Aurinkolasit päässä kulkevat naiset ovat suuri turn-off
Erityisesti sellaiset tummat pöllölasit, joista tuakin näkee uloskaan. 🕶Silmälasit ovat taas OK, joten tuo inhoreaktio liittynee kasvojen huntumaiseen peittelyyn.
Kommentit (83)
Sua vaan pelottaa kuinka arvioivat lasiensa takaa miehuutesi mittoja.
Riippuu minkälaiset lasit. Pilottilasit naisella ja miehelläkin on nolot, mutta sellaiset hipsteri-aurinkolasit on eri juttu ja tekee naisesta kuuman.
Näistä tulee aina sellainen tunne, että kukahan tuotakin naista on hakannut kun silmänsä peittää.
Anteeksi, että haluan nähdä auringon paistaessa. En enää ikinä tee niin.
Mä käytän aurinkolaseja suojatakseni silmiäni. Ihan sama mitä mieltä joku random mies niistä on.
Itsekin mietin mitä he yrittävät piilotella, usein aika rumia kun koko naama näkyy
Etkö pysty ahdistelemaan heitä vahdata möllöttämällä suoraan silmiin? Ahhahahahahhaaaa!!! Ihan oikein pöpipäälle! Toivottavasti porottaa tänä kesänä oikein taivaan täydeltä niin kirkkaasti, että tasan on jokaisella naisella aurinkolasit visusti päässä.
Kesä ja kevät on varmaan sulle vaikeaa aikaa...
Aurinkolaseja yleensä käytetään jos ulkona on kirkasta 👍
Sellaiset wattenfall mainoksen hampaat on turnoff.
Nytkö ei enää sovi pitää sellasia aurinkolaseja mistä ite tykkää, ku toisilla ottaa päähän yhtä lailla ku se että toiset haluaa edelleen käyttää maskia, kommando pipo olis paras 🙂
Ihan sama mielipiteistä.Pidän juuri sellaisia aurinko laseja mistä ITSE tykkään. Ulkoilen paljon . Jos ulkoilu olisi teille elämää? Tietäisitte : Aurinko paistaa ja häikäisee silmiin!
No hyvähän asia tuo on. En mä mun pöllölaseilla ketään haluaisikaan kiihottaa.
Mitäänsanomattomat silmät on helppo peittää ja näyttää hyvältä. Harva nainen valitettavasti on edes tyydyttävän näköinen ottaessaan lasit pois.
Turn off -sanonta pitäisi kieltää lailla.
Ja hyvä vaan jos et tykkää, eipä sitten tarvitse kenenkään katsella telttahousuja.
Nainen on fiksu ja haluaa suojata silmiään? Hirvee turn off! 🙄
Ehkäpä ne naisen silmät eivät ole sinua varten?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkälaiset lasit. Pilottilasit naisella ja miehelläkin on nolot, mutta sellaiset hipsteri-aurinkolasit on eri juttu ja tekee naisesta kuuman.
Mikä ihme on hipsteri aurinkolasit?
Hyvä tietää. Kun olen lenkillä tms. niin haluan keskittyä kuntoiluun ja ulkoilmasta nauttimiseen. En ole ulkona siksi että haluan olla jollekin random äijälle turn-on. Aurinkopokat siis päähän ja menoksi!!
Hyvä 😎