Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset saattavat katsoa pitkään juoksevaa ihmistä?

Vierailija
29.04.2022 |

Olen itse se, joka juoksee useinkin ihan arjessani. Ärsyttää ja nolostuttaa se, kun muut tuijottavat toisinaan pitkäänkin. Pidän juoksemisesta muutenkin, mutta juoksen arkivaatteissa ja esim. bussiin/junaan/töihin yleensä. Olen ihan hyväkuntoinen ja hoikka, joten minusta ei tiettävästi tule huomiotaherättävää vaikutelmaa ainakaan kilojen vuoksi. Missä on siis vika ja "saako" ihminen edes juosta kadulla/pihallaan ym. ilman urheiluvarusteita?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas juoksuhullu 

Vierailija
2/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään ne muut kattovat sua? Ettet nyt luule koko asiaa. Kuinka sä juostessasi ehdit katsella muita ihmisiä kuinka ne kattelevat sua? Jos mä nyt sattuisin näkemään ihmisen joka vauhdilla juoksee ns.arkivaatteet päällä ja samalla tuijottaa muita ihmisiä niin ehkä mä silloin kyllä itsekin vahtaisin hiukan pidempään että mikä tuo on, joku rosvoko joka juoksee pakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovathan jotkut maratonejakin telkkarista, tuntikausia.

Vierailija
4/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan katsovat, että miksi juokset, ellei ole "juoksukamat" päällä. Että juokseeko joku perässä, jättääkö bussi jne. Ihmiset ovat pirun uteliaita ja kaikki poikkeava kiinnittää huomiota. Eivät tuijottajat välttämättä mitään pahaa tarkoita, tuo on vaan ihmisen perusominaisuus.

Vierailija
5/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa voi olla ihan jokin alkukantainen reaktio että onko jokin uhka?

Luin joskus että samasta syystä ihmiset hidastelee ja töllää onnettomuuspaikkojen luona.

Vierailija
6/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tsekkaan pitkään nais juoksijoiden peppuja. Ne on ihan parhaita.

Vierailija
7/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapsena saa tehdä asioita vapaammin. Aikuisuus velvoittaa.

Vierailija
8/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kattovat vaikka 5000 metrin juoksua

Vierailija
9/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä tullut jo muutama viikko sitten selväksi?

Vierailija
10/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on epäreilua todella. :( Olisi mukavaa saada olla oma itsensä, kun oon kuitenkin hyväntahtoinen ihminen. Haluan myös pysyä kunnossa. Mieluummin juoksisin kaikkialle kuin lyllertäisin hitaasti jossain. Juoksemisesta tulee hyvä olo ja juoksen toisinaan silloinkin, jos ei ole kiire. Tykkäisin myös pomppia portaat alas samoin kuin lapsena, mutta sitä en kehtaa sentään tehdä. 🙂

Ap

Vierailija
11/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se tuli selväksi? Jos tapahtuu epäkohta -> aihe on ajankohtainen.

Ap

Vierailija
12/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttää hauskalta.

Vierailija
13/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näyttää niin typeriltä juostessaan. Viimeksi näin naisen, joka juoksi selkä kyyryssä ja pää kurkotti eteenpäin kuin jollain kilpikonnalla. 😂😂 Siis todella ergonominen asento juosta!

Vierailija
14/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvaatteissa saa juosta. Jos juoksee arkivaatteet päällä, oletetaan että on jokin hätä, pakeneminen tai kiire hakemaan apua. Siksi katsotaan.

Vierailija
15/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forrest Gump tykkäsi myös juosta joka paikkaan.

Vierailija
16/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on epäreilua todella. :( Olisi mukavaa saada olla oma itsensä, kun oon kuitenkin hyväntahtoinen ihminen. Haluan myös pysyä kunnossa. Mieluummin juoksisin kaikkialle kuin lyllertäisin hitaasti jossain. Juoksemisesta tulee hyvä olo ja juoksen toisinaan silloinkin, jos ei ole kiire. Tykkäisin myös pomppia portaat alas samoin kuin lapsena, mutta sitä en kehtaa sentään tehdä. 🙂
Ap

Kuka sua kieltää olemasta "oma itsesi"? Senkun vaikka kontit jos mieli tekee. Miten tuo hyväntahtoisuus liittyy tähän?

Vierailija
17/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se tuli selväksi? Jos tapahtuu epäkohta -> aihe on ajankohtainen.
Ap

Ei varmasti tule selväksi nytkään. 

Vierailija
18/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei ole aivan tervettä juosta joka paikkaan, kun ei edes kiire ole. Siis ihan tottako säntäilet kaikki kävelymatkat kuin päätön kana? Ei ihme, jos kaikki katsoo, jos sinulla ei ole edes asianmukaiset vaatteet päällä, vaan jossain farkuissa juoksentelet.

Vierailija
19/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taas juoksuhullu 

Kuinka niin? Eli ei saisi juosta tai keskustella aiheesta? Päivystävätkö jotkut täällä jatkuvasti ja heillä on aivan ilmiömäinen muisti? Mulla on periaatteessa hyvä muisti, mutten muista näitä tällaisia keskusteluja juuri lainkaan.

Ap

Vierailija
20/47 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Forrest Gump tykkäsi myös juosta joka paikkaan.

Mulla on testein todettu Mensa-tason älykkyys. Ei kaikki ole noin yksioikoista kuin oletat.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän