Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten lapsettomuus

Vierailija
29.04.2022 |

Miksi juuri Suomessa on maailman eniten lapsettomia miehiä?Oletko sinä mies vastentahtoisesti lapseton, jos olet niin miksi?

Kommentit (203)

Vierailija
61/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen... anna yksi syy tehdä sen kanssa lapsi.

Lapsi?

Jonka nainen vie lähtiessään jos sille päälle sattuu, jättäen miehen vain maksamaan laskuja.

Valtaosa eroista päättyy yhteishuoltajuuteen. Jos side lapseen katkeaa erossa, on peilin edusta useimmiten miehelle oikea seisomispaikka.

Todellisuudessa naiset käyttävät lasta aseena miestä vastaan. Vieraannuttaminen on niin tavallista ettei viranomaiset (naisia) viitsi edes puuttua asiaan.

Vierailija
62/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys pitäisi olla ehkä miksi suomalaiset eivät lisäänny keskenään. En koskaan ole tavannut näin vihaa täynnä olevaa kansaa joka inhoaa vastakkaista sukupuoltaan.

Onko jossain muussa maassa samanlaista?

Tuota vihamielisyyttä olen itsekin jo vuosikymmeniä ihmetellyt. Toivottavasti muualla on järkevämpää porukkaa. Tosin Japanissa taidetaan olla jo siinä tilanteessa, ettei juuri enää lisäännytä keskenään ja väestö pikkuhiljaa kuolee pois. Me ollaan varmaan sitten seuraava. Tai ehkä Etelä-Korea ehtii siinä meidän ja Japanin väliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi?

Jopa 85% lapsista on ns. käenpoikasia eli lapsi tuskin on sen miehen joka kuvittelee olevansa isä.

Oho, ei olla vielä yli 100 prosentin. Joko vuodenvaihteen jälkeen?

Matikka ei taida olla naisten vahvuus?

Vierailija
64/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin seksi on vähentynyt entisajoista. Onko sitten älypuhelimet ja pleikkarit syynä, ainakin yhtenä syynä. 

Tai ihan vain naiset jotka makaa sohvalla keräämässä painoa netflixin äärellä.

Vierailija
65/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitakoot ulkkarit ja muut vastaavat asian. Siedettäviä naisia ei riitä kaikille, keskituloisena minulla ei ole varaa huolia rutiköyhää naista, jolla on vain tuulen huuhtoma perse. Saa luvan olla toinenkin osapuoli keskituloinen.

Lisäksi naisiin ei voi luottaa muutenkaan. Nainen alkaa etsimään itseään ja eroaa. Elatusmaksut on miehelle erittäin suuri taloudellinen riski ja katkeruuden tunne sekä viha voi lisääntyä.

Tässä kun on koko elämänsä yksin elänyt, niin aikalailla se ja sama tuleeko lapsia vai ei. Ehkä kuitenkin mielellään ei

M38

Kerrotko vielä millä tavalla elatusmaksut ovat miehelle erittäin suuri taloudellinen riski? :D

Vain palstaulin logiikalla elari on suurempi taloudellinen riski kuin itse lapsi. Eli toisin sanoen hän kuvittelee naisen maksavan kaikki lapsen kulut, mutta erotilanteessa mies voi joutua osallistumaan elareiden verran.

Ihan hyvä, etteivät nämä tyypit pääse lisääntymään.

Vierailija
66/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on aivan liian pitkäaikainen investointi suomalaiselle miehelle, jotta sellaisen uskaltaisi panna alulle suomalaisen naisen kanssa, joka on täysin arvaamaton tuuliviiri, etenkin 40 v. paikkeilla olevia naisia kannattaa välttää kuin ruttoa.  Elareita ja sitä rahan nyhtämistä ja siitä palkkiona nöyryytystä alistamista saa sitten pahimmassa tapauksessa kestää 20 vuotta (elatus jatkuu lapsen opintojen kautta 18-20 v.) Nykyään naisten mielenterveysongelmat ovat kasvaneet ja suomalainen sossutanttakoneisto on tuottanut sellaisen järjestelmän ns. lapsen edun nimissä.... että jos äiti ei ole täyspäinen niin systeemi mahdollistaa äidille megaluokan kusetuksen ja miehen piina jatkuu pahimmillaan tuon 2 vuosikymmentä. Viimeistään 40 v. paikkeilla (tilastojen ja tutkimusten mukaan) nainen ottaa eron, jossa (mies kärsii tutkimusten mukaan usein erossa) nainen tempaisee eron ja syö mies-paran oman henkisen kasvunsa polttoaineeksi.

Järjellä ajatellen miehen kannattaa mieluummin ampua vaikka haulikolla omaan jalkaansa kuin ryhtyä lastentekoon....

Mustan lesken pelko on miehen viisauden alku!

Vierailija
67/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lapseton mies, en tiedä haluanko lapsia vai en. Lapsettomuus ei siis minua häiritse eikä se aiheuta minulle negatiivisia tunteita.

Se miksi olen lapseton johtuu aikalailla siitä että olen ikisinkku. Jos minulla olisi kumppani niin en tiedä haluaisinko lapsia tälläiseen yhteiskuntaan ja eipä tuo palkkakaan mikään järin hyvä ole siihen että lapsia tekisin.

M33

Ei kai palkalla lapsia tehdä.

Palkkaa tarvitaan jotta pääsee edes yrittämään.

Vierailija
68/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on eniten lapsettomia miehiä, koska meillä on yksi maailman onnistuneimmista yhteiskunnista kaikilla mittareilla: korkeimmat koulutustasot naisilla, naisten tasa-arvo ja naisten työllisyys. Mitä köyhemmät ja huonommat olot, sitä enemmän lapsia perheessä on.

Vierailija
69/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys pitäisi olla ehkä miksi suomalaiset eivät lisäänny keskenään. En koskaan ole tavannut näin vihaa täynnä olevaa kansaa joka inhoaa vastakkaista sukupuoltaan.

Yhdysvalloissa on, mistä se on rantautunut tänne meillekin.

Vierailija
70/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitakoot ulkkarit ja muut vastaavat asian. Siedettäviä naisia ei riitä kaikille, keskituloisena minulla ei ole varaa huolia rutiköyhää naista, jolla on vain tuulen huuhtoma perse. Saa luvan olla toinenkin osapuoli keskituloinen.

Lisäksi naisiin ei voi luottaa muutenkaan. Nainen alkaa etsimään itseään ja eroaa. Elatusmaksut on miehelle erittäin suuri taloudellinen riski ja katkeruuden tunne sekä viha voi lisääntyä.

Tässä kun on koko elämänsä yksin elänyt, niin aikalailla se ja sama tuleeko lapsia vai ei. Ehkä kuitenkin mielellään ei

M38

Ensimmäisestä kappaleesta samaa mieltä.

Toinen kpl sen sijaan... Älä katsele mitään 20v vaan 30+; he ovat löytäneet jo itsensä. Tosin näköjään olet sitä mieltä, että parisuhteessa kaikki lasten kulut kuuluvat äidille ja vasta eron tullessa ne jaetaan. Useimmat naiset olettavat, että lasten kulut jaetaan parisuhteessa puoliksi. Eronkin jälkeen mies yleensä maksaa vain 30% lasten kaikista kuluista, olettaen että äiti on lähivanhempi.

Vierailija
71/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota vihamielisyyttä olen itsekin jo vuosikymmeniä ihmetellyt. Toivottavasti muualla on järkevämpää porukkaa. Tosin Japanissa taidetaan olla jo siinä tilanteessa, ettei juuri enää lisäännytä keskenään ja väestö pikkuhiljaa kuolee pois. Me ollaan varmaan sitten seuraava. Tai ehkä Etelä-Korea ehtii siinä meidän ja Japanin väliin

Mitä ihmeteltävää siinä on?

Hyvät miehet ovat todenneet "ei kiinnosta osallistua naisten parisuhdeleikkeihin" jolloin naisille jää tarjolle vain heikompi aines. Siitä syntyy nopeasti se harhakuva että miehiä on vähän ja ne kaikki ovat huonoja.

Mitä nykynaisella on tarjota hyvälle miehelle?

Vierailija
72/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin seksi on vähentynyt entisajoista. Onko sitten älypuhelimet ja pleikkarit syynä, ainakin yhtenä syynä. 

Kilpailu vapaa-ajasta on paljon kovempaa, kuin entisaikoina. Suomessa alkoholin käyttö on myös ollut suoraan verrannollista ihmisen seksin harrastamiseen ja koska alkoholin kulutus nuorilla on tippunut selvästi, niin seksuaaliseen kontaktiin pääseminen on hyvin vaikeaa.

Vierailija
73/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaan kaveripiiriin ei ainakaan kuulu näitä miehiä tai naisia jotka vihaa toista sukupuolta. Onko sitten äänessä miehet ja naiset jotka pettyneet suhteissa tai eivät ole saaneet suhdetta ollenkaan. En tiedä. Voihan se olla että kavereistakin joku kirjoittelee näitä vaikka ulospäin ei tuntojaan kerro. Itse arvostan sekä miehiä että naisia vaikka kummatkin kohdelleet törkyisesti välillä. Riippuu yksilöistä. 

Vierailija
74/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa Suomi ei ole edes 10 vähiten lisääntyvän maan joukossa Euroopassa, saatikka maailmanlaajuisesti.

Vierailija
75/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi?

Jopa 85% lapsista on ns. käenpoikasia eli lapsi tuskin on sen miehen joka kuvittelee olevansa isä.

Oho, ei olla vielä yli 100 prosentin. Joko vuodenvaihteen jälkeen?

Matikka ei taida olla naisten vahvuus?

Tuo oli miehen kirjoittama. Matikka ei taida olla miesten vahvuus.

Vierailija
76/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeteltävää siinä on?

Hyvät miehet ovat todenneet "ei kiinnosta osallistua naisten parisuhdeleikkeihin" jolloin naisille jää tarjolle vain heikompi aines. Siitä syntyy nopeasti se harhakuva että miehiä on vähän ja ne kaikki ovat huonoja.<

Kyllä se niin on että hyvät miehet on juuri ne joilla on vaimo sekä lapsia, tyhjät tynnyrit kolisevat eniten

Vierailija
77/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon miehiä, jotka ovat lapsettomia ja jotka jäävät lapsettomiksi. Heitä ei yhdistä oikeastaan yhtään mikään muu kuin se, että heillä ei ole ollut pitkää asuntolainaparisuhdetta naiseen. Moni heistä on kyllä seurustellut ja tapaillut naisia, ollut kohtuullisen pitkissäkin parisuhteissa.

Muutama asuu peräkamaripoikina ja poikuuskin on tallella, eivätkä aio muuttaa tilannetta.

Koulutustasot näillä miehillä vaihtelevat peruskoulupudokkaasta tohtoriin, ja tulotasot vaihtelevat myös yhtä lavealla skaalalla. Elämäntyylit ovat myös hyvin erityyppiset, asuinpaikat samoin.

En muuten ole kuullut yhdenkään tuntemani lapsettoman miehen myöskään valitelleen lapsettomuuttaan.

Vierailija
78/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ihan vain naiset jotka makaa sohvalla keräämässä painoa netflixin äärellä.

Meinaatko että se mies keräämässä painoa Netflixin äärellä on yhtään sen kiihottavampi?

Vierailija
79/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Kerrotko vielä millä tavalla elatusmaksut ovat miehelle erittäin suuri taloudellinen riski? :D

Vain palstaulin logiikalla elari on suurempi taloudellinen riski kuin itse lapsi. Eli toisin sanoen hän kuvittel

Yhteiskunta maksaa naiselle kaikki lapsen menot, enemmänkin. Miehille se lasku aina tulee.

Vierailija
80/203 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Vain palstaulin logiikalla elari on suurempi taloudellinen ri

Nyt olet kyllä sekaisin. Yhteiskunta ei maksa naiselle yhtään mitään sen enempää kuin miehellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan