Asteikolla 1-10 mikä on olo?
Kommentit (14)
5. En juhlinut, mutta naapurit juhlivat pitkälle yöhön.
9. Istun just aamu💩 ja siitä tulee hyvä olo.
Olen SAATANAN kännissä. Paskat housussa hytisen kaivopuistossa, sammuin oman käteni päälle ja korvasta vuotaa visvaista verta.
Onneksi oli pilkkihaalari ja goretex -kintaat. Nyt vedän sätkäröökiä, sitten varmaankin Mehiläiseen.
9. Taisin hieman nukkua huonossa asennossa, kun on niska jäykkänä, mutta eiköhän se siitä. Kahvia naamaan ja kymmenen kilsan lenkille ja suihkuun. Hyvä päivä tästä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Olen SAATANAN kännissä. Paskat housussa hytisen kaivopuistossa, sammuin oman käteni päälle ja korvasta vuotaa visvaista verta.
Onneksi oli pilkkihaalari ja goretex -kintaat. Nyt vedän sätkäröökiä, sitten varmaankin Mehiläiseen.
Se on hyvä, että sattui puhelin pilkkihaalarin taskuun ja sätkän saa käärittyä kintaat kädessä ja Mehiläiseenkin riittää rahaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oli pilkkihaalari ja goretex -kintaat. Nyt vedän sätkäröökiä, sitten varmaankin Mehiläiseen.Se on hyvä, että sattui puhelin pilkkihaalarin taskuun ja sätkän saa käärittyä kintaat kädessä ja Mehiläiseenkin riittää rahaa mennä.
Puhelin on luonnollisesti RULLATTU, hanskat ehdin poistaa ennen näppäily-hommia, salasanan tiedän, koska olen TAIKURI ja rahasta voi eittämättä tulla ongelma.
Taskussa on pelkkiä tonnin seteleitä, nimittäin, enkä tiedä hyväksyvätkö kassalla.
3/10. Harvoin se tuota parempi on ikinä, vuosiin ole ollut "normaali" olo. Päihteitä en käytä.
7. Kotivappu. Närästää ja on vähän tylsää
5. Pienoinen krapula, suu kuiva ja vähän rytmihäiriöitä. Kuppi kahvia, aamupaska ja suihku varmasti auttavat, ei kun ylös ja uusi päivä alkuun.
10 olo. En vietä vappua
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta