Mitä teette vappuaattona/ vappuna?
Onko suunnitelmia tai traditioita joita teette tällöin? Itse olen jo 40v ja mitään traditiota ei ole muuta kuin pullo skumppaa kun Manta on lakitetti. Riehakkaat vaput tuli opiskelijana aikoinaan vietettyä.
Kommentit (24)
Menee kuin perusviikonloppuisinkin: teen viikon rästihommat pois mitä en ole jaksanut/ehtinyt työpäivien jälkeen tehdä. Eli pyykinpesua, imurointia, ruuanlaittoa. Teinien kanssa paistetaan munkkeja ja vietetään aikaa yhdessä, ehkä otetaan illalla lautapelikisatkin. Johonkin kohtaan lenkkeilyä ja myöhemmin illalla selviää, viihdynkö omassa laadukkaassa seurassani.
Itse vappupäiväksi ei ole suunnitelmia ollenkaan. Mennään fiiliksen mukaan.
Mukavaa ja rentouttavaa vappua kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi vaihtaa lakanat ja tiskata. Olen vältellyt noita jo monta päivää. Tiskattavana vaan on noin miljoonaa haarukkaa, veistä ja lusikkaa. Omistan paljon ruokailuvälineitä juuri siksi, että koko ajan ei tarvitse tiskata, mutta sitten johtaa lopulta aina siihen, että niitä on likaisena hirveä määrä ja suututtaa vielä enemmän.
Itse olen jättänyt ruokailuvälineitä käyttöön vain muutaman.
Ei toimi itsellä tuollainen. Eilen ostin vielä lisää ruokailuvälineitä. Joku yli 20 veistä löytyy ja haarukoita vielä enemmän. Casa Stockmannia ja Hackmanin Savoniaa ovat. Kauan on kestänyt löytää itselle parhaiten sopivat ruokailuvälineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi vaihtaa lakanat ja tiskata. Olen vältellyt noita jo monta päivää. Tiskattavana vaan on noin miljoonaa haarukkaa, veistä ja lusikkaa. Omistan paljon ruokailuvälineitä juuri siksi, että koko ajan ei tarvitse tiskata, mutta sitten johtaa lopulta aina siihen, että niitä on likaisena hirveä määrä ja suututtaa vielä enemmän.
Ei toimi itsellä tuollainen. Eilen ostin vielä lisää ruokailuvälineitä. Joku yli 20 veistä löytyy ja haarukoita vielä enemmän. Casa Stockmannia ja Hackmanin Savoniaa ovat. Kauan on kestänyt löytää itselle parhaiten sopivat ruokailuvälineet.
Laiskuudestani huolimatta onnistuin jo vaihtamaan ne lakanat ja nyt ovat pesussa pesukoneessa.