Häät tulossa ja ihmiset eivät tule toimeen?
Onko kellään käynyt niin että kaaso ja muut kaverit eivät tule toimeen? Eivät ole vielä tavanneet livenä ja kuuntelen jo nyt kun molempien osapuolien avautumista toisistaan. Mulla on yksi kaaso. Kaaso ei halua/ehdi osallistua juuri mihinkään suunnitteluihin/järjestelyihin, joten pyysin paria muuta kaveria mukaan jotka tarjoutuivat avuksi. Toinen heistä meinasi jo vetäytyä koko hommasta koska kaaso on niin hankala, toinen aikoo ilmeisesti selviytyä loppuun asti tilanteesta huolimatta. Kaaso sitten taas kertoo mulle omaa näkemystään näistä muista. Olen kyllä kuullut tapauksia joissa häiden jälkeen on selvinnyt ettei henkilökemiat ole natsanneet, mutta onko kellään käynyt näin että valitetaan kilpaa morsiamelle toisistaan jo ennen häitä ja polttareita? Kaaso avautui miten kamalaa kaason homma on ja tarjosin hänelle poistumista, mutta haluaa silti olla kaaso. Nyt olisi tarkoitus pitää ensimmäinen tapaaminen jossa sovitaan että miten hääjuhla etenee ja mitä ohjelmaa sinne olisi tulossa. Kaikki tietenkin ihan sen mukaan mitä haluavat tehdä, mutta toivon että mun ei morsiamena tarvitsisi itse juontaa häitäni ja pitää tietovisaa tms siellä (ja oishan se varmaan aika outoa että hääpari itse vetää ohjelmaa?). Sinne ei kuitenkaan ole tulossa kuin pari ohjelmanumeroa. Vaadinko mä jotenkin liikaa, kun haluaisin kuulla heidän mielipiteitään asioista mitä kannattaa ja ei kannata tehdä ja ajattelin että jaetaan niitä vähäisiä hommia sen mukaan mitä kukakin tykkää tehdä? Kaikki koristelut askarteluineen hoidetaan itse, aion itse hakea kukat hääaamuna joko ennen tai jälkeen kampaajalla käynnin. Pukeutumiseen tarvitsen apua, koska mekossa on nyörit. Catering hoitaa tarjoilut ja me itse hoidetaan paikan siivous ja loput tiskit seuraavana aamuna.
Kommentit (55)
Kannattaisko järjestää omat häänsä itse niin ei olis näitä ongelmia? Kaasolla ja kavereilla on varmaan muutakin elämässä äiti, kiirettä, huolta, murhetta jolloin hääprinsessan tahdissa hyppiminen kiristää kenenkä vaan pinnaa.
Mä en ymmärrä mistä tällainen perinne on lähtöisin että häissä käytetään ilmaista työvoimaa. Miksi et palkkaa häihisi juontajaa ja/tai ohjelman suunnittelijaa?
Menkää maistraatissa naimisiin, ei sitten eron jälkeen harmita niin paljon kun rahaa meni turhuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Pidä meidät ap ajantasalla miten asiat hoituivat kauhukaason kanssa!
Mene sinäkin saatanan elätti töihin. Tämmöisen paskajutun perään uliset, voi luoja. Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinäkin saatanan elätti töihin. Tämmöisen paskajutun perään uliset, voi luoja. Häpeä!
Samaa jaksoin, täytyy olla pieni elämä, että oikein rukoilee tämmöisen keksityn jutun lisätietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida aivot tuolla riittää minkäänlaiseen työntekoon, edes sonnan luomiseen.
No, mitä voi olettaa, jos monta hankalaa ämmää haluaa leikkiä prinsessaleikkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä onnistui häiden järjestelyt täysin ilman kaasoja.
Hyvä ystäväni oli tuossa vaiheessa kaksostaaperoiden äiti ja asui toisella paikkakunnalla.
Vierastan tätä nykypäivän kaasot rehkimään häiden eteen tyyliä.
Häät on tärkeä päivä pariskunnalle ja mahdollisesti vanhemmille, mutta oikeasti.... kuka kaaso jaksaa intoilla viikosta toiseen jonkun häitä?Käsitin ap.n tekstistä että kaaso itse halusi kaasoksi ja yleensä kaasoilla on ollut tapana auttaa polttareiden järjestämisessä ja vähintään pitää puhe morsiammelle. Eikai kyse ole sen kummemmasta. Niin ja morsian tarvitsi apua hääpuvun nyöreissä. Eikai se ole ystävältä joka kaasoksi vinkui liikaa vaadittu.
Vähintään pitää puhe? Minä en todellakaan puhu ihmismassan edessä yhtään mitään ja sen tein jo heti selväksi, kun kaasoksi minua pyydettiin. Toki morsian eli ystäväni tiesi tämän eikä edes ehdottanut sellaista, mutta hänen miehensä yritti.
Mahtavaa Tulee Kunnon Vanhan Ajan Häät.Kenties Oikein Nyrkki tappelut? Joten Ei Tarvii Kallista Orkesteria Ottaa.Kun Riitaisat sukulaiset pistää kunnon Soun Pystyyn!
Vierailija kirjoitti:
Kauheen kuuloinen tilanne ap.lla.
Täysin keksitty tilanne.
Ap:han ei edes tiennyt, mikä on kaaso on, ja mitä kaasolta voi vaatia.
Ap:lla mitään häitä edes tulossa, täyttä humpuukia koko juttu.
Mutta palstan matamatit menee lankaan kuin lankaan. Aina.
Anna kaason olla kaaso, jos haluat säilyttää ystävyyden. Pyydä jotain muuta osaavaa ystävää juhlien seremoniamestariksi ja käy hänen kanssa läpi ne ohjelmanumerot ja illan kulku. Muista jälkikäteen kiittää seremonia mestaria lahjakortilla tms.
Töihin huutelijalla taisi mennä ketju tunteisiin :D Ensi kesänä naimisiin menossa ja kotiäiti olen niin ei tässä paljoa töihin kerkeä, siksi myös seurailen hääketjuja. Huutelija taitaa olla joku psyykelääkkeillä käyvä pipipää joka näkee työttömiä jokapuolella.
Ei ollu tollasia ongelmia kun kaaso tuli toimeen ystävieni kanssa oikein hyvin ja aika lapsellista jos sinulle toisistaan valittavat jo nyt. Teinihäät tulossa ?