Miesten lapsettomuus
Miksi juuri Suomessa on maailman eniten lapsettomia miehiä?Oletko sinä mies vastentahtoisesti lapseton, jos olet niin miksi?
Kommentit (203)
Mä olisin saanut yhden perintökalleuden eilen, mutta kieltäydyin siitä ja sanoin etten halua lapsia. Vanhempani alkoi nauraa. Se meni sitten jollekin toiselle suvussani olijalle, jolla on lapsia.
Mä en halua lapsia, kun vanhemmuus on niin vaikeaa... ainakin itselleni.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen... anna yksi syy tehdä sen kanssa lapsi.
Lapsi?
Jonka nainen vie lähtiessään jos sille päälle sattuu, jättäen miehen vain maksamaan laskuja.
Ei tule ja piste. Olisi edesvastuutonta hankkia niitä sotaisaan ja väkivaltaiseen nykymaailmaan vain oman imagonsa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi?
Jopa 85% lapsista on ns. käenpoikasia eli lapsi tuskin on sen miehen joka kuvittelee olevansa isä.
Muuallakaan msailmassa miehet harvoin synnyttävät. Kyllä siihen tarvitaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat melkoinen vähemmistö maailmassa jossa elää 4 miljardia naista. Eli tämä ei ole syy miesten lapsettomuuteen, kun aina voi hakea itselleen sopivamman naisen jostain muualta (kuten palstamiehet aina uhoavat tekevänsäkin).
Missä tuota uhoa näkyy? Näissä ketjuissa joissa olette haukkumassa miehiå aina viitataan tuohon, mutta koskaan en onnistu itse todistamaan moista.
Minä olen ainakin todistanut sen kymmeniä kertoja. Niissä ketjuissa naisista puhutaan sellaisin sanankääntein, että ketjut poistetaan ansaitusti misogyynisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi?
Jonka nainen vie lähtiessään jos sille päälle sattuu, jättäen miehen vain maksamaan laskuja.
Valtaosa eroista päättyy yhteishuoltajuuteen. Jos side lapseen katkeaa erossa, on peilin edusta useimmiten miehelle oikea seisomispaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi?
Jopa 85% lapsista on ns. käenpoikasia eli lapsi tuskin on sen miehen joka kuvittelee olevansa isä.
Oho, ei olla vielä yli 100 prosentin. Joko vuodenvaihteen jälkeen?
No ainakin seksi on vähentynyt entisajoista. Onko sitten älypuhelimet ja pleikkarit syynä, ainakin yhtenä syynä.
Olen käsittänyt että miehet/isät ovat perheissä (ja muutenkin yhteiskunnassa) täysiä turhakkeita. Kaikki sujuu kuulemma paremmin kun emme ole sotkemassa asioita.
Kysyin tätä aikoinaan ex-mieheltäni joka siis on nyt yli 4-kymppinen ja yhä lapseton, hänellä ei ole yhtään läheistä kaveria joilla olisi lapsia. Ongelma kuulemma ettei naiset kiinnostunut miehistä ja jossain vaiheessa miehet lopettaa yrittämisen kun tulee tarpeeksi paljon lokaa niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt että miehet/isät ovat perheissä (ja muutenkin yhteiskunnassa) täysiä turhakkeita. Kaikki sujuu kuulemma paremmin kun emme ole sotkemassa asioita.
No tuollaisia ruikuttajia ei ainakaan tarvita mihinkään, se on totta.
Minä olen lapseton mies, en tiedä haluanko lapsia vai en. Lapsettomuus ei siis minua häiritse eikä se aiheuta minulle negatiivisia tunteita.
Se miksi olen lapseton johtuu aikalailla siitä että olen ikisinkku. Jos minulla olisi kumppani niin en tiedä haluaisinko lapsia tälläiseen yhteiskuntaan ja eipä tuo palkkakaan mikään järin hyvä ole siihen että lapsia tekisin.
M33
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lapseton mies, en tiedä haluanko lapsia vai en. Lapsettomuus ei siis minua häiritse eikä se aiheuta minulle negatiivisia tunteita.
Se miksi olen lapseton johtuu aikalailla siitä että olen ikisinkku. Jos minulla olisi kumppani niin en tiedä haluaisinko lapsia tälläiseen yhteiskuntaan ja eipä tuo palkkakaan mikään järin hyvä ole siihen että lapsia tekisin.
M33
Ei kai palkalla lapsia tehdä.
Vierailija kirjoitti:
M33
Ihan mielenkiinnosta, mikä on se parempi yhteiskunta ja parempi elintaso, johon lapsia voisit tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tätä aikoinaan ex-mieheltäni joka siis on nyt yli 4-kymppinen ja yhä lapseton, hänellä ei ole yhtään läheistä kaveria joilla olisi lapsia. Ongelma kuulemma ettei naiset kiinnostunut miehistä ja jossain vaiheessa miehet lopettaa yrittämisen kun tulee tarpeeksi paljon lokaa niskaan.
Nykyisin vaatimukset kumppanille on todella kovat, ennen oli paljon pienemmät vaatimukset.
Ennen riitti kun mies käy töissä,rakastaa vaimoaan ja pitää jollakin tapaa huolta vaimosta sekä lapsista. Nykyisin miehen pitää olla komea,korkeakoulutettu,palkan pitää olla hyvä,miehen pitää tehdä kotitöitä,miehen pitää hoitaa lapsia,miehen pitää huomioida vaimoa jne.
Niin ja kyllä naisille myös vaatimukset on koventuneet miesten osalta. Ennen riitti että nainen on nätti ja kiva. Nykyään naisen pitää olla vielä nätimpi.
Ennen ne ei oltu niin ulkonäön perään kuin nykyään. Ennen naisille kelpasi se raksaukko tai rekkapena mutta nykyisin naiset kouluttautuu paljon joten miehen pitää olla se insinööri tai pukumies.
Vaikka olen incel, en ole naistenvihaaja. Ei ole ollut mahdollisuutta olla koskaan naisen kanssa sillä lailla. Maksullisiinkaan ei ole oikein varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Ihan mielenkiinnosta, mikä on se parempi yhteiskunta ja parempi elintaso, johon lapsia voisit tehdä?
Parempi yhteiskunta olisi sellainen missä ei holhottaisi ihmisiä näin paljon, polttoaineen verotus olisi alhaista ja ylipäätänsä verotus olisi paljon kevyempää. Vapaampi yhteiskunta olisi parempi.
Elintason pitäisi olla sellainen että tulot olisi jotain 4000e/kk bruttona vähintään koska autoilu,asuminen ja ruoka on niin kallista.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen incel, en ole naistenvihaaja. Ei ole ollut mahdollisuutta olla koskaan naisen kanssa sillä lailla. Maksullisiinkaan ei ole oikein varaa.
Maksullisen naisen kanssako sinä lapsia tekisit?
Missä tuota uhoa näkyy? Näissä ketjuissa joissa olette haukkumassa miehiå aina viitataan tuohon, mutta koskaan en onnistu itse todistamaan moista.