Ahdistaa, kun tuntuu etten tule ikinä löytämään tyttöystävää
Pakkeja pakkien perään, äskenkin sain pakit kivan oloiselta ja nätiltä nuorelta naiselta. En tahtoisi lannistua ja luovuttaa, mutta tuntuuhan tää yksinäisyys ja läheisyydenpuute helvetin pahalta. Ihan kuin oisin jotenkin kirottu
Kommentit (36)
Niin nuori.., vaikka mitä voi olla vielä tulossa ;)
Rakkaus ei synny hetkesä. Se ei ole kuin junan vessa. Nää on monimutkaisia asioita. Pieraise ja juo kalja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestyt liian kovatasoisia naisia? Sinuna siirtäisin katseen pullukoihin ja yh-mammoihin, jos muuten ei onnaa.
Kyseessä oli siis Tinder- matchi. Ja sori mutta en halua alkaa yh-äidin kanssa suhteeseen, kun oon itse lapseton
Kuten sanottua, erilaiset ehdottomat vaatimukset vähentävät merkittävästi onnistumisen todennäköisyyttä. Lapsipuoltenkin kanssa varmasti pärjäisit.
En näe mitään syytä alkaa isäpuoleksi 25-vuotiaana
Ap
Entä pullukat sitten? Joudut tosin kyllä tinkimään BMI:n ylärajasta jos yh-status ei kelpaa. Naisten markkina-arvo on kokonaisuus ja esim. BMI 30 yh vastaa noin BMI 45 ei-yh:ta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset aistii, että olet epä mies.
Fiksummat aistii, että et osaa kirjoittaa.
Jos opiskelet vielä, niin eikö olisi luontevinta tutustua nuoriin naisiin siellä opiskelupiireissä?
Jos ihmettelit joissain viesteissä olevia kommentteja, niin aloituksesti kuulosti aivan yhdeltä paatuneelta valittajalta, joka Alluna tunnetaan. Älä ota itseesi, sinulla on vielä toivoa.
Mutta pysy nyt kaukana sieltä Tinderistä!
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei synny hetkesä. Se ei ole kuin junan vessa. Nää on monimutkaisia asioita. Pieraise ja juo kalja
Joo kaljan aattelin kyllä juoda
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestyt liian kovatasoisia naisia? Sinuna siirtäisin katseen pullukoihin ja yh-mammoihin, jos muuten ei onnaa.
Kyseessä oli siis Tinder- matchi. Ja sori mutta en halua alkaa yh-äidin kanssa suhteeseen, kun oon itse lapseton
Kuten sanottua, erilaiset ehdottomat vaatimukset vähentävät merkittävästi onnistumisen todennäköisyyttä. Lapsipuoltenkin kanssa varmasti pärjäisit.
ApEntä pullukat sitten? Joudut tosin kyllä tinkimään BMI:n ylärajasta jos yh-status ei kelpaa. Naisten markkina-arvo on kokonaisuus ja esim. BMI 30 yh vastaa noin BMI 45 ei-yh:ta.
Mulle ei naisen ylipaino oo ongelma :) luonne ratkaisee eniten. Ja kyllähän "pullukka" voi olla muutenkin todella kaunis
Älä stressaa, anna tyttöystävän löytää sinut.
Vierailija kirjoitti:
Jos opiskelet vielä, niin eikö olisi luontevinta tutustua nuoriin naisiin siellä opiskelupiireissä?
Jos ihmettelit joissain viesteissä olevia kommentteja, niin aloituksesti kuulosti aivan yhdeltä paatuneelta valittajalta, joka Alluna tunnetaan. Älä ota itseesi, sinulla on vielä toivoa.
Mutta pysy nyt kaukana sieltä Tinderistä!
Oon bileissä yrittäny tutustua ihmisiin, kaikki on ollu joko yhden yön juttujen perässä tai sit ei oo enää halunnu seuraavana päivänä jutella esim snäpissä. Ja oon liian ujo tutustumaan muihin selvinpäin koululla
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Aika homoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEntä pullukat sitten? Joudut tosin kyllä tinkimään BMI:n ylärajasta jos yh-status ei kelpaa. Naisten markkina-arvo on kokonaisuus ja esim. BMI 30 yh vastaa noin BMI 45 ei-yh:ta.
Mulle ei naisen ylipaino oo ongelma :) luonne ratkaisee eniten. Ja kyllähän "pullukka" voi olla muutenkin todella kaunis
Oho, no nyt kyllä! Tää täytyy kehystää olohuoneen seinälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.Aika homoo
Todellakin ja tämä Kemin hintti jaksaa pyöriä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, no nyt kyllä! Tää täytyy kehystää olohuoneen seinälle!
Haha, siitä vaan.
Ap
Ahdistaa, kun tuntuu etten tule ikinä löytämään töitä!
Ei kiitos toisensa perään, äskenkin sain ei kiitos -viestin kivan oloisesta työpaiksta. En tahtoisi lannistua ja luovuttaa, mutta tuntuuhan tää työttömyys ja rahattomuus helvetin pahalta. Ihan kuin oisin jotenkin kirottu