Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyrkkykuvien postaajilla on yleensä huono itsetunto

Vierailija
28.04.2022 |

He hakevat hyväksyntää ja "rakkautta" kerjäämällä tykkäyksiä. Joillain on lapsuudessa ollut asiat huonosti. Tiedän erään, joka menetti äitinsä lapsena eikä isäkään ollut elämässä mukana. Nykyään julkaisee paljastelukuvia.

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aivan surkea itsetunto, mutta en vaan ikimaailmassa kehtaisi laittaa sellaisia kuvia mihinkään, varmaan tututkin pitäisi hulluna, jos näkisi😂 mielestäni se tuntuisi vaan nololta kaikin puolin

Siis eihän kukaan huonon itsetunnon omaava uskaltaisikaan (tai ylipäätään haluaisi).
Nuo jotka sellaisia kuvia julkaisee, ovat yleensä aika itsevarmoja ja tykkäävät itsestään ja huomiosta.
Se kai siinä joitain (epävarmoja) ihmisiä ärsyttääkin.
Itse olen aika itsevarma, ja minua ei häiritse ollenkaan jotkut muiden ihmisten paljastavat somekuvat.
Vain epävarmoja ja huonon itsetunnon omaavia surkimuksia sellaiset häiritsee.
Niiden avulla yritetään nostattaa omaa reppanaa häntää, että enpä ainakaan ole noin säälittävä kuin toi joku somessa itseään esittelevä tyrkky. Lol.
Laitetaas uudelleen, kun luuserit eivät kestä totuutta itsestään..

Kirjoitin sinulle aiemminkin, minua ei siis todellakaan häiritse tällaisten kuvien julkaisijat! Kaikki rakkaus heille. Olen vain tyytyväisempi omaan someeni, jossa 70F rintani eivät ole erityisen esillä. Esittelen niitä ja kroppaani mieluummin muissa tilanteissa.

Miten sinun rintasi koko liittyy yhtään mihinkään ja miksi tuo piti tuoda esiin? ihan kaiken kokoiset naiset laittaa itsestään vähäpukeisia kuvia eikä kaikilla ole isot tai kesikokoiset rinnat jotka niitä laittaq. Eikä kaikki, miehetkään, isoista rinnoista välitä. Joten tuolla ihme kommentillasi tuskin saat mitään sen suurempaa tärkeysarvoa kommentillesi - enemmän kuulostat vaan omahyväiseltä... Hyvä jos olet tyytyväinen itseesi ja esittelet niitä muualla mutta mitä se sinun persusta kutittaa jos muut laittaa tissit tiskiin somessa? Et ole yhtään sen parempi tai huonompi ihminen sen takia.

Vierailija
122/132 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain tietää että poikaystäväni yhteen kaveripiiriin kuuluva tuttu nainen laittelee nettiin itsestään kaikenlaisia per verssejä sek siasukuvia joissa esittelee per settään ja paljaita rinto jaan. Kerroin poikaystävälle ja eipä ole enää tekemisissä sen itse rakkaan huomionkerjää jän kanssa. Poikaystäväni ei käytä instaa eikä tiennyt asiasta ennen kuin kerroin. En ikinä alentuisi olemaan sellaisen lim aisen per vomiehen kanssa joka kuolaa ja tykkäilee joidenkin instaho rojen kuvista netissä. Ja välit sanoihin koska tiettyjä sanoja ei saa ilman tarkistusta ja kommentin estämistä täällä aihe vapaassa käyttää .

Tämä on jotenkin säälittävyyden huippu, naurahdin ääneen kun luin.
Oli niin koomisen typerä teksti.

Taisi mennä pahasti tunteisiin kun piti yksittäisen kommentoijan viestiä noin haukkua?
Niin paljon nykypäivänä puhutaan naisten tasa-arvosta ja kuinka naisia ei saisi esineellistää. Kuitenkin naiset juuri itse liittävät suurimman arvonsa seksuaalisuutensa ja kehonsa esittelyyn. Luulisi että nyky-ajan nuoret naiset voimaantuisivat älyllisistä saavutuksista tai syvällisemmistä asioista, mutta ei: ulkonäöstä ja paljaasta vartalosta saamat kehut somessa ovat se tärkein asia.
Jos ne alusasukuvat ja perse*nheiluttelu itsessään voimaannuttaisivat miksi ne täytyy saada laittaa nettiin muiden näkyville? Koska oikeasti nuorten naisten suurin arvo on heidän omasta mielestäänkin ulkonäössa ja seksikkyydessä (vaikka kuinka yrittäisivät väittää toisin) ja he tarvitsevat muilta ihmisiltä jatkuvaa ihailua ja kehuja vetovoimansa varmistamiseksi. Nämä herutuskuvat somessa eivät ole vain kauniiden ja hoikkien naisten sinne laittamia vaan kaikenkokoisten ja näköisten. Kateuskortin esiinvetäminen vasta säälittävää onkin näiltä instapaljastelijoilta, koska he eivät voi hyväksyä että monilla naisilla on tässä pinnallisessa egoistisessa maailmassa vielä arvoja ja kriittistä suhtautumista nykyajan sairaisiin joka tuutista pakotettaviin ilmiöihin.
Naisten Itsensä myymistäkin yritetään mediassa jatkuvasti normalisoida ja paljas pers* ja tiss*t ovat onlyfans valuuttaa. Kait tällainen rahan saamisen helppous kuolaavilta setämiehiltä houkuttaa monia, mutta vaikea kuvitella ettei se ajan saatossa vaikuttaisi negatiivisesti täysjärkisen naisen omanarvontuntoon että on kykenevä olemaan vain miesten ru*kkumateriaalia. Kuvitelkaa että jokainen nainen alkaisi työkseen vain myymään itseään tai alasto*kuviaan , taitaisi yhteiskunnan hyvinvointi aika nopeasti murentua.
Kuinkakohan tällainen naisten arvon liittäminen joka puolella ulkonäköön ja paljaaseen pintaan vaikuttaa teini-ikäisiin tyttöihin? Luuletteko te instapaljastelijat että teillä on hyvä vaikutus heidän hyvinvointiin? Todennäköisesti aiheutatte herutuskuvilla heille vain lisää paineita ulkonäöstä ja vääristyneen kuvan naisen arvosta mikä ajaa heidätkin arvottamaan itseään sillä paljonko saavat kehuja ja huomiota ulkonäöllään. Tällaiset teinit voivat altistua aikuisten miesten hyväksikäytettäväksi somessa kun matkivat aikuisten naisten herutuskuvia tykkäysten toivossa.
Kehopositiivisuuskin on tehokkaasti valjastettu syyksi paljaan vartalon esittelyyn hyväksyttävämmällä vähemmän horolla tavalla vaikka päämäärä onkin sama eli itsetunnon pönkitys vartalonsa ihailusta. Ironisinta onkin että monet näistä naisista sitten suuttuvat kun miehet odotetusti laittavat ehdottelu- ja kuolausviestejä heidän huomionkerjuukuviin ja syyttävät heitä sitten pervoilusta ja esineellistämisestä. Ihan itse he esineellistävät itsensä että on aika turhaa valittaa kun miehet kohtelevat kuin (huomio)hu*raa
Loppujen lopuksi suurin osa normaaleista naisista on sitä mieltä että nykyajan nettih*roilu on noloa, säälittävää ja naista alentavaa mikä näkyy aloituksenkin ja ketjun alun kommenttien peukutuksista hyvin. Vaikka instapaljastelijat ja media kuinka yrittäisivätkin tätä ilmiötä hehkuttaa ja normalisoida naisten voimaantumiseksi Jotkut osaavat vielä ajatella omilla aivoillaan eivätkä ole nykymaailman rappion aivopesemiä.

Blaaaa blaaa blaa, en jaksanut lukea vuodatustasi.
Sinulla meni selvästi ja ymmärrettävästi tunteisiin, kun noloa viestiäsi ihan aiheesta arvosteltiin.
Käsittämättömän noloja viestejä ketju täynnä :D
Kiusaajien ketju. Voi teitä, toivottavasti teillä ei ole lapsia, sillä kaltaisenne ihmiset eivät sovellu vanhemmiksi.

Tottakai näillä mammoilla on lapsia. Ja ilmankos nykynuoret on niin kieroon kasvatettu ja toivo menetetty kun vanhemmat ovat tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä ulimammoilla on yhtään sen parempi itsetunto?

Vierailija
124/132 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ei taatusti ole huono itsetunto!

https://freeimage.host/i/WKAirJ

Vierailija
125/132 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marika Fingerroos 44v akka ja instassa esittelee kumitissejään! Hänellä kouluikäiset pojat jotka varmaan ylpeitä äidistään.

Vierailija
126/132 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä miehet saavat kun tykkäilevät sellaisista kuvista. Ihanko oikeasti ne r*nkkaa niille? En minäkään kerro kaikille julkisesti minkälaisille asioille tyydytän itseäni.

:DD Ai kauhistus. Minä olen tykännyt vaikka minkälaisista kuvista ilman yhtäkään seksuaalista ajatusta.

Pikku vinkki: se sydämen painaminen ei tarkoita "UUUUUUUH RUNQQAAN SUN KUVILLES"

N30

Vierailija
127/132 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että rakastavat itseään niin paljon, että haluavat näyttää muillekin. Tuntemani huonoitsetuntoiset eivät laita yhtään ainutta kuvaa itsestään someen eikä heitä saa edes kuvata. 

Vierailija
128/132 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pojilla ja miehillä erilaisia suhtautumisia näihin, mutta suurin osa ei kuitenkaan kelpuuta tyttöystäväksi heruttajaa.
Joku oli twiitannut kuulleensa kahvilassa kahden 16-17-vuotiaan pojan keskustelun, että toivottavasti eivät saa tyttölasta, kun saavat lapsia, koska nykyaikana siitä tulisi kuitenkin only fans- h u o ra. Ei kukaan arvosta heruttajaa, paitsi yksinäiset simpit ja limaiset setämiehet, niin se vaan menee. Jossain treffiohjelmassakin suhteen jatko yhden naiskandidaatin kanssa loppui naisen yhteen alastonkuvaan netissä. Vissiin heruttelijoille pitäisi kertoa mitä niistä oikeasti ajatellaan.

Jep. 16-17-vuotiaan teoreettinen tyttölapsi olisi tilastojen valossa herutteluiässä noin 25-30 vuoden päästä. Hellyyttävää, että joku kuvittelee että onlyfanssit tai twitterit olisi silloin olemassa saati relevantteja. Kaikenlaisia sitä onkin.

Vierailija
129/132 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim K itkee matkalla pankkiin :D

Vierailija
130/132 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten parempaa itsetuntoa haukkua toisten somejulkaisuja?

Nykyisessä kiusaamiskulttuurissa vaatii jo todella paksua nahkaa ja kovaa itseluottamusta että ylipäätään uskaltaa someen mitään julkaista.

Miten se, että tunnistetaan ja kerrotaan lähipiirin mt ongelmien, heikon itsetunnon liittyvän usein paljastavampien kuvien julkaisuun, on muuttunut päässäsi haukkumiseksi?

Vierailija
131/132 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aivan surkea itsetunto, mutta en vaan ikimaailmassa kehtaisi laittaa sellaisia kuvia mihinkään, varmaan tututkin pitäisi hulluna, jos näkisi😂 mielestäni se tuntuisi vaan nololta kaikin puolin

Siis eihän kukaan huonon itsetunnon omaava uskaltaisikaan (tai ylipäätään haluaisi).

Nuo jotka sellaisia kuvia julkaisee, ovat yleensä aika itsevarmoja ja tykkäävät itsestään ja huomiosta.

Se kai siinä joitain (epävarmoja) ihmisiä ärsyttääkin.

Itse olen aika itsevarma, ja minua ei häiritse ollenkaan jotkut muiden ihmisten paljastavat somekuvat.

Vain epävarmoja ja huonon itsetunnon omaavia surkimuksia sellaiset häiritsee.

Niiden avulla yritetään nostattaa omaa reppanaa häntää, että enpä ainakaan ole noin säälittävä kuin toi joku somessa itseään esittelevä tyrkky. Lol.

Laitetaas uudelleen, kun luuserit eivät kestä totuutta itsestään..

Kirjoitin sinulle aiemminkin, minua ei siis todellakaan häiritse tällaisten kuvien julkaisijat! Kaikki rakkaus heille. Olen vain tyytyväisempi omaan someeni, jossa 70F rintani eivät ole erityisen esillä. Esittelen niitä ja kroppaani mieluummin muissa tilanteissa.

Miten sinun rintasi koko liittyy yhtään mihinkään ja miksi tuo piti tuoda esiin? ihan kaiken kokoiset naiset laittaa itsestään vähäpukeisia kuvia eikä kaikilla ole isot tai kesikokoiset rinnat jotka niitä laittaq. Eikä kaikki, miehetkään, isoista rinnoista välitä. Joten tuolla ihme kommentillasi tuskin saat mitään sen suurempaa tärkeysarvoa kommentillesi - enemmän kuulostat vaan omahyväiseltä... Hyvä jos olet tyytyväinen itseesi ja esittelet niitä muualla mutta mitä se sinun persusta kutittaa jos muut laittaa tissit tiskiin somessa? Et ole yhtään sen parempi tai huonompi ihminen sen takia.

😂😂 eihän se kutitakkaan, ei se minua haittaa kuten sanoin. Ilmeisesti tällaisten kuvien ja heikon itsetunnon tai muiden ongelmien yhteydestä ja sen yleisyydestä ei saisi mielestäsi puhua. Osuiko se sinuun?

Vierailija
132/132 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä suomalaista kommentoin täällä, että liian pienet liivit päällä heruttelee. Eikös pian tullut "vastaisku" uuden kuvan merkeissä missä haukuttiin kateellisia 😂 Harmi vaan, etten tiedä mistä olla kateellinen. Itsellä myös isot rinnat (ja sopivat liivit 🤭), mutta en koe tarvetta esitellä niitä muille kun omalle kumppanille. Eikä välttämättä alusvaate kuvissa mitään pahaa, jos ne on hyvällä maulla toteutettu eikä täytä koko somea.