Tyrkkykuvien postaajilla on yleensä huono itsetunto
He hakevat hyväksyntää ja "rakkautta" kerjäämällä tykkäyksiä. Joillain on lapsuudessa ollut asiat huonosti. Tiedän erään, joka menetti äitinsä lapsena eikä isäkään ollut elämässä mukana. Nykyään julkaisee paljastelukuvia.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, turhaa egon pönkittämistä se voimaantuminen, kun pitää alasti poseerata ja säälittävät simpit ilmestyvät kuolaamaan.
Yksi ihan fiksulta vaikuttanut mies oli käynyt tykkäilemässä yhteisen tutun herutuskuvista.
Meni se mielikuva fiksuudesta sen siliän tien vaikkei olisikaan simp.Moni mies saa itsensä näyttämään ihan pelleltä kun tykkäilee turbohuuli-, silikonipallo-kuvista.
Ja sitten miehet ihmettelee, että miks eivät saa naista. xD Seuraavat ja tykkäilevät julkisesti ties minkälaisista tyrkkyilijöistä. En mäkään haluais tietää millasille heruttelijoille mun mies r*nkkaa.
Todellakin, kiinnostus menee heti jos näkee miehen tykkäilleen tuollaisista kuvista. Ei ole minun tyyppinen ihminen kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mammat pelätä että miehet vetelee mielummin kintaaseen näille paremman näköisille naisille kuin kyntää sitä riipputissi runkoa :D
En ole mamma enkä riipputissinen, mutta kieltämättä mies joka vetäisi hanskaan minkä tahansa näköisiä instaheruttajia katsellen olisi ehdoton ei. Ei siinä mitään pelättävää kyllä ole, aika säälittävää lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, turhaa egon pönkittämistä se voimaantuminen, kun pitää alasti poseerata ja säälittävät simpit ilmestyvät kuolaamaan.
Yksi ihan fiksulta vaikuttanut mies oli käynyt tykkäilemässä yhteisen tutun herutuskuvista.
Meni se mielikuva fiksuudesta sen siliän tien vaikkei olisikaan simp.Moni mies saa itsensä näyttämään ihan pelleltä kun tykkäilee turbohuuli-, silikonipallo-kuvista.
Ja sitten miehet ihmettelee, että miks eivät saa naista. xD Seuraavat ja tykkäilevät julkisesti ties minkälaisista tyrkkyilijöistä. En mäkään haluais tietää millasille heruttelijoille mun mies r*nkkaa.
Todellakin, kiinnostus menee heti jos näkee miehen tykkäilleen tuollaisista kuvista. Ei ole minun tyyppinen ihminen kyseessä.
Tämä!!! Ihanaa että on muita jotka ajattelevat samoin enkä ole liian kriittinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin yksi entinen ystävä harrastaa tätä. Oli ennen pyöreä, ja on laihduttanut paljon. On aina ollut hieman ongelmia mielenterveyden kanssa. Rintoja ei juurikaan ole, mutta esittelee silti niitä kuvissa, tai kuvaa alastonta varjoaan. Säälittää jopa hieman millaiseksi on muuttunut. Tässäkin siis huomion tällä tavalla hakeminen tuntuu menevän käsi kädessä mielenterveyden kanssa.
Liittyykö tähän vielä ennestään pienien huulten täyttäminen? Onkohan meillä yhteinen tuttu :)
Liittyy! :D mutta on tosin aika yleistä nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
hohhoijaa, keksikääpä vaikka harrastus. mulla oli itsevarmuus parhaimmillaan, kun julkasin ns. tyrkkykuvia. ja kyllä, mulla on kaikki muumit laaksossa! ootteko katkeria, ku miehenne kuolaa niitä vaiiii?
Herutuskuvia julkaisevat kouluttamattomat (kirjoitustaito heikko).
Ei tulisi mieleenkään julkaista kuvia pyllystäni. Jotenkin omituinen ajatus. Se on mun pylly, en halua näyttää sitä kaikille.
Ja siksi toiseksi, en ole kiinnostunut ihmisistä, jotka ovat kiinnostuneet vain pelkästä pyllystäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hohhoijaa, keksikääpä vaikka harrastus. mulla oli itsevarmuus parhaimmillaan, kun julkasin ns. tyrkkykuvia. ja kyllä, mulla on kaikki muumit laaksossa! ootteko katkeria, ku miehenne kuolaa niitä vaiiii?
No ei aina, ainakin miun tutuista löytyvät ovat ihan yliopistosta selvinneitä. Mutta mt taustaa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti totta. Jos on kuvallisen viestinnän tajua, käyttää vähän enemmän älyä kuviin.
Huono itsetunto ja piilottelen itseäni ja häpeän. En usko että kuvien postaajilla on OIKEASTI huono itsetunto, he taitaa rakastaa vartaloaan ja nauttivat kun saavat kaikkien huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei aina, ainakin miun tutuista löytyvät ovat ihan yliopistosta selvinneitä. Mutta mt taustaa löytyy.
Mitä ne saavat siitä? Jos eivät siis rahaa mainostuloina yms.? Eikö tuo ole hiukan alentavaa, jos joku on kiinnostunut pelkästään yhdestä ruumiinosasta? Kehuilla ei ole mitään merkitystä. Jos ei siis etsi panoja tms.
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto ja piilottelen itseäni ja häpeän. En usko että kuvien postaajilla on OIKEASTI huono itsetunto, he taitaa rakastaa vartaloaan ja nauttivat kun saavat kaikkien huomion.
Jotkut huonon itsetunnon omaavat piilottevat itseään. Herukuvien julkaisijoilla voi olla myös huono itsetunto. Kuvillaan he kerjäävät tykkäyksiä, joilla pönkittää itsetuntoa. Jokainen tykkää positiivisesta huomiosta. Hetken se huuma kestää ja sitten onkin taas julkaistava uusi tissikuva.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan yksinkertaista. Ymmärrän alastomuuden, jos kuvassa on jokin tarina tai se on muuten visuaalinen. Johonkin Tinderiin voisin laittaa herutuskuvia, jos oikeasti haluaisin vain yhtä asiaa.
Totta mutta en postaile tyrkkykuvia ja minulla on silti huono itsetunto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut huonon itsetunnon omaavat piilottevat itseään. Herukuvien julkaisijoilla voi olla myös huono itsetunto. Kuvillaan he kerjäävät tykkäyksiä, joilla pönkittää itsetuntoa. Jokainen tykkää positiivisesta huomiosta. Hetken se huuma kestää ja sitten onkin taas julkaistava uusi tissikuva.
Mutta tuo huomio on ihan vääränlaista!
Vierailija kirjoitti:
Mutta huono itsetunto voi olla myös laihan vartalon omaavalla tai tissien esittelijällä. Että ulkonäkö on se ainoa itseisarvo.
En näe tilannetta, että oikeasti hyvän itsetunnon omaava kaivaisi tissit push upeilla esiin somekuviin, ja poseeraisi täytetyt huulet raollaan käsi hiuksissa, vai mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne saavat siitä? Jos eivät siis rahaa mainostuloina yms.? Eikö tuo ole hiukan alentavaa, jos joku on kiinnostunut pelkästään yhdestä ruumiinosasta? Kehuilla ei ole mitään merkitystä. Jos ei siis etsi panoja tms.
Tuskin muuta kuin itsetunnon hetkellistä pönkitystä. Kunnes eksän uusi on taas kauniimpi, ja masennus iskee.
Vierailija kirjoitti:
No jaa, vaikka minullakin on huono itsetunto se ei johdu ulkonäöstä. Vartaloni on ihan hyvännäköinen.
En itse laittelisi herutuskuvia, mutta ne jotka laittavat saattavat pitää vartalostaan ja se huono itsetunto näkyy ihan muilla tavoin eikä ole riippuvainen ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta huono itsetunto voi olla myös laihan vartalon omaavalla tai tissien esittelijällä. Että ulkonäkö on se ainoa itseisarvo.
En näe tilannetta, että oikeasti hyvän itsetunnon omaava kaivaisi tissit push upeilla esiin somekuviin, ja poseeraisi täytetyt huulet raollaan käsi hiuksissa, vai mitä.
En tiedä, onko edes itsetuntoasia. Tulee kasvatuksesta. Kotoa opittu juttu. Vanhempani ovat vanhoillisia ja ei tulisi mieleenkään poseerata kuvissa tyrkysti.
Ihmisenä tunnen olevani arvokkaampi, kuin pelkkä yksittäinen ruumiinosani.
En ymmärrä mitä miehet saavat kun tykkäilevät sellaisista kuvista. Ihanko oikeasti ne r*nkkaa niille? En minäkään kerro kaikille julkisesti minkälaisille asioille tyydytän itseäni.
Liittyykö tähän vielä ennestään pienien huulten täyttäminen? Onkohan meillä yhteinen tuttu :)