Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun tekisi mieli kuolla pois.

Vierailija
08.10.2006 |

Tein äsken jotain niin hirveää, ettei koko loppuelämäni riitä siihen, että antaisin itselleni anteeksi. Älkää kysykö, mitä tein, koska en halua kertoa sitä. Voi luoja, että minä olen rikki.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään ole lupaa lyödä ketään: ei miestä, naista, lasta, eläintä..

Vierailija
42/43 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinä lyöt, se on 50%. Mitä mies on sanonut tai tehnyt, on 50%. Joillakin miehillä on taipumus omalla suhtautumisellaan tai kommunikoinnillaan saada aikaan valtavaa turhautumista naisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä olen, kellään ei ole oikeutta lyödä toista! Mutta ap, tiedän kyllä tuon tunteen, että on vaan niin raivon vallassa, ettei edes tajua kun on jo lyönyt! Ja on sitten aivan kauhuissaan sen jälkeen.. Ja edelleen painotan, että se on todella väärin!

Meillä tapahtui pari kertaa riitelytilanteissa vuosi sitten. Mies osaa painaa just sitä oikeaa nappia (ei ole mikään tekosyy). Pari kertaa tän jälkeen olen melkein lyönyt, mutta saanut hillittyä itseni. Pakko vaan kävellä pois tilanteesta.

Toivon ap, että miehesi antaa sinulle anteeksi niin kuin minun mieheni antoi minulle. Mutta älä kuitenkaan päästä häntä niskalle vauva-asiassa tämän takia. Pahasti hän petti myös sinut kun ensin antoi olettaa, että on innoissaan odottamassa vauvaa ja sitten vetäisi maton jalkojen alta. Kerro hänelle miten pahalta se tuntui.