Treffeille ilman rahaa
Juuh elikkäs viikonloppuna treffit tiedossa, mutta rahaa tulee vasta ensi viikolla. Tästä syystä ravintolakäynti poissuljettua ja ihan vaan kävelyllä käytiin jo viimeksi. Ideoita miten tyylikkäitä deittejä voisi viettää ilmaiseksi? Ihmisten ilmoilla.
Kommentit (16)
Miksi kukaan haluaa tapailla noin köyhää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaa tapailla noin köyhää?
Jos se on itsekin köyhä?
Olemalla nainen se onnistuu kivuttomasti.
Piknikille vappupäivänä? Kai sen verran on rahaa, että voi hankkia jotain evästä? Skumppa kuuluisi tietysti kuvioon, eikö halvimmat pullot maksa alle kympin?
Sanot vaan ihan suoraan, että olet ihan p.a, mitäs tehtäis.
Museoon ilmaispäivänä, johonkin ilmaistapahtumaan kuten puistokonserttiin, luontopolulle tai lintutorniin ja eväät mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Museoon ilmaispäivänä, johonkin ilmaistapahtumaan kuten puistokonserttiin, luontopolulle tai lintutorniin ja eväät mukaan.
Museoiden ilmaispäivät loppuivat museokortin myötä kuin seinään, ainakin täällä.
Ilmaiskonsertteja voisi olla vappupäivänä, ainakin kuorolaulajia kokoontuu monessa paikassa. Monet harrasteautoilija järjestää cruisailuja, joita voisi katsella.
Minullakaan ei ole oikein koskaan rahaa, pitkäaikaistyön, kun olen. Tämän asian, kun paljastaa niin ei tarvitse treffien maksullisuudesta huolehtia, koska eipähän tällaiset, mun kaltaiset treffeille edes pääse.
Vierailija kirjoitti:
Minullakaan ei ole oikein koskaan rahaa, pitkäaikaistyön, kun olen. Tämän asian, kun paljastaa niin ei tarvitse treffien maksullisuudesta huolehtia, koska eipähän tällaiset, mun kaltaiset treffeille edes pääse.
Häpeät itseäsi. Hierot häpeää toisen naamalle. Ongelmana on siis huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Piknikille vappupäivänä? Kai sen verran on rahaa, että voi hankkia jotain evästä? Skumppa kuuluisi tietysti kuvioon, eikö halvimmat pullot maksa alle kympin?
Hyvä ajatus! En jotenkin tajunnut että nythän on vappu ja ainakin ulkoilmatapahtumia luulisi olevan. Tiedä vaikka joku puolue tarjoaisi ilmaiset makkaratkin.
Vinkkejä edullisista eväistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeät itseäsi. Hierot häpeää toisen naamalle. Ongelmana on siis huono itsetunto.
Tietenkin on huono itsetunto, mutta ei se ole syy, jos ei olla tavattu vielä ja heti, kun kertoo työllisyyden puutteestaan niin keskustelu hiipuu. En mä viitsi asiasta valehdellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ajatus! En jotenkin tajunnut että nythän on vappu ja ainakin ulkoilmatapahtumia luulisi olevan. Tiedä vaikka joku puolue tarjoaisi ilmaiset makkaratkin.
Vinkkejä edullisista eväistä?
Patonkia, perunasalaattia, kirsikkatomaatteja. Simaa ja jotain pientä makeaa naposteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä edullisista eväistä?Patonkia, perunasalaattia, kirsikkatomaatteja. Simaa ja jotain pientä makeaa naposteltavaa.
Mahtavaa, kiitos! Nämä saan muutamilla euroilla ja on kuitenkin vähän hienompaa kuin tavalliset eväsleivät! Kyllä taas kannatti kysyä Avlta!
Vierailija kirjoitti:
Skumppaan ei ole nyt varaa, harmi! Olisinpa tajunnut laittaa simaa tulemaan!
No kävely. Mitä edes kyselet? Helppoa, jos olette jo olleet kävelyllä. Siinä tutustuu samalla.