Kun mökillenne saapuu yllätysvieraita
Hyppäättekö mainoksen tavoin järveen hakemaan kaupasta täydennystä jääkaappiin ja inhoatteko "hu-huuuu" huutavia täti-ihmisiä ?
Kommentit (20)
En, kaivan pakastearkkua ja laitan miehet kalaan.
Ei saavu. Kaikki tietää että mun mökille ei yllätysvierailla ole mitään asiaa tulla. Jos joku tulee siten etten ole sopinut asiasta niin saa äkkilähdön poisn on se tulija sitten kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei saavu. Kaikki tietää että mun mökille ei yllätysvierailla ole mitään asiaa tulla. Jos joku tulee siten etten ole sopinut asiasta niin saa äkkilähdön poisn on se tulija sitten kuka tahansa.
Olet suorastaan järkyttävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee. Eri
Juu en. Suksikaa vttuun ja nopeasti.
Ei oo koskaan saapunut yllätysvieraita. Yksi ystävä kyllä käy usein, koska asioi muista syistä lähikylillä. Hänkin kyllä aina soittaa ja kysyy sopiiko tulla käymään. Tuo aina myös jotain tullessaan, jotain ruokaa tai kaffepullat tms.
Vierailija kirjoitti:
Päivän polttava kysymys 🤣
Mikä sinulta paloi, perse kiukaan kylkeen vai, osta Pepanteenia.
Juttelen 15 min pihamaalla. Sisälle en päästä. Kun lähtevät, en enää ole heidän kanssaan tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?? Minä olisin ihan samanlainen. Ei sinne kellään ole mitään asiaa, jos en ole kutsunut. Mikä siinä on niin vaikea käsittää, että ihminen haluaa olla omalla mökillään rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän polttava kysymys 🤣
Mikä sinulta paloi, perse kiukaan kylkeen vai, osta Pepanteenia.
Ei ollenkaan! Huvittaa vaan, kun piti tehdä taas uusi aloitus! 😂
Koiramme ei pidä vieraista. Tulee risaisia vaatteita vähintään.
Ei voi kukaan tulla, kun en ole kertonut missä mökki on 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terveisin lokki
Yllätysvieraota ei ole olemassakaan kiitos kännykän.
Meillä alkaa silloin risusavotta johon kaikki osallistuvat.
Muistan lapsena, kun täti tuli yllätysvierailulle 6 hengen perheensä kanssa. Tuliaisina tyyliin Mariekeksipaketti.
Ei tule, koska mökki on saaressa.
Saavat lähteä saman tien pois.