Miksi kaikki haluaa mulle pahaa?
Kommentit (27)
Sun lääkitystä pitäisi korjata kun ne ei näköjään auta vainoharhoisisi, kun olet samaa jankannut vuosikausia varmaan kymmenellä eri palstalla.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin haluaa sulle pahaa, ei halua pahaa eikä hyvää suurin osa. Neutraaleja. Näin mä olen järkeillyt.💛.
Jatk;
Ja sitten on aina joku tai jotkut joiden olen järkeillyt olevan nauraalin ja hyvää tarkoittavan välimaastossa tai hyvää tarkoittavia 💛. Ja niinkin olen järkeillyt ettei kaikki ole niin mustavalkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta normaalilta sairauden oireelta, että pelkäät tuota vuosia? Onko sulla jokin väärä lääkitys?
On Leponex ja abilify-injektio. En tiedä onko noi vääriä lääkkeitä ongelmaani vai ei
Eivät ole vääriä lääkkeitä.
Toivottavasti saat lisäksi keskusteluapua. Suurin osa ihmisistä ei todellakaan halua muille pahaa, pahantahtoisia on vain pieni prosentti.
Toivon, että jaksat sanoa tämän itsellesi kun pelot ottavat vallan. Se on niin päin, että pelot valehtelevat sinulle. Ne ihmiset, jotka vakuuttavat, että kaikki on aika hyvin, eivät valehtele.
Paha olosi on tietysti ihan todellista, mutta nuo kokemasi syyt eivät. Oloosi sinun täytyisi saada apua, ja minusta se on ihmisoikeus.
Toivon sulle, ihan sydämeni pohjasta, parempaa vointia!
Terv psykoottisesta masennuksesta vuosia sitten toipunut
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeesi huolestuttavat, koska minua huumattiin sairaaksi joillakin vastaavilla mömmöillä, ilman, että olin sairas. En ollut edes hoitosuhteessa tai sairaalassa.
Niin että parempi olisi olla lääkitsemättä psykoottista teiniä? Huoletuttaisiko sua myös vaikka parasetamolin käyttö kipuun jos joku joskus olisi antanut sitä sulle ilman lupaa? Ja erittäin todennäköisesti sinäkin olit/olet sairas, psykoosissa sairaudentunnottomuus vain on erittäin yleistä.
Kaikki haluavat takoa nyt vain kieliopin päähäsi: Joku haluaa, kaikki haluavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeesi huolestuttavat, koska minua huumattiin sairaaksi joillakin vastaavilla mömmöillä, ilman, että olin sairas. En ollut edes hoitosuhteessa tai sairaalassa.
Niin että parempi olisi olla lääkitsemättä psykoottista teiniä? Huoletuttaisiko sua myös vaikka parasetamolin käyttö kipuun jos joku joskus olisi antanut sitä sulle ilman lupaa? Ja erittäin todennäköisesti sinäkin olit/olet sairas, psykoosissa sairaudentunnottomuus vain on erittäin yleistä.
Mulla ei ollut sairaudentunnottomuutta suurimman osan ajasta mm. koska en pystynyt liikkumaan normaalisti, tiesin, ettei kaikki ole hyvin. Silloin, kun en huomannut, luulin olevani unessa yleensä.
hmm