Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy, että hankit useamman kuin yhden lapsen?

Vierailija
01.05.2022 |

Jos pitäisi kertoa suurin yksittäinen syy, miksi hankit useamman kuin yhden lapsen, niin mikä se syy olisi? Kaikki tietävät, että syitä on usein monia, mutta nyt pointtina kertoa yksi syy, se kaikista suurin. Pystytkö erittelemään sen?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että sisarukset on erittäin tärkeitä läpi elämän. On hienoa, kun on joku, jonka kanssa on kasvanut, joka tuntee sinut hyvin lapsesta asti ja johon voi tukeutua aikuisenakin. Halusin ehdottomasti, että lapsellanikin on sisarus.

Erosimme kuopuksen ollessa 1-vuotias, ja multa usein kysytään, että miksi teimme vielä toisen lapsen, vaikka parisuhteessa oli ongelmia jo esikoisen syntymän jälkeen. Edellä syy (sen lisäksi, että siinä välissä meni vähän paremmin parisuhteessakin).

Vierailija
62/66 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Vierailija
64/66 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat lapset on järestään k-päitä.

Vierailija
65/66 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkevää syytä hankkia...

Vierailija
66/66 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin toisen lapsen pienellä ikäerolla, jotta heistä olisi seuraa toisilleen. Itse olen ainut lapsi ja tunsin usein yksinäisyyttä kotona koulun jälkeen ja koulujen lomilla kun vanhemmat olivat töissä. Olinkin paljon ulkona ja mulla oli kavereita, kotona en viihtynyt yksin. Lapseni ovat nyt koulussa, huomaan että ratkaisumme oli oikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän