Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajateltiin jättää yhteen lapseen ja syyt siihen ovat nämä:

Vierailija
08.10.2006 |

pienituloisia, mulla eli äidillä huonot hermot, asutaan vuokralla, halutaan kuitenkin taata lapselle edes jonkinnäköinen elintaso. Toisaalta mietin et kaduttaako vanhana mut taas sit ajatellen järjellä näin ois parempi.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sellaisessa pienituloisessa perheessä. Tiedän kuule tasan tarkkaan ihan omasta kokemuksesta, millaista sellainen elämä on. Ja olen umpikiitollinen ihanista sisaruksistani.

2

Vierailija
42/45 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi purat katkeruuttasi minuun? Kyllä se nälkä köyhässä perheessä on lapsenkin kokemus.

Ja mitä omiin lapsiini tulee, he kyllä todellakin tuntevat äärimmäisen köyhyyden. Ovat nimittäin viettäneet lapsuutensa hyvin köyhän maan hyvin köyhässä lastenkodissa, jonka oloista sinulla ei ole oikeasti mitään käsitystä.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellesi parempia hermoja ja pidempää pinnaa? Ainoa lapsi ei opi jakamaan, toimimaan ryhmässä tai odottamaan vuoroaan läheskään yhtä hyvin kuin sisarukselliset. Hän myös on aina yksin. Etenkin siinä vaiheessa kun heikkohermoisesta äidistä aika jättää. Ei ole ketään.

Jälkimmäisestä lapsesta aiheutuvat kulut ovat murto-osa siitä mitä esikoisella, pinnasängyt ja vaatteet ja muutkin tarvikkeet kelpaavat hänelle siinä kuin esikoisellekin.

Kestävätkö hermosi sen, että joudut itse olemaan se jonka pitää leikkiä lapsesi kanssa aina, kun ei ole kaveria ollenkaan?

Vierailija:

pienituloisia, mulla eli äidillä huonot hermot, asutaan vuokralla, halutaan kuitenkin taata lapselle edes jonkinnäköinen elintaso. Toisaalta mietin et kaduttaako vanhana mut taas sit ajatellen järjellä näin ois parempi.

Vierailija
44/45 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi lapsi, joka leikkii yksin. Ei minun tarvitse häntä viihdyttää. Yhdessä puuhastelemme kaikenlaista, mutta minulle jää paljon omaakin aikaa. Lapsen leikkiessä luen, kuuntelen musaa, laiskottelen.

Tuntemillani useiden lasten äideillä eivät hermot ole kovinkaan jalostuneet; aikamoisia hermoraunioita ovat pelkästä väsymyksestä.

taitaa olla niin, että monilapsisten perheiden äidit haluavat vain saada iloiset ja levänneet yhden lapsen äidit hyppäämään samaan kelkkaan kuin he. Muuta selitystä tälle propagandalle en keksi.

Vierailija
45/45 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellesi parempia hermoja ja pidempää pinnaa?

EN HALUA. OLEN TYYTYVÄINEN ELÄMÄÄNI JUST TÄLLAISENA.

Ainoa lapsi ei opi jakamaan, toimimaan ryhmässä tai odottamaan vuoroaan läheskään yhtä hyvin kuin sisarukselliset.

YSTÄVÄNI LAPSET EIVÄT OSAA JAKAA, TOIMIA RYHMÄSSÄ TAI ODOTTAA YHTÄÄN MITÄÄN. KOKO AJAN RIEKKUVAT JA TEMPPUILEVAT. OMA LAPSENI OSAA KÄYTTÄYTYÄ, KOSKA OLEN PANOSTANUT AINOKAISEN KASVATUKSEEN.

Hän myös on aina yksin.

EI OLE.

Etenkin siinä vaiheessa kun heikkohermoisesta äidistä aika jättää.

ENTÄ ISÄ? ENTÄ SERKUT? ENTÄ YSTÄVÄT?

Ei ole ketään.

MITÄ PAATOSTA!

Kestävätkö hermosi sen, että joudut itse olemaan se jonka pitää leikkiä lapsesi kanssa aina, kun ei ole kaveria ollenkaan?

KESTÄVÄT. EN LEIKI LAPSENI KANSSA JUURI YHTÄÄN. HÄN LEIKKII PALJON YKSIN JA JOPA OPPI LUKEMAAN PARI VIIKKOA SITTEN 4-VUOTIAANA.

EN MUUTEN OLE AP, MUTTA MUUTEN VAIN YKSÖSEN ÄITI. RASITTAVIA NÄMÄ JONNINJOUTAVAT KLISEET.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän