Miten erotat naisen kiinnostuksen pelkästä ystävällisyydestä?
Monesti miehiä solvataan täälläkin siitä, että pitävät pelkkää ystävällisyyttä kiinnostuksena. Fakta on kuitenkin se, että naiset äärimmäisen harvoin osoittavat kiinnostusta suoraan sanomalla, vaan se pitäisi osata tulkita "rivien välistä". Toinen fakta on se, että miehet ei ole ajatustenlukijoita ja harvat osaavat lukea niitä salaperäisiä vihjeitäkään juuri niin kuin nainen on tarkoittanut. Muistaakseni naisilla on jopa aivoissa tämä sosiaalinen puoli kehittyneempi kuin miehillä, joten se mikä naiselle on itsestäänselvää on monelle miehelle monitulkintaista. Mies joutuu vain ottamaan riskin ja kokeilemaan onneaan. Sitten valitetaan kun mies tulkitsi taas väärin. Kolmas fakta on se, että mies ei tulkinnut väärin, vaan kokeili vain onneaan, koska muutakaan keinoa asian varmistukseksi ei ole. Eli miten sitä pitäisi muuten muka tietää onko nainen vain ystävällinen vai kiinnostunut, kun eivät he koskaan tule suoraan sitä sanomaan? Kovimmat naistenmiehethän onkin tällaisia jotka pokaile vähän kaikkea mikä liikkuu ja näin laajan otannalla sitten onnistuvat. Sellaiset miehet jotka vähän enemmän harkitsee ketä naista lähestyä törmäävät useammin tähän ongelmaan, että taas tulkitsi väärin.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
En pysty kiinnostumaan miehestä, joka ei uskalla ottaa riskiä.
Tämä. Olen aikaisemmissa suhteissani ollut se aloitteen. Jokainen näistä miehistä (3) osoittautui perässävedettäväksi ja suhteessa aloitekyvyttömäksi. Nyt olen sitä mieltä, että haluan suhteen miehen kanssa, joka uskaltaa ottaa riskin. Luultavasti tällainen mies on myös muuten aktiivisempi ja aloitekyvyllisempi...tai sitten ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olen aikaisemmissa suhteissani ollut se aloitteen. Jokainen näistä miehistä (3) osoittautui perässävedettäväksi ja suhteessa aloitekyvyttömäksi. Nyt olen sitä mieltä, että haluan suhteen miehen kanssa, joka uskaltaa ottaa riskin. Luultavasti tällainen mies on myös muuten aktiivisempi ja aloitekyvyllisempi...tai sitten ei...
Mielenkiintoista, en koskaan ajatellut että naiset ovat tosiaan perässävedettäviä ja aloitekyvyttömiä, mutta näinhän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, en koskaan ajatellut että naiset ovat tosiaan perässävedettäviä ja aloitekyvyttömiä, mutta näinhän se on.
Vaikea sanoa, kun en koskaan ole naisen kanssa ollut suhteessa, mutta näin aktiivisena ja aloitekyvyllisenä naisena tämä on ollut oma kokemukseni miehistä. Ehkä haluat avata omaa kokemustasi naisista, jotka ovat olleet aloitekyvyttömiä ja perässävedettäviä.
Yleistäminen, että kaikki naiset tai miehet ovat tietynlaisia on turhaa eikä vie asioita eteenpäin.
- Jos nainen on laittautunut tavatessaan sinua, hän on kiinnostunut (meikki, hiukset, vaatteet)
- Jos nainen hymyilee ja nauraa seurassasi, hän on kiinnostunut
- Jos nainen ujostelee tai kainostelee suloisesti, hän on kiinnostunut
Siinä muutama vinkki kypsältä ladylta, joka on onnekseen saanut ihastua/rakastua muutaman kerran elämässään ja siltä pohjalta voi kertoa, miten oma käytös ja olemus muuttui kohteena olleen uroon seurassa ;)
Viestin 25 lady jatkaa: Ehdottomasti sen pitää olla mies, joka noiden merkkien jälkeen tekee aloitteen. Noiden merkkien jälkeen jos uros ottaa ohjat käsiinsä ja "vie", niin se on menoa.. uuuhhh...
Vierailija kirjoitti:
- Jos nainen on laittautunut tavatessaan sinua, hän on kiinnostunut (meikki, hiukset, vaatteet)
Siinä muutama vinkki kypsältä ladylta, joka on onnekseen saanut ihastua/rakastua muutaman kerran elämässään ja siltä pohjalta voi kertoa, miten oma käytös ja olemus muuttui kohteena olleen uroon seurassa ;)
Tuossa haiskahtaa umpikonservatiivinen uros-naaras-käsitys.
Miehenä en tunne vetoa suloisiin ujostelijoihin/kainostelijoihin, jotka haluavat 25cm pidemmän miehen jota tuijotellaan ylöspäin kuin pikkulapsi isäänsä, pää kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Viestin 25 lady jatkaa: Ehdottomasti sen pitää olla mies, joka noiden merkkien jälkeen tekee aloitteen. Noiden merkkien jälkeen jos uros ottaa ohjat käsiinsä ja "vie", niin se on menoa.. uuuhhh...
No niin, arvasinkin.
Silmistä. Pupillit laajenevat hiukan ja silmien kiilto syvenee. Nämä on hyvin pieniä asioita, mutta havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet jostain kiinnostunut, niin sano naiselle "olet tosi kiva nainen, lähdetkö kahville joku ilta?" Jos vastaa ei, niin hän ei ole kiinnostunut. Helppoa. Tuhlaat aikaa yrittämällä tulkita naisen katseita ja sanoja. Ota härkää sarvista ja selvitä asia.
Näin kai se on. Sitten naiset voi keskenään taas päivitellä kun "mies luuli ystävällisyyttä kiinnostukseksi, hyi ällöö."
Sanamuodosta voi päätellä, ettei taaskaan keskustella naisista vaan max parikymppisistä tytöistä.
Mä olen tosi ystävällinen kun en ole kiinnostunut, mutta sitten, jos joku tosissaan kiinnostaa niin muutun hiljaiseksi ja vetäytyneeksi, kun tulee itsetietoisemmaksi ja miettii, mitä toi musta ajattelee. Tosin saatan myös olla tyly sellaisille, jotka vaikuttaa kiinnostuneilta mutta itse en ole heistä. Ja toisaalta taas joskus villillä päällä flirttailla hienovaraisesti sille kiinnostuksen kohteelle. Otappa siitä selvää sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä muutama vinkki kypsältä ladylta, joka on onnekseen saanut ihastua/rakastua muutaman kerran elämässään ja siltä pohjalta voi kertoa, miten oma käytös ja olemus muuttui kohteena olleen uroon seurassa ;)Tuossa haiskahtaa umpikonservatiivinen uros-naaras-käsitys.
Miehenä en tunne vetoa suloisiin ujostelijoihin/kainostelijoihin, jotka haluavat 25cm pidemmän miehen jota tuijotellaan ylöspäin kuin pikkulapsi isäänsä, pää kainalossa.
No sitten haiskahtaa, voi voi. Olen äärihetero ja hyvin feminiininen nainen. Tykkään miehekkäistä miehistä, jotka tietävät miten naista käsitellään ja ottavat samalla haluamansa.
Työelämässä olen menestynyt, elämä kunnossa, mutta kuvailemieni kaltaisten miesten kanssa muutun ujoksi ja suloiseksi Naiseksi, ihastun ja halu syttyy.
Kaikkien ei ole pakko tykätä kaikista, eiks vaan, puss och kram.
terv. lady
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun en koskaan ole naisen kanssa ollut suhteessa, mutta näin aktiivisena ja aloitekyvyllisenä naisena tämä on ollut oma kokemukseni miehistä. Ehkä haluat avata omaa kokemustasi naisista, jotka ovat olleet aloitekyvyttömiä ja perässävedettäviä.
Yleistäminen, että kaikki naiset tai miehet ovat tietynlaisia on turhaa eikä vie asioita eteenpäin.
Yleistit kuitenkin itse vihjaamalla että "luultavasti tällainen mies..." mutta jätit vielä auki että voi olla myös mahdollista että kaikki miehet ovat perässävedettäviä.
Miksi vihaat miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistäminen, että kaikki naiset tai miehet ovat tietynlaisia on turhaa eikä vie asioita eteenpäin.Yleistit kuitenkin itse vihjaamalla että "luultavasti tällainen mies..." mutta jätit vielä auki että voi olla myös mahdollista että kaikki miehet ovat perässävedettäviä.
Miksi vihaat miehiä?
"Luultavasti tällainen mies" ei ole yleistystä, vaan avoin pohdinta.
Rakastan miehiä. Miksi niitä vihaisin?
Ehkäpä nyt projisoit omaa naisvihaasi lukemalla tekstiäni kuin piru raamattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä muutama vinkki kypsältä ladylta, joka on onnekseen saanut ihastua/rakastua muutaman kerran elämässään ja siltä pohjalta voi kertoa, miten oma käytös ja olemus muuttui kohteena olleen uroon seurassa ;)Tuossa haiskahtaa umpikonservatiivinen uros-naaras-käsitys.
Miehenä en tunne vetoa suloisiin ujostelijoihin/kainostelijoihin, jotka haluavat 25cm pidemmän miehen jota tuijotellaan ylöspäin kuin pikkulapsi isäänsä, pää kainalossa.No sitten haiskahtaa, voi voi. Olen äärihetero ja hyvin feminiininen nainen. Tykkään miehekkäistä miehistä, jotka tietävät miten naista käsitellään ja ottavat samalla haluamansa.
Työelämässä olen menestynyt, elämä kunnossa, mutta kuvailemieni kaltaisten miesten kanssa muutun ujoksi ja suloiseksi Naiseksi, ihastun ja halu syttyy.
Kaikkien ei ole pakko tykätä kaikista, eiks vaan, puss och kram.
terv. lady
Suurin osa Suomalaisista naisista ei ole, joten ole ystävällinen äläkä anna tuollaisia neuvoa muiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet jostain kiinnostunut, niin sano naiselle "olet tosi kiva nainen, lähdetkö kahville joku ilta?" Jos vastaa ei, niin hän ei ole kiinnostunut. Helppoa. Tuhlaat aikaa yrittämällä tulkita naisen katseita ja sanoja. Ota härkää sarvista ja selvitä asia.
Tässäpä se paras ohje tuli heti ketjun alkuun. Ei todellakaan lähdetä "kokeilemaan jäätä" tuppautumalla lähemmäs ja yrittämällä suudella tai edes koskettaa selästä.
Ja hyväksyt vastauksen jos se on ei. Ja suhtaudut normaalisti naiseen tämän jälkeen vaikka olet saanut pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistäminen, että kaikki naiset tai miehet ovat tietynlaisia on turhaa eikä vie asioita eteenpäin.Yleistit kuitenkin itse vihjaamalla että "luultavasti tällainen mies..." mutta jätit vielä auki että voi olla myös mahdollista että kaikki miehet ovat perässävedettäviä.
Miksi vihaat miehiä?"Luultavasti tällainen mies" ei ole yleistystä, vaan avoin pohdinta.
Rakastan miehiä. Miksi niitä vihaisin?
Ehkäpä nyt projisoit omaa naisvihaasi lukemalla tekstiäni kuin piru raamattua.
Luultavasti tällainen mies antaa sen vaihtoehdon että ne ovat, jolloin juurikin muut eivät ole. Tai sitten jos se ei pitänytkään paikkaansa (kuten sanoit: "tai sitten ei") niin sehän tarkoittaa että kaikki miehet ovat niitä kivirekiä. Niin tai näin niin yleistit hienosti eikä mikään vaihtoehdoista ole miehelle hyvä.
Ihan sen perusteella arvelen että rakkautesi on lähinnä miesv ihaa tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä se paras ohje tuli heti ketjun alkuun. Ei todellakaan lähdetä "kokeilemaan jäätä" tuppautumalla lähemmäs ja yrittämällä suudella tai edes koskettaa selästä.
Ja hyväksyt vastauksen jos se on ei. Ja suhtaudut normaalisti naiseen tämän jälkeen vaikka olet saanut pakit.
Voi kun naisetkin oppis nuo asiat.
Jos olet ruma, naisen ystävällisyys on AINA pelkkää ystävällisyyttä, johon saattaa sekoittua myös ripaus sääliä.
Jos olet komea, naisen ystävällisyys on LÄHES AINA eroottisen mielenkiinnon osoitus.
Yleensä naiset kysyvät treffeille yms. tai kysyvät suuntautumistani.
Minusta aika selvää, eikä minun tarvitse olla ajatustenlukija tai arvailla.
Eiku voinko edes vastata tähän miehen valitusketjuun näin naisena?