Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, kun tuntuu etten tule ikinä löytämään tyttöystävää

Vierailija
29.04.2022 |

Pakkeja pakkien perään, äskenkin sain pakit kivan oloiselta ja nätiltä nuorelta naiselta. En tahtoisi lannistua ja luovuttaa, mutta tuntuuhan tää yksinäisyys ja läheisyydenpuute helvetin pahalta. Ihan kuin oisin jotenkin kirottu

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aistii, että olet epä mies.

Vierailija
2/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala homoksi

Vierailija
4/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anna ahdistaa.

Ei tämän ahdistuksen kanssa jaksaisi kovin kauaa elää.

Ap

Vierailija
5/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala homoksi

Helpommin sanottu kuin tehty

Ap

Vierailija
6/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos koitat niitä vähemmän nättejä.

Vierailija
7/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyt liian kovatasoisia naisia? Sinuna siirtäisin katseen pullukoihin ja yh-mammoihin, jos muuten ei onnaa.

Vierailija
8/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Olen 40 + vuotias, enkä ole eläessäni elänyt ja ollut parisuhteessa. Mutta olen oppinut iloitsemaan ja nauttimaan sinkkuudestani. Minusta aprisuhteeseen tulsi suhtautua enempi niin, että sellaisen saaminen on mahdollisuus ei velvollisuus. Johan sitä tulsii parisuhde kumppanillekin paineita, jos vain hänen kauttaan saattaisi kokea ja tuntea oman elämänsä mielekkääksi. Toki ei parisuhde kumppanin haaveielmisessa ja unelmoinnissa mitään pahaa ole. Kuitenkin itse yritän käyttää aikaani enempi siihen, että kysyn itseltäni, mitä minä voisin tehdä sens sijaan, että kysyisin, että mitä joku voisi tehdä minulle,

Toki minäkin toisinaan tunenn kateuden piston sisälläni kun näen pareja ja tai pari oletettuja joilla vaikuttaa olevan keskenään enemmän kuin hyvä olla mutta tuskin se niin yksinkertaista on, että parisuhteessa olsi aina parempi olla kuin sinkkuna. Kuten sanottu molemmissa e. niin sinkkuna olossa kuin parisuhteessa on kumpaisessakin puolensa niin hyvät kuin vähemmän hyvät.

Vierailija
9/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyt liian kovatasoisia naisia? Sinuna siirtäisin katseen pullukoihin ja yh-mammoihin, jos muuten ei onnaa.

Kyseessä oli siis Tinder- matchi. Ja sori mutta en halua alkaa yh-äidin kanssa suhteeseen, kun oon itse lapseton

Vierailija
10/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju, lihava, vahvasti mielenterveysongelmainen ärsyttävästi jankkaava ja uliseva mies haluaa nuoren naisen itselleen. Mikä tässä yhtälössä ei täsmää?

Vierailija
11/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi, koulutus, mitä työtä teet, ulkonäkösi?

Vierailija
12/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju, lihava, vahvasti mielenterveysongelmainen ärsyttävästi jankkaava ja uliseva mies haluaa nuoren naisen itselleen. Mikä tässä yhtälössä ei täsmää?

En kyllä ole mitään noista :D hiukset päässä ja kroppa ihan sopisuhtainen

Ap

Vierailija
13/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen ja ikää 25

Vierailija
14/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä oli siis Tinder- matchi. Ja sori mutta en halua alkaa yh-äidin kanssa suhteeseen, kun oon itse lapseton

Kuten sanottua, erilaiset ehdottomat vaatimukset vähentävät merkittävästi onnistumisen todennäköisyyttä. Lapsipuoltenkin kanssa varmasti pärjäisit.

Vierailija
15/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anna ahdistaa.

Ei tämän ahdistuksen kanssa jaksaisi kovin kauaa elää.
Ap

Voi kun löytäisit elämääsi muutakin kivaa sisältöä kuin seurustelu! Totta kai rakkaus-asiat on tärkeitä, mutta on elämässä muutakin. Ystävät, kaverit, opiskelu, työ, harratukset... Usko Jumalaan on myös ihana sisältö, ja taivaassa kaikki ovat onnellisia <3

Nauti elämästä itse, iloiset ja positiiviset ihmiset ovat viehättäviä :) Joskus sen sopivan kumppanin löytyminen kestää.

Vierailija
16/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottua, erilaiset ehdottomat vaatimukset vähentävät merkittävästi onnistumisen todennäköisyyttä. Lapsipuoltenkin kanssa varmasti pärjäisit.

En näe mitään syytä alkaa isäpuoleksi 25-vuotiaana

Ap

Vierailija
17/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti täytyy olla ja puhtaat hampaat.Ei haisusukkia eikä likaisia hiuksia...Naiset kavahtaa miestä, joka laiminlyö hygienia-asiat.En väitä, että ap: lla ei olisi nämä asiat kunnossa mutta niihin vastakkainen sukupuoli kiinnittää huomiota.Ei saa myöskään olla " liian yli -innokas" eli älä ehdottele heti yhteistä tulevaisuutta tai ole muuttamassa esim.samalle paikkakunnalle😉

Etsi joku harrastus, jonka parissa voit tavata vastakkaista sukupuolta.Ehkä " repsahdat vääräntyyppisiin" naisiin mieti millaisen naisystävän / parisuhteen oikeasti haluaisit?

Vierailija
18/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25v ei kyllä ihan ole perheenperustamisiässä. Kolmekymppisenä vasta vakiinnutaan.

Vierailija
19/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen ja ikää 25

Olet nuori vielä. Mies löysi minut kun oli 28v, poikuus tallella ihan minua varten :)

Vierailija
20/36 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole mitään noista :D hiukset päässä ja kroppa ihan sopisuhtainen
Ap

Vaimolle vapputerveisiä terveisiä, senkin rontti.😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi