Kaveri otti omalla luvalla pakastimesta ruokaa kun nukuin
Kaveri oli nukkuessani ottanut omin lupineen valmis aterioita mitkä olin laittanut pakkaseen ja laittoi omaan reppuun. Kaivoi reppuaan ja näin ja kysyin että ootko ottanut multa , mitä ihmettä? Sanoi "et sä ikinä niitä syö kuitenkaan" . No on totta että ollut pakastimessa monta kuukautta mutta silti mielestäni törkeää, kaveri ei oo moksiskaan enkä tiedä mitä enään sanoisin. En olis niitä välttämättä syönyt mutta silti tuntuu epäreilulta kun ei kysynyt.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kenen pakastimesta?
Kämppäkaveri?
Emme asu yhdessä vaan hän minun luona kylässä ja laittoi reppuun että vie omaan kotiin. En vain tykännyt että teki niin.
Et kutsu enää kylään.Varastamisrahan tuollainen on.
Oisit laittanut perään että joutuikohan se hautaamaton hamsteri mahdollisesti niiden ruokien mukana teille..eviraan oli menossa zonoosi tutkimukseen ja avaukseen.
Itseppä kaverisi olet valinnut. Kestä tai et kestä. Ihmisiä joita mä en kestä, en pidä yhteyttä. Maailma on valintoja täynnä.
Kuulostaa porvoolaiselta jutulta.
Hyvin mahdollista, jos taustalla päihteitä, että varastellaan toisten asunnoista tavaraa ja ruokaa- terveisin kokemusta on.
Miksi nukuit kun sulla vieras?
Onko kaveri nälissään ja pa ja siksi varasti?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut nälissään kun söimme tortilloja tänä aamuna ja hän teki voileipiä päivällä , minä menin makuuhuoneeseen nukkumaan puoleksi tunniksi niinkuin aina teen päivällä, ja hänellä vanhemmat jotka avustaa ja oma ohjaaja auttaa raha asioissa, ei hän ole köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mahdollista, jos taustalla päihteitä, että varastellaan toisten asunnoista tavaraa ja ruokaa- terveisin kokemusta on.
Emme kumpikaan käytä päihteitä ja se on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme kumpikaan käytä päihteitä ja se on kielletty.
Noniin eli asut Martinlaaksossa? Nyt ymmärrän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut nälissään kun söimme tortilloja tänä aamuna ja hän teki voileipiä päivällä , minä menin makuuhuoneeseen nukkumaan puoleksi tunniksi niinkuin aina teen päivällä, ja hänellä vanhemmat jotka avustaa ja oma ohjaaja auttaa raha asioissa, ei hän ole köyhä.
Eli olette molemmat kehitysvammaisia tai muuten vajaavaltaisia ihmisiä? Se selittää paljon. Mutta siis ihan oikeasti, ei kenenkään toisen kodista viedä yhtään mitään kysymättä lupaa. Kaverisi teki täysin väärin, hän varasti. HÄnellä ei ollut oikeutta siihen, ja siitä saa olla vihainen ja sanoa, että ei enää ikinä tee niin, tai ei saa enää tulla kotiisi.
Tälaiset asiat ei ole mitään mielipidekysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Varastaako sun ystävät sitten jos on nälissään :D ?!
No niinkö teki ...kamalaa maailma kaatuu. 🤣🤣🤣🤣🤣