Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyrkkykuvien postaajilla on yleensä huono itsetunto

Vierailija
28.04.2022 |

He hakevat hyväksyntää ja "rakkautta" kerjäämällä tykkäyksiä. Joillain on lapsuudessa ollut asiat huonosti. Tiedän erään, joka menetti äitinsä lapsena eikä isäkään ollut elämässä mukana. Nykyään julkaisee paljastelukuvia.

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää että poikaystäväni yhteen kaveripiiriin kuuluva tuttu nainen laittelee nettiin itsestään kaikenlaisia per verssejä sek siasukuvia joissa esittelee per settään ja paljaita rinto jaan. Kerroin poikaystävälle ja eipä ole enää tekemisissä sen itse rakkaan huomionkerjää jän kanssa. Poikaystäväni ei käytä instaa eikä tiennyt asiasta ennen kuin kerroin. En ikinä alentuisi olemaan sellaisen lim aisen per vomiehen kanssa joka kuolaa ja tykkäilee joidenkin instaho rojen kuvista netissä. Ja välit sanoihin koska tiettyjä sanoja ei saa ilman tarkistusta ja kommentin estämistä täällä aihe vapaassa käyttää .

Vierailija
82/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on heikko itsetunto enkä siitä huolimatta tyrkyttele somessa. Mikä minua vaivaa?

Sulla on terve itsekunnioitus silti vaikka itsetunnossa olisikin parantamisen varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aivan surkea itsetunto, mutta en vaan ikimaailmassa kehtaisi laittaa sellaisia kuvia mihinkään, varmaan tututkin pitäisi hulluna, jos näkisi😂 mielestäni se tuntuisi vaan nololta kaikin puolin

Siis eihän kukaan huonon itsetunnon omaava uskaltaisikaan (tai ylipäätään haluaisi).
Nuo jotka sellaisia kuvia julkaisee, ovat yleensä aika itsevarmoja ja tykkäävät itsestään ja huomiosta.
Se kai siinä joitain (epävarmoja) ihmisiä ärsyttääkin.
Itse olen aika itsevarma, ja minua ei häiritse ollenkaan jotkut muiden ihmisten paljastavat somekuvat.
Vain epävarmoja ja huonon itsetunnon omaavia surkimuksia sellaiset häiritsee.
Niiden avulla yritetään nostattaa omaa reppanaa häntää, että enpä ainakaan ole noin säälittävä kuin toi joku somessa itseään esittelevä tyrkky. Lol.

Minulle tulee tästä kommentista mieleen, ettei huonoa itsetuntoa voisi muka olla laihoilla tai näteillä ihmisillä. Että huono itsetunto on vain niillä ketkä ovat ihan tyytyväisiä esim kroppaansa. Näinhän se ei todellakaan ole. Voi olla tosi laiha ja nimenomaan esitellä itseään edellä kuvatuilla tavoilla somessa, ja silti kokea olevansa huonompi kuin mainittu eksän nyksä. Ja moni muu. Koska itsetunto on huono (rakennettu vain ulkoisten asioiden varaan).

Vierailija
84/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta ompa ihmeen yhteneväistä peukutusta tässä ketjussa. Vain muuta ko. kuvia julkaisevan eripeukku.

Vierailija
85/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aivan surkea itsetunto, mutta en vaan ikimaailmassa kehtaisi laittaa sellaisia kuvia mihinkään, varmaan tututkin pitäisi hulluna, jos näkisi😂 mielestäni se tuntuisi vaan nololta kaikin puolin

Siis eihän kukaan huonon itsetunnon omaava uskaltaisikaan (tai ylipäätään haluaisi).
Nuo jotka sellaisia kuvia julkaisee, ovat yleensä aika itsevarmoja ja tykkäävät itsestään ja huomiosta.
Itse olen aika itsevarma, ja minua ei häiritse ollenkaan jotkut muiden ihmisten paljastavat somekuvat.
Niiden avulla yritetään nostattaa omaa reppanaa häntää, että enpä ainakaan ole noin säälittävä kuin toi joku somessa itseään esittelevä tyrkky. Lol.

Minulle tulee tästä kommentista mieleen, ettei huonoa itsetuntoa voisi muka olla laihoilla tai näteillä ihmisillä. Että huono itsetunto on vain niillä ketkä ovat ihan tyytyväisiä esim kroppaansa. Näinhän se ei todellakaan ole. Voi olla tosi laiha ja nimenomaan esitellä itseään edellä kuvatuilla tavoilla somessa, ja silti kokea olevansa huonompi kuin mainittu eksän nyksä. Ja moni muu. Koska itsetunto on huono (rakennettu vain ulkoisten asioiden varaan).

Korjaan nyt omaani kirjoitimpa sekavasti. Tarkoitin siis että 'huono itsetunto olisi muka vain niillä ketkä EIVÄT ole tyytyväisiä kroppaansa'

Vierailija
86/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto ja piilottelen itseäni ja häpeän. En usko että kuvien postaajilla on OIKEASTI huono itsetunto, he taitaa rakastaa vartaloaan ja nauttivat kun saavat kaikkien huomion.

Mutta huono itsetunto voi olla myös laihan vartalon omaavalla tai tissien esittelijällä. Että ulkonäkö on se ainoa itseisarvo.
En näe tilannetta, että oikeasti hyvän itsetunnon omaava kaivaisi tissit push upeilla esiin somekuviin, ja poseeraisi täytetyt huulet raollaan käsi hiuksissa, vai mitä.

Ainakin muutama tälläinen on paikalla kun alapeukkujakin saatu! Kertokaa onko teillä mielestänne todellakin hyvä itsetunto? Joka ei perustu ulkonäköön?

Vierailija
87/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverillani on tilanne, että ihmettelee miksei löydä fiksua ja hyvää miestä vaikka on mielestään kaunis. Ja onkin ihan, hieman iso nenä kasvoihin ehkä, ja oikeasti liian jopa laiha, mutta ne somekuvat. Juuri tätä käsi tukkaan huulet raolleen tasoa. Väittäisin, että ovat vähän erityyppisiä miehiä keitä nämä houkuttavat, ei niitä fiksuimpia aviomiesmateriaalisia jos sellaisia on vielä jäljellä.

Vierailija
88/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenkin noloa, jos on huono itsetunto?

Ei tietenkään. Jännä vain huomata että miten käsi kädessä nämä kulkevat! Että oikeasti hyvän itsetunnon omaavan ja ei-masentuneen ihmisen somesta ei löydy tämäntyylisiä kuvia.

Vierailija
89/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pojilla ja miehillä erilaisia suhtautumisia näihin, mutta suurin osa ei kuitenkaan kelpuuta tyttöystäväksi heruttajaa.
Joku oli twiitannut kuulleensa kahvilassa kahden 16-17-vuotiaan pojan keskustelun, että toivottavasti eivät saa tyttölasta, kun saavat lapsia, koska nykyaikana siitä tulisi kuitenkin only fans- h u o ra. Ei kukaan arvosta heruttajaa, paitsi yksinäiset simpit ja limaiset setämiehet, niin se vaan menee. Jossain treffiohjelmassakin suhteen jatko yhden naiskandidaatin kanssa loppui naisen yhteen alastonkuvaan netissä. Vissiin heruttelijoille pitäisi kertoa mitä niistä oikeasti ajatellaan.

Jos tarina on tosi, niin näen noilla pojilla vahvan uli-miehen uran tulevaisuudessa.
Itselläni on tuon ikäisiä veljiä, eivätkä puhu tuohon tyyliin tai ajattele noin, mutta he ovatkin ns. normaaleja.
Itse ketjun aiheeseen: ei kiinnosta muiden kuvat, siinäkö heruttakoot kukin niin paljon kuin tykkää.
Huomionhakuiset ihmiset ovat kokemukseni mukaan harvoin kovin epävarmoja, ja sitä päivää edelleen odotellessa kun jaksatte jauhaa samalla intensiteetillä somessa heruttavista miehistä, kuin naisista.
Ketju täynnä toinen toistaan säälittävämmän oloisia ihmisiä

Eihän tuo onlyfans-meininki mitenkään tervettä ole ja ainakin itse kokisin olevani vanhempana todella pahasti epäonnistunut, jos lapseni sinne menisi sisältöä jakamaan. Sama kyllä myös tietynlaisten Instagram-kuvien kohdalla.

Vierailija
90/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle tuli tuollaisia ajatuksia viestistäni mieleen?
Minähän en kirjoittanut MITÄÄN mistään laihuudesta tai nätteydestä, eli sinä itse ilmeisesti liität nuo asiat itsetuntoon?

Vierailija
91/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pojilla ja miehillä erilaisia suhtautumisia näihin, mutta suurin osa ei kuitenkaan kelpuuta tyttöystäväksi heruttajaa.
Joku oli twiitannut kuulleensa kahvilassa kahden 16-17-vuotiaan pojan keskustelun, että toivottavasti eivät saa tyttölasta, kun saavat lapsia, koska nykyaikana siitä tulisi kuitenkin only fans- h u o ra. Ei kukaan arvosta heruttajaa, paitsi yksinäiset simpit ja limaiset setämiehet, niin se vaan menee. Jossain treffiohjelmassakin suhteen jatko yhden naiskandidaatin kanssa loppui naisen yhteen alastonkuvaan netissä. Vissiin heruttelijoille pitäisi kertoa mitä niistä oikeasti ajatellaan.

Jos tarina on tosi, niin näen noilla pojilla vahvan uli-miehen uran tulevaisuudessa.
Itselläni on tuon ikäisiä veljiä, eivätkä puhu tuohon tyyliin tai ajattele noin, mutta he ovatkin ns. normaaleja.
Itse ketjun aiheeseen: ei kiinnosta muiden kuvat, siinäkö heruttakoot kukin niin paljon kuin tykkää.
Huomionhakuiset ihmiset ovat kokemukseni mukaan harvoin kovin epävarmoja, ja sitä päivää edelleen odotellessa kun jaksatte jauhaa samalla intensiteetillä somessa heruttavista miehistä, kuin naisista.
Ketju täynnä toinen toistaan säälittävämmän oloisia ihmisiä

Eihän tuo onlyfans-meininki mitenkään tervettä ole ja ainakin itse kokisin olevani vanhempana todella pahasti epäonnistunut, jos lapseni sinne menisi sisältöä jakamaan. Sama kyllä myös tietynlaisten Instagram-kuvien kohdalla.

Minä kokisin olevani vanhempana todella pahasti epäonnistunut, jos poikani puhuisivat noin.
Tai jos tytöstä tulisi säälittävä, muita arvosteleva palstamamma jota häiritsisi muiden somekuvat ja yrittäisi nolosti nostaa omaa huonoa itsetuntoaan haukkumalla niitä naisia.

Vierailija
92/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto ja piilottelen itseäni ja häpeän. En usko että kuvien postaajilla on OIKEASTI huono itsetunto, he taitaa rakastaa vartaloaan ja nauttivat kun saavat kaikkien huomion.

Mutta huono itsetunto voi olla myös laihan vartalon omaavalla tai tissien esittelijällä. Että ulkonäkö on se ainoa itseisarvo.
En näe tilannetta, että oikeasti hyvän itsetunnon omaava kaivaisi tissit push upeilla esiin somekuviin, ja poseeraisi täytetyt huulet raollaan käsi hiuksissa, vai mitä.

Ainakin muutama tälläinen on paikalla kun alapeukkujakin saatu! Kertokaa onko teillä mielestänne todellakin hyvä itsetunto? Joka ei perustu ulkonäköön?

Miksi luulet, että alapeukuttajat on tuollaisia?
Ihminenkö ei voi muuten dislikettää säälittäviä luusereita jotka arvostelevat jotain ei-ketään-satuttavia toisten ihmisten kuvia palstalla?

Miksi ette arvostele kroppaansa somessa heruttavia miehiä?
Anna kun kerron; vanha kunnon mizzogynia eli naisssviha
Hyi teitä, en arvosta. Kehittykää ihmisinä paremmiksi, kiitos.

Vierailija
93/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi pitää kasvattaa arvostamaan itseään. Siitä se lähtee. Opettaa, että ihmistä arvostetaan ihmisen osaamisen kautta, ei ulkonäön. Minulla on ollut tavallaan hyvä kasvatus, koska on opetettu, että ulkoinen olemus ei ole kovin merkittävä. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että kyllä se merkkaa. Mutta olen kuitenkin kasvanut sisäisesti vahvaksi ja kehittänyt erilaisia erikoistaitoja, joista olen ylpeä.
Naisten ulkoinen laittautuminen on usein vain miesten miellyttämistä. Minut on kasvatettu niin, että minun ei tarvitse miellyttää ulkoisella olemuksellani ketään. 
Sääliksi käy tyttölapsia, jotka kasvavat kanamaisen äidin kanssa. 

Itseäni taas käy sääliksi tyttölapset, jotka kasvavat misogynistiperheessä.

Jos näillä ihmisillä täällä on lapsia, niin juuri heidän lapsensa ovat valitettavasti niitä tyyppejä.

Vierailija
94/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän en kirjoittanut MITÄÄN mistään laihuudesta tai nätteydestä, eli sinä itse ilmeisesti liität nuo asiat itsetuntoon?

No minulle vain tuli se kommentistasi mieleen. Kirjoitit, että tuollaisia kuvia julkaisevat ovat yleensä itsevarmoja ja tykkäävät itsestään. En allekirjoittaisi tätä, enkä tiedä yhtäkään sellaista kuvien julkaisijaa, päinvastoin. Vaan kokoajan täytyy saada suuremmat huulet, laihduttaa enemmän ja korjailla ulkonäössä ties mitä, jotta voi taas saada parempia somekuvia. Eli haluavat kyllä esitellä itseään, mutta silti se ei riitä, ja verrataan itseä jatkuvasti muihin.

Ei kuulosta itsevarman ihmisen touhulta minusta. Ystävissäni on myös monia ei-laihoja todella itsevarmoja ja tasapainoisia ihmisiä.

Vierailija
95/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitetaas uudelleen, kun luuserit eivät kestä totuutta itsestään..

Kirjoitin sinulle aiemminkin, minua ei siis todellakaan häiritse tällaisten kuvien julkaisijat! Kaikki rakkaus heille. Olen vain tyytyväisempi omaan someeni, jossa 70F rintani eivät ole erityisen esillä. Esittelen niitä ja kroppaani mieluummin muissa tilanteissa.

Vierailija
96/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitä voi miettiä, mikä tyrkkykuvien taustalla on. Osalla ehkä tuo osalla esim. raha, jota sitä kautta saa. Ei se selitys aina sen kummallisempi tarvitse olla. 

Mutta sitä minä en kyllä tiedä, mikä iso vika korvien välissä tai mitkä lääkkeet ottamatta on sillä, joka asiakseen vinkuu jonkun tyrkkykuvista. 

Vierailija
97/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulle vain tuli se kommentistasi mieleen. Kirjoitit, että tuollaisia kuvia julkaisevat ovat yleensä itsevarmoja ja tykkäävät itsestään. En allekirjoittaisi tätä, enkä tiedä yhtäkään sellaista kuvien julkaisijaa, päinvastoin. Vaan kokoajan täytyy saada suuremmat huulet, laihduttaa enemmän ja korjailla ulkonäössä ties mitä, jotta voi taas saada parempia somekuvia. Eli haluavat kyllä esitellä itseään, mutta silti se ei riitä, ja verrataan itseä jatkuvasti muihin.
Ei kuulosta itsevarman ihmisen touhulta minusta. Ystävissäni on myös monia ei-laihoja todella itsevarmoja ja tasapainoisia ihmisiä.

Ok, sinulle vain tuli mieleen ja päätit siltä pohjalta sitten paasata. No, voin kertoa, ettei laihuus tai nätteys liity mielessäni asiaan ollenkaan, toisin kuin sinun mielessäsi.

Itse en tunne huuliaan isontavia tai ulkonäköään muutenkaan muokkaavia ihmisiä, mutta jotkut itsevarmat ystäväni laittavat kyllä paljastavia(kin) kuvia someen.
Heillä ei ole mt-ongelmia tai epätasapainoa, päinvastoin.
Tykkäävät vain itsestään ja huomiosta.

Empiiristen havaintojeni mukaan epävarmat ihmiset eivät esittele mielellään vartaloaan, varsinkaan somessa.
Mutta se nyt ei ole muutenkaan kiinnostavaa arvostella toisten somekuvia tai herutuksia, vain epävarmat ihmiset tekevät niin.

Itse en koe heruttajia millään lailla uhkaksi itselleni, eikä kiinnosta heidän heruttamisensa saati että haluaisin haukkua ketään tuollaisen perusteella.
Eihän se edes satuta ketään, joten ei kuulu mulle.

Vierailija
98/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tietää että poikaystäväni yhteen kaveripiiriin kuuluva tuttu nainen laittelee nettiin itsestään kaikenlaisia per verssejä sek siasukuvia joissa esittelee per settään ja paljaita rinto jaan. Kerroin poikaystävälle ja eipä ole enää tekemisissä sen itse rakkaan huomionkerjää jän kanssa. Poikaystäväni ei käytä instaa eikä tiennyt asiasta ennen kuin kerroin. En ikinä alentuisi olemaan sellaisen lim aisen per vomiehen kanssa joka kuolaa ja tykkäilee joidenkin instaho rojen kuvista netissä. Ja välit sanoihin koska tiettyjä sanoja ei saa ilman tarkistusta ja kommentin estämistä täällä aihe vapaassa käyttää .

Tämä on jotenkin säälittävyyden huippu, naurahdin ääneen kun luin.
Oli niin koomisen typerä teksti.

Vierailija
99/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että alapeukuttajat on tuollaisia?
Ihminenkö ei voi muuten dislikettää säälittäviä luusereita jotka arvostelevat jotain ei-ketään-satuttavia toisten ihmisten kuvia palstalla?
Miksi ette arvostele kroppaansa somessa heruttavia miehiä?
Anna kun kerron; vanha kunnon mizzogynia eli naisssviha
Hyi teitä, en arvosta. Kehittykää ihmisinä paremmiksi, kiitos.

En koskaan kutsuisi toisia ihmisiä säälittäviksi luusereiksi :) Kukin tavallaan.

Enkä näe mitään pahaa push up kuvien julkaisijoissa. Pohdimme yleisesti, miten usein kaikkien tuntemat tällaiset omaavat kuitenkin todellisuudessa huonon itsetunnon tai mt-ongelmia.

Vierailija
100/132 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, sinulle vain tuli mieleen ja päätit siltä pohjalta sitten paasata. No, voin kertoa, ettei laihuus tai nätteys liity mielessäni asiaan ollenkaan, toisin kuin sinun mielessäsi.
Itse en tunne huuliaan isontavia tai ulkonäköään muutenkaan muokkaavia ihmisiä, mutta jotkut itsevarmat ystäväni laittavat kyllä paljastavia(kin) kuvia someen.
Heillä ei ole mt-ongelmia tai epätasapainoa, päinvastoin.
Tykkäävät vain itsestään ja huomiosta.
Empiiristen havaintojeni mukaan epävarmat ihmiset eivät esittele mielellään vartaloaan, varsinkaan somessa.
Mutta se nyt ei ole muutenkaan kiinnostavaa arvostella toisten somekuvia tai herutuksia, vain epävarmat ihmiset tekevät niin.
Itse en koe heruttajia millään lailla uhkaksi itselleni, eikä kiinnosta heidän heruttamisensa saati että haluaisin haukkua ketään tuollaisen perusteella.
Eihän se edes satuta ketään, joten ei kuulu mulle.

En minäkään koe heitä millään tavalla uhaksi. Enkä myöskään ole epävarma itsestäni, vaikka teinkin sellaisen huomioin, että usein seksipose kuvien julkaisijoilla on ongelmia itsetuntonsa kanssa, ja perustavat itsetunnon vain ulkonäön varaan. Voi voisimmepa puhua tästä sinä omalla ja minä omalla naamallani ja kropallani, niin ymmärtäisit ehkä paremmin, etten koe ketään uhaksi.