menosta koronarokotteen haittana.

Vierailija
30/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei rokotuksilla eikä koronan sairastamisella ollut vaikutusta kiertooni. Se on sama kuin ollut alusta asti eli 28 päivää ja vuoto 4 päivää. Olen täti-iässä mutta edelleen 'aktiivinen'.

Rokottamattomilla pysynyt normaalina, mutta nämä aivopestyt luulevat että heidän kierto menee sekaisin koronasta vaikka se menee niillä sekaisin niistä koronapiikeistä. Hyvä että et ottanut koronarokotetta.

Vierailija
31/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuota samaa ja siskolla ollut menkat pois kohta vuoden.

Sisko on 22 ja minä 19, tuskin vaihdevuosista kyse.

Minulle tulee menkat koko ajan, alussa olivat poissa pitkään rokotuksen jälkeen.

Järkevää noin nuorena ottaa edes näitä piikkejä? Siinä sterilisoidaan vaikka korona ei teille niin nuorille ollut vaaraksi edes silti aivopesun takia menitte tekin ottamaan. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
32/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ap rokotettu, koska mtv uutisoi kuukautisten sekaisin menosta koronarokotteen haittana.

Kuukautishäiriöitä on todettu sekä rokotteiden että sairastetun taudin jälkeen. Jo ennen rokotteita sairastuneille on tullut vuotohäiriöitä.

Vierailija
33/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa hakea neljäs koronarokote, että pysytte suojassa.

Vierailija
34/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukautishäiriöitä on todettu sekä rokotteiden että sairastetun taudin jälkeen. Jo ennen rokotteita sairastuneille on tullut vuotohäiriöitä.

Äläpä höpötä enemmän näistä koronapiikeistä tullut niitä. Joka puolella näkee harmaan ihoisia vammaisia näkee selvästi päällepäin kuka ottanut jo 4 korona lastia tuota ihmeainetta. Mutta ei siinä hakekaapa lisää.

Vierailija
35/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanansaatana mitä menitte ottamaan näitä rökötteitä idiootit.

Vierailija
36/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä puolisen vuotta.

Vierailija
37/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko nyt pellet mitävittua haukuitte meitä rokottamattomia koko kahden vuoden ajan? vittukertokaa? Siitä nyt saatte mitä tilasitte kuolette.

Vierailija
38/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se karma iskee vaan päin näköä sitä kun kiusataan rokottamattomia vuoden päivät ja pidetään kakkos luokan kansalaisena niin nyt se karma iskee ja hautapaikka odottaa.

Vierailija
39/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut 1.5 vuotta ongelmaa. Kilpirauhanen kävi liikatoiminnalla ja sen jälkeen häiriintyi. Ei ole tullut vuotoa puolen vuoteen esimerkiksi mutta ei merkkejä vaihdevuosista. Kohtua yritettiin tyhjentää primolutilla mutta hyvin vähäiseksi jäi tyhjennysvuoto. Olen yhteydessä lääkäriin. Kaksi rokotettakin kyllä otettu.

Vierailija
40/56 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON hijasta ON. Eikö ole nyt mitään sanomista rokotetuilla? Vuodenpäivät kiusasitte ja nytkö vain hyväksytte kohtalonne ettekä edes pyydä anteeksi meiltä rokottamattomilta foliohatuilta jotka tiesivät mitä tapahtuu. Kiusasittesaatana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän