Äitini kohteli minua huonosti. Uskoin, että minusta ei ole mihinkään
ja hain hoitajaksi. Nyt sama käyttäytymismalli toistuu työpaikallani. Tiedostan sen, mutta en osaa muuttaa mitään.
Kommentit (9)
Sä oot saanut työn se on jo iso saavutus.
Ei kaikkea tarvitse osata, mutta pitää olla halua oppia. Sun äidillä ei ole ollut kykyä opettaa sinua, on helppo sanoa että toinen ei osaa mitään, silloin ei itse tarvitse opettaa mitään hänelle.
Sitten joudut toistamaan samaa loputtomiin. Ei kukaan muukaan voi sinun käytöstäsi muuttaa. Voit tietysti hankkia apua muutokseen, jos sitä tarvitset.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot saanut työn se on jo iso saavutus.
Ei kaikkea tarvitse osata, mutta pitää olla halua oppia. Sun äidillä ei ole ollut kykyä opettaa sinua, on helppo sanoa että toinen ei osaa mitään, silloin ei itse tarvitse opettaa mitään hänelle.
Ei tämä ole mikään saavutus. Luuserin työtähän tämä on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitten joudut toistamaan samaa loputtomiin. Ei kukaan muukaan voi sinun käytöstäsi muuttaa. Voit tietysti hankkia apua muutokseen, jos sitä tarvitset.
En tiedä mitä minun pitäisi tehdä, kun ihmiset haukkuvat minua typeräksi ja kiusaavat minua.
Ap
Tällaista se on. Itse kullakin on omat traumansa. Hyvä, että olet tiedostanut omasi - se on jo paljon. Muiden syyttely ei kuitenkaan auta asiaa.
Asennevamma sinulla on. Mene terapiaan.
up