Aurinkolasit päässä kulkevat naiset ovat suuri turn-off
Erityisesti sellaiset tummat pöllölasit, joista tuakin näkee uloskaan. 🕶Silmälasit ovat taas OK, joten tuo inhoreaktio liittynee kasvojen huntumaiseen peittelyyn.
Kommentit (83)
mark kirjoitti:
Keksin monta epämiellyttävämpää piirrettä kuin lasit mutta sanotaan että tummat lasit sisällä tekee kyllä jollain tasolla negatiivisen vaikutuksen ihmisestä. Jollain tavalla ylimielisen
Ihan sama. Mä en sun mieliksi vaihda silmälaseja ulkona päähän, vaan vasta jos oleilen pidemmän aikaa sisällä, silloin vaihdan tummat silmälasit kirkkaisiin silmälaseihin. Lyhyt kauppapiipahdus ei vaadi lasien vaihtoa, eikä mua kiinnosta mitä mieltä sinä olet asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin harvalle suomalaiselle naiselle käy aurinkolasit. M27
Hear, hear!
Tämä ei ole Britannian parlamentti.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olette nyt täällä kertoneet, miten saan olla rauhassa koko loppuikäni: Käytän matalapohjaisia kenkiä, käytän lähikontakteissa maskia ja pidän tiukasti aurinkolasit silmillä. Ja mahdollisesti käytän biker-tyylistä mustaa keinonahkatakkia.
AAAAH MIKÄ VAPAUS!!!!!!!
(mitä muita niitä olikaan? voisin kerätä kaikki)
Ota tatuointi, ole harrastanut kerran seksiä nyt ainakin.
Minulla ei ole tatuointia ja olen neitsyt, mutta olisi kyllä turn off ja pahasti jos joku haluaisi minut kumppanikseen noiden perusteella. En ole mikään palkintovaimo, ja tulisi ällöttävä olo jos joku kyyläisi neitsyyteni perään. WTF?
Näköjään vieläkin on miehiä jotka luulevat että naisten tehtävä maailmassa on keikistellä random ukkojen silmän ilona. Ja sama pätee toisinpäin, miehet pukeutukoot kukin kuten haluavat, ei ole minulta pois.
on se elämä joillakin koko ajan vaikeeta,kun housuissa kivet hiertää :) ja joka asiaan pitää puuttua :D
Onkohan tämä sama tyyppi joka haukkui maskin käyttäjät maanrakoon ja perusteli sitä sillä, että naamaa ei kuulu peittää Suomessa kuten jossain muualla tehdään. Vastasin hänelle, että miten sitten aurinkolasit eikö niitäkään sitten saisi käyttää. Ja tässä taitaa olla vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olette nyt täällä kertoneet, miten saan olla rauhassa koko loppuikäni: Käytän matalapohjaisia kenkiä, käytän lähikontakteissa maskia ja pidän tiukasti aurinkolasit silmillä. Ja mahdollisesti käytän biker-tyylistä mustaa keinonahkatakkia.
AAAAH MIKÄ VAPAUS!!!!!!!
(mitä muita niitä olikaan? voisin kerätä kaikki)Ota tatuointi, ole harrastanut kerran seksiä nyt ainakin.
Minulla ei ole tatuointia ja olen neitsyt, mutta olisi kyllä turn off ja pahasti jos joku haluaisi minut kumppanikseen noiden perusteella. En ole mikään palkintovaimo, ja tulisi ällöttävä olo jos joku kyyläisi neitsyyteni perään. WTF?
Dämit, mulla ei ole tatskoja. Käviskö sellainen lastentatuointi, mikä lähtee pois? Olisi aika iso tribaalikuvio näköjään tossa.
Lapsia on kuusi, joten se nyt AINAKIN tehoaa ;-D Jees, miten helpottunut olo näiden aurinkolasien takana.
Näin se vain on! Sieltä aurinkolasien suojasta ne tuijottavat veryttelyhousuissa sojottavaa penistäni ja koskettelevat sitten itseään huomaamatta.
mark kirjoitti:
Keksin monta epämiellyttävämpää piirrettä kuin lasit mutta sanotaan että tummat lasit sisällä tekee kyllä jollain tasolla negatiivisen vaikutuksen ihmisestä. Jollain tavalla ylimielisen
Juuri näin. Tälläisisissa tilanteissa aina vilpittömästi ihmettelen henkilön älynlahjoja.
mark kirjoitti:
Joudun usein pitkän päivän lopulla käyttämään aurinkolaseja päätteen ääressä.
Tosin olen selin työkaveriin, joten toivottavasti hän ei vaivaannu ylimielisyydestäni.
Oletan sellaiset naiset automaattisesti nisteiksi, koska nistit peittää hullun silmiään isoilla aurinkolaisella. Deal with it.
Ap:lla on jäänyt epäselväksi, miksi sanassa "aurinkolasit" on se "aurinko". Harva niitä talven pimeydessä pitää, mutta ap ei ole vielä huomannut tätä tarkoitusperään viittaavaa tekijää...
Naapurustossa on latinon näköinen nainen ja hänellä on aina isot aurinkolasit ympäri vuoden ja jopa kaamoksen aikaan. Siitä nousee mieleen epäilys että onko kotona perheväkivaltaa kenties, mikä tekee sen että turvaudutaan aurinkolaseihin? Silmät on sielun peili ja kun ne peitetään, halutaan ehkä peittää jotakin muutakin.
Predattori hakee katsetta ja suututtaa kun ei näe katsotko häntä. Et katso sillä miksi katsoisit mitätöntä.
Naiset ovat varmasti nyt täysin toivonsa menettäneitä kuullessaan tämän.
On sinullakin poju vielä elämässä paljon opittavaa.