Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi käyttää alkoholia enkä haluakaan - muita?

Vierailija
30.04.2022 |

Lääkitysten takia ei alko enää sovi eikä haittaa yhtään. Jo monta juhlapyhää juhlittu täysraittiina. En ymmärrä miksi ylipäätään olen joskus juonut. Join silloin humalahakuisesti, mutta melko harvoin. Nyt en enää yhtään. On ihanaa, kun tietää ettei krapula enää iske.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#21 jatkaa

Mulla on ET (Essential Tremor, lepovapina). Äidillä oli sama (olen kyllä mies). Lepovp on vähän liian korkea. 

Ei ole Park. eikä johdu alkoholin käytöstä Eikä ole "kahvikuppineuroosi" (tosin kahvi ja kola pahentaa sitä).

Pointti: muut luulee et olen juoppo - jos 1 tai 2 kertaa kuussa käytän alkoa, ja pysyn sen ajan kotona, niin en voi kauppareissullakaan haista vanhalle viinalle, enkä tuoreellekaan.

Ja kyllä, päätin lopetella ne 1 tai 2 kertaakin. (menkööt tämä vappu nyt näin, vtt itsestäni riippumattomat asiat).

Vierailija
42/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Nuorena, alle 30-vuotiaana join paljonkin. Käytännössä joka viikonloppu ainakin muutaman. Nykyään nelikymppisenä juon saunakaljan ehkä 4 kertaa vuodessa. Ei vaan maistu enää. Ja kalliiltakin tuntuu, ihan rahan haaskaukselta.

Miksi juot ollenkaan...tee kotikaljaa tulee halvaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Kapanteri.- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin käyttää alkoholia, mutta en käytä. Muita?

En ole käyttänyt. En kertaakaan, enkä  ole tupakoinut.

Sinä, joka laitoit tälle loistavalle kommentille alapeukun, vedä naru kaulaan ja hyppää kaivoon. Olet joko nikotiininarkkari tai arvostat alkoholia. Urpo.

Onko tuo nyt syy toivoa jonkun tappavan itsensä.Aika seko olet.

Vierailija
44/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii. Minä voisin käyttää alkoholia, mutta en halua. Lopetin kaksi vuotta sitten ja voin paremmin kuin koskaan. Miksi ihmeessä liuottaisin aivosolujani ja saisin vielä kaupanpäälle fyysisen sekä moraalisen krapulan?

Vierailija
45/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo ollenkaan. Viimeksi olen humaltunut 18-vuotiaana, ja sen jälkeen olen tainnut maistaa alkoholia vain kerran maljankohotusshampanjassa. Silloinkaan en lasillista juonut, vaan kostutin vaan huulet kohteliaisuudesta. Ei ole mitään terveyssyytä tai alkoholismiin taipuvaisuutta, en vain pidä alkoholin mausta, ja mielestäni kaikki alkoholijuomat maistuvat todella pahoilta alkoholipitoisuudesta huolimatta. Olen melko herkkä hajuille, ja pelkkä oluen tai viinin tuoksu samassa illallispöydässä voi aiheuttaa pahoinvoinnin tunnetta, joten ei ole kiinnostanut maistaa alkoholia aikuisena. Tiedän, että nousuhumala on hauska tunne, mutta ei silti kiinnosta juoda. Teininä join joskus kun se oli hauskaa ja siistiä ja kiellettyäkin, mutta täysi-ikäiseksi tultua se humaltumisen hohto katosi. Mehulinjalla olen mennyt pian 20 vuotta, ja olen saanut paljon ihmettelyä osakseni. Kaikkea raskausepäilyistä räkkykänniepäilyihin. Ei vaan kiinnosta, mitään suurempaa syytä juomattomuudelle ei mulla ole.

Vierailija
46/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juonut vuosikausiin pisaraakaan. Sitä ennen join joka viikonloppu. Ei tämä juomattomuuskaan autuaaksi tee. Ymmärrän hyvin miksi moni juo, enemmän tai vähemmän.

Itseäni häiritsee se että kännissä kaikki on vain harhaa. Omat ja muiden puheet, tunnetilat jne. Kaikki harhaa.

Lopulta elämä ilman alkoa on hemmetin tylsää. Alkon kanssa elämä on harhaa.

Vierailija
47/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi 2022 ja jengi vetää edelleen liuotinta naamariin. Mikä v I T T U teitä vaivaa. Ei oo tainnu syöpälööpit alkoholista osua silmiin.

Onko meillä muita laillisia päihteitä? No ei ole niin siinä syy runsaaseen alkoholin käyttöön.

Miksi pitää saada itsensä päihtyneeksi? 

Nautinnon, hauskuuden ja rentoutumisen takia. 

Vierailija
48/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole juonut vuosikausiin pisaraakaan. Sitä ennen join joka viikonloppu. Ei tämä juomattomuuskaan autuaaksi tee. Ymmärrän hyvin miksi moni juo, enemmän tai vähemmän.
Itseäni häiritsee se että kännissä kaikki on vain harhaa. Omat ja muiden puheet, tunnetilat jne. Kaikki harhaa.
Lopulta elämä ilman alkoa on hemmetin tylsää. Alkon kanssa elämä on harhaa.

Mielummin valitsen harhaa kuin tylsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi