Täytin eilen 40, mieheni ei muistanut syntymäpäivääni, mutta vappua halusi lähteä juhlimaan mökille miesporukalla
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on harhakäsitys tuo, että mies ei välitä naisestaan, jos ei muista ulkoa sen synttärien ajankohtaa. Tämän ajan höttöfeminismiä.
Väärin. Tåssä ei ole todellakaan kyse naisasialiikkeestä. Silloin kun on kyse siitä itse valitusta rakkaimmasta niin se on törkeää että ei muista esim syntymäpäivää.
Naiset muistavat aina miehensä merkkipäivät ja tulisi miehelle iso mielipaha jos vaimo ei muistaisi häntä.
Saman tien vaihtoon, mitä tekee suhteella jossa ei ole palavaa rakkautta ja sitä yhtä ainoaa elämän rakkautta... moni tyytyy suhteeseen jossa ollaan ns. vain suhteen vuoksi mutta mitä se antaa... ei yhtään mitään, parempi olla sinkkuna jos ei löydä sitä hehkuvaa onnea missä sydän on onnellinen joka päivä...
Onnea Ap. Jos olisit täällä, saisit lahjaksi istua kasvojeni päälle hajareisin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies unohti usein mun synttärit. Jätin yksi vuosi täysin huomioimatta sen symttärit, niin kummasti alkoi sen jälkeen muistamaan mun. Taisi kirpasta, kun osui omalle kohdalle.
Voi kun minunkin vaimo unohtaisi. Ei tarvitsis mitään kissanristiäisiä juhlia!
Saisi keskittyä työntekoon.
Yrittäjä vm. 78
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on harhakäsitys tuo, että mies ei välitä naisestaan, jos ei muista ulkoa sen synttärien ajankohtaa. Tämän ajan höttöfeminismiä.
Väärin. Tåssä ei ole todellakaan kyse naisasialiikkeestä. Silloin kun on kyse siitä itse valitusta rakkaimmasta niin se on törkeää että ei muista esim syntymäpäivää.
Naiset muistavat aina miehensä merkkipäivät ja tulisi miehelle iso mielipaha jos vaimo ei muistaisi häntä.
Älä valehtele! Ei muista, minun ex ei todellakaan muistanut viitenä vuotena peräkkäin, kun oli aina niin kännissä jo aamusta että ei muistanut edes että meillä on lapsia. Kummasti helpotti kun haimatulehdus vei.
V-tuttaa tuollaiset "kaikkitietävät"!
Itseasiassa pitäisi olla aina pieni juhlistaminen. Vaikka itselläkin miehenä ikää 41.
Eihän se tarvi olla iso, vaikka jäätelökakku ja kahvit perheen kesken. Taikka hyvää siideriä Lidlistä 0,75. ja porukalla kilistää.
Tai muutama hyvä ystävä ja sauna.