Miksi naispuoliset työkaverini käyvät tunnin välein vessassa?
Kommentit (48)
Otatko oikein ajan? Ihan normaalia se on. Varsinkin jos juo nestettä paljon.
Niitä panettaa. Hahahahaaaaaaaaaa!!!! ja joku odottaa heitä siellä aina tunnin välein! ;) oletkos se sinä kenties seuraavalla kerralla?! ;)
Ovat lukeneet jostain naistenlehdestä että veden juonti nuorentaa, vaikka päivä päivältä vanhenevat.
Ne juo hullunlailla vettä siitä hienosta juomapullosta, vaikka tekevät kevyttä istumatyötä.
Vierailija kirjoitti:
En ota aikaa. Kahden tunnin välein on tauot ja jotakuinkin tämän aikavälin puolessa välissä monet naispuoliset työkaverini ilmoittavat menevänsä vessaan ja mietin mistä se johtuu.
Juovat kahvia niin paljon, että se alkaa kusettaa tunnin välein. Hoh hoh hoijaaa!!! Miksi seuraat tilannetta noin tarkkaan?! Miten usein itse käyt lorottelemassa? tai kättelemässä? ;)
Käyvät siellä supisemassa keskenään miten ihku olet.
Häppärien jäähdytystä bideellä, eihän miehet voi sitä ymmärtää.,
Ehkä niitä kusettaa :) Juon ite aamulla paljon, koska en päivällä muista. Ja osallahan saattaa olla vaikka IBS tai ärtynyt suoli tms. Mun isällä menee vatsa sekasin jännityksestä.
Mä meen ainakin katsomaan Facebookin ja uutiset, kun en muuten voi. Pöntöllä ehtii selaa kaikki pikaseen läpi
Naiset juovat enemmän nesteitä ja tasaisemminkin päivän aikana kuin miehet. Naisilla on myös miehiä pienempi virtsarakko. Kuukautisten aikaan virtsarakossa tuntuu paineen tunnetta, jonka vuoksi moni käy varmuuden vuoksi pissalla vaikka ei kunnolla rakko olisikaan täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei käy tunnin välein töissä vessassa. Ei edes naiset koska eivät käy kotonaankaan. Vai käyvätkö? Eivät käy ja yöllä vielä harvemmin. Eivät vaan halua tehdä edes sitä minimiä työpaikallaan.
Niillä on vessahätä.