Mika Aaltolalla kaunis ja koulutettu nainen, asunto Ullanlinnassa ja päälle terve pikkuvauva
Kommentit (185)
On presidenttiainesta, fiksu, kultivoitunut, monipuolisesti sivistynyt, hyvä ulosanti, vakuuttava esiintyminen, inhimillinen, raamikas kosmopoliitti. Ei politiikassa ryvettynyt, mitä vielä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä yllättä että alfalla on nainen ja lapsi
Mikä ihmeen alfa? Vanhapoika, joka tekee yli-ikäisenä lapsen.
Eikö olisi ihanaa jos sinullakin olisi mies ja voisit saada lapsia?
Olen vuosia nuorempi kuin Aaltola, enkä olisi koskaan tehnyt noin setämiehen kanssa lasta. Makunsa ja julkisuudenhakunsa kullakin. Äiti ja lapsi näistä päähäiriöistä kuitenkin eniten kärsii.
Ok. Älä siis tee lapsia.
Joo en, kunpa muutkin ymmärtäisivät tämän. Ei olisi niin paljon mt-ongelmia.
On se niin komea mies tuo Aaltola. Oikea unelmies mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosia nuorempi kuin Aaltola, enkä olisi koskaan tehnyt noin setämiehen kanssa lasta. Makunsa ja julkisuudenhakunsa kullakin. Äiti ja lapsi näistä päähäiriöistä kuitenkin eniten kärsii.
Ok. Älä siis tee lapsia.
Lapseni ovat jo aikuisia. Olen useita vuosia nuorempi kuin Aaltola. Mieti sitä ja erilaisia skenaarioita miten voisit yrittää huonolla menestyksellä servata. Ai stana.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hänellä itsellään ollut joku sairaus?
Luin jonkun jutun mutta en enää muista mikä tauti sillä oli.
Jep, muuten hyvä kuvio, paitsi vauvaa ei tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Älä siis tee lapsia.
Lapseni ovat jo aikuisia. Olen useita vuosia nuorempi kuin Aaltola. Mieti sitä ja erilaisia skenaarioita miten voisit yrittää huonolla menestyksellä servata. Ai stana.
Sääliksi käy lapsiasi siis, vaikutat todella empaattiselta ja mukavalta ihmiseltä...
Kelatkaa Väiskiä, mitä se on, 76v? Runotyttö saattaa jäädä pojan ja metsästyskoiran kanssa kolmistaan ihan minä päivänä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän pettynyt, miksi nämä tuovat yksityiselämäänsä julki haastattelussa.
Aaltola voi saada niin paljon fanipostia, että on kaikille osapuolille vähiten kiusallisinta tietää hänen olevan ukkomies.
Mika Aaltoilan asemaan voi päästä kuka tahansa, joka on älykäs, sitkeä oppimaan, aina uutta työssään ja tekee duunininsa helvetin päälle hyvin.
Kuka tahansa laiska, typerä ja älyltään vajaa, ei koskaan milloinkaan tule nousemaan Ulkopoliittisen Instuutin pääjohtaksi.
Kuten Mika Aaltola.
Olen sen ikäinen ihminen, jotta muistan ne ajat, jolloin Mika Aaltolaa haastateltiin uutisissa ja ajankohtais ohjelmissa, , uutena, nousevana tulevaisuuden tutkijana.
Jo silloin häntä kuunnellesani aattelin, että tuo tuo kaveri tulee vielä pääsemään pitkälle, tässä yhteiskunnassa.
Ja niin kävi. Jo vuosikymmeniä sitten tuolla kaverilla oli älykkäitä mielipiteitä, juuri tämön ajan elämämästä ja vaaroista.
aattelin, että Aaltoilasta tulee futotologi, eli tulevaisuuden tutkija.
Jo silloin aattelin, että hänestä tulee futurologi, eli tulevaisuuden tutkija.
Mutta sittemmin hän erikoistuikin ulkopolitiikkaan ja historiaan.
Aaltola on opiskiskellut pitkään ja sen myötä hänellä on myös laaja työkokemus ,
ja sen kautta hän on päätynyt erikoisasiantuntijaksi, myös Suomi-Venäjä ulkopoliitisissa suhteissa.
Osaava, asiallinen, älykäs ja rauhallinen mies, on tämä Mika Aaltola.
Edustaa parasta suomalaista osaamista, omalla alallaan.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisiäkin vauvan vanhempia luullaan usein mummoksi ja papaksi kun lapsi on eskarissa tai ekalla luokalla. 55+ kun on mittarissa pitää lapsen jo olla käynyt jo peruskoulun, mielellään olla täysi-ikäinen, muuten on ajasta jäljessä.
No, ei ole kertaakaan luultu. Kaikki ei joudu käyttämään rollaattoria tai rupsahda kuten sinä :D
Mika Aaltola on ansainnut kaiken hyvän ja kauniin mitä maailma voi tarjota.
Hänen sairautensa oli kasvain päässä.
Pyörii siksi lehdissä, kun aikoo asettua ehdolle seuraavissa vaaleissa. En kyllä ymmärrä miksi asettuu.
Vierailija kirjoitti:
EIköhän tuo perheen tuominen julkisuuteen ole vähän turhaa.
Osa mediaoperaatiota. Eli inhimillistetään Naton sotahaukka lupsakaksi perheenisäksi. Mieltenmuovaus on niin massiivista ettei telkkarin toljottajista sitä oikein kukaan tajuakaan. Ne.jotka ovat luopuneet sontataulusta ja siirtyneet oikean tiefon pariin, tämä koko esitys on irvokas lasten farssi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Geo on siis työnimi, ei oikea:D
No kyllä vaimo sanoi jutussa, että jännitää hyväksytäänkö nimi, eli kyllä on oikea nimi.
Paljasti Mikakin pienuutensa, julkisuuteen vain haluaa. Meni kunnioitus vessasta alas.
Eikä vaimo ole kaunis, tavallinen, kuvat otettu niin, että näyttää siedettävältä.
Ikä on kaikille 100 % tappava sairaus.