Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyrkkykuvien postaajilla on yleensä huono itsetunto

Vierailija
28.04.2022 |

He hakevat hyväksyntää ja "rakkautta" kerjäämällä tykkäyksiä. Joillain on lapsuudessa ollut asiat huonosti. Tiedän erään, joka menetti äitinsä lapsena eikä isäkään ollut elämässä mukana. Nykyään julkaisee paljastelukuvia.

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hohhoijaa, keksikääpä vaikka harrastus. mulla oli itsevarmuus parhaimmillaan, kun julkasin ns. tyrkkykuvia. ja kyllä, mulla on kaikki muumit laaksossa! ootteko katkeria, ku miehenne kuolaa niitä vaiiii?

Jos on itsevarmuus kunnossa niin miksi pitää tunkea muiden naamaan omia tissejä?

tjaa-a, niin en koskaan tehnyt ni en osaa vastata.

Vierailija
22/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävän tyttö on fb- kaverini. Tyttö on tosi kiva ja söötti. Mutta ne kuvat....Tytön isä jätti aikoinaan perheensä eikä pitänyt enää yhteyttä lapsiin. Olen miettinyt, kerjääkö hän miesten hyväksyntää isän kaipuuseen?

Onko linkkiä heittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja loi minulle mehukkaat boobsit niin miksen saisi julkaista r*unkkumatskua?

Vierailija
24/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mammat pelätä että miehet vetelee mielummin kintaaseen näille paremman näköisille naisille kuin kyntää sitä riipputissi runkoa :D

Vierailija
25/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ällöttäis ihan kauheesti jos tietäisin jonkun papparaisen lapastelevan mun kuville. En julkaise mitään kuvia netissä koska en koe tarvetta tyrkyttää omaa naamaa muille.

Vierailija
26/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenenkään itsetunnoista, mutta ainakin hirveän paljastava pukeutuminen on vain tietyntyyppisten ihmisten se-juttu tällä hetkellä. Katselin tuossa Coachella-festarien jengiä ja hyi miten rumia ihmisiä - oikeasti. Ja aina vain jokin pieni lappu vaatetta jossain kohtaa vartaloa. Juu on kuumaa ja silleen ja ilmastointilaitetta ei rikaskaan saa mukaansa (kuin Olaf pienen kylmän pilvensä, joka kulkee aina mukana ja pitää Olafin koleena jäbänä), mutta missä ihanat viileät ja ilmavat puuvilla- tai pellavavaatteet. Esimerkiksi.

Ai niin, ne eivät ole vartalonmyötäisiä ja ne peittää liikaa. Trashismi, w e e - ja ennen kaikkea b l a c k -trash on pop ja in ja se että näyttää kadun ammattilaiselta, jolla pimppaaja kulkee siinä mukana, on vain plussaa. Johan tämä näkyi tänä vuonna ah niin classyssa Oscar-gaalassa. Tai ei kai se enää ole mikään gaala vaan straight outta compton  tai nogozone-fara på svenska.

Vierailija
27/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin yksi entinen ystävä harrastaa tätä. Oli ennen pyöreä, ja on laihduttanut paljon. On aina ollut hieman ongelmia mielenterveyden kanssa. Rintoja ei juurikaan ole, mutta esittelee silti niitä kuvissa, tai kuvaa alastonta varjoaan. Säälittää jopa hieman millaiseksi on muuttunut. Tässäkin siis huomion tällä tavalla hakeminen tuntuu menevän käsi kädessä mielenterveyden kanssa.

Vierailija
28/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan haittaa jos joku "lapastelee" minun kuville. Sen takia niitä Only Fans sivulla myynkin

Vierailija
29/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan varmasti isolla osalla jotain itsetunto-ongelmia, joiden parantamiseen haetaan vahvistusta kehuista. Mutta yhtälailla on niitä ihmisiä, jotka suhtautuvat seksuaalisuuteen vapaamielisesti ja saavat nautintoa oman seksikkyyden korostamisesta. Jälkimmäisessä ei ole mun mielestä mitään pahaa, etenkin jos kuviin on panostettu, voi sellaisia olla itsestäkin kiva katsella. Niiden itsetunto-ongelmaisten taas toivoisin löytävän vahvistuksen omaan riittävyyteen ihmisenä jostain muusta, kun paljastavista kuvista ja niiden kommenteista.

N31

Vierailija
30/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa mammat pelätä että miehet vetelee mielummin kintaaseen näille paremman näköisille naisille kuin kyntää sitä riipputissi runkoa :D

Mun mies runkkaa ja saa puolustani runkata. Miks mua pelottais se? Ihan sama kenen pimatsun instakuvia katselee itseään räplätessään. Ei ole minulta pois. Jos ei riipputissivakoni kyntäminen kiinnosta, sitten varmaan eroasimme eikä meillä olisi yhtä vilkasta seksielämää kuin nyt on.

Ja kyllä, olen ap:n kanssa samaa mieltä että herutuskuvilla huomiota kerjäävät ovat varmaan 99% huonoitsetuntoista porukkaa. Valitettavasti nykypäivänä kuvitellaan että instatykkäysten määrä = ihmisarvo.

N38

Vierailija
31/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Surullista että jotkut alentuvat moiseen. Tietystihän siitä tulee hyvä mieli että joku laittaa tykkäyksen. Mutta ei se kerro mitään muuta kuin että se kiihottu sun tissivaosta. Ei se sun ihmisarvoo ylennä.

Vierailija
32/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmat on jostain syystä yleensä niitä kenen tissivakoa ei somessa esitellä. Livenä ovat kuitenkin upeita. Mielenterveydestä en tiedä

Vierailija
33/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, turhaa egon pönkittämistä se voimaantuminen, kun pitää alasti poseerata ja säälittävät simpit ilmestyvät kuolaamaan.

Yksi ihan fiksulta vaikuttanut mies oli käynyt tykkäilemässä yhteisen tutun herutuskuvista.
Meni se mielikuva fiksuudesta sen siliän tien vaikkei olisikaan simp.

Vierailija
34/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää "paremman näköisiä naisia" kun heruttaakseen ei tarvitse oikeasti näyttää yhtään miltään.
Pelkäisin vain menettäväni kunnioituksen miestä kohtaan jos kyttäisi jotain herutuskuvia instassa. Ei voisi muuta kuin ajatella "oikeasti? Tällainen tyyppi pitäisi ottaa vakavasti?" Siinä menisi pohja suhteelta jos tietämättään tuollaisen kyttääjän kanssa olisi sellaiseen päätynyt.

Vierailija
35/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, turhaa egon pönkittämistä se voimaantuminen, kun pitää alasti poseerata ja säälittävät simpit ilmestyvät kuolaamaan.

Yksi ihan fiksulta vaikuttanut mies oli käynyt tykkäilemässä yhteisen tutun herutuskuvista.

Moni mies saa itsensä näyttämään ihan pelleltä kun tykkäilee turbohuuli-, silikonipallo-kuvista.

Vierailija
36/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneimmat on jostain syystä yleensä niitä kenen tissivakoa ei somessa esitellä. Livenä ovat kuitenkin upeita. Mielenterveydestä en tiedä

Samaa mieltä. Ja usein myös persoonaltaan mukavampia! En jostain syystä ainakaan yleistettynä haluaisi ystäväkseni herutusposekuvia julkaisevaa ihmistä. Koen, ettemme vain olisi samalla aaltopituudella. Kerään itse valehtelematta katseita kadulla, mutta en silti haluaisi julkaista someen vähäpukeisia kuvia.

Vierailija
37/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ko. tyypit vielä kuvittelevat että muut ovat vain kateellisia. Osa ehkä, mutta suurempi osa naisista pitää vaan rehellisesti nolona.

Vierailija
38/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ja usein myös persoonaltaan mukavampia! En jostain syystä ainakaan yleistettynä haluaisi ystäväkseni herutusposekuvia julkaisevaa ihmistä. Koen, ettemme vain olisi samalla aaltopituudella. Kerään itse valehtelematta katseita kadulla, mutta en silti haluaisi julkaista someen vähäpukeisia kuvia.

Minunkin tuntemistani ihmisistä ne miellyttävimmät eivät julkaise herutuskuvia. Ne "räväkät", "sanon mitä ajattelen" ynnä muut sellaiset niitä laittelevat, oli sitä ulkonäköä sitten tai ei.

Vierailija
39/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies saa itsensä näyttämään ihan pelleltä kun tykkäilee turbohuuli-, silikonipallo-kuvista.

Ja sitten miehet ihmettelee, että miks eivät saa naista. xD Seuraavat ja tykkäilevät julkisesti ties minkälaisista tyrkkyilijöistä. En mäkään haluais tietää millasille heruttelijoille mun mies r*nkkaa.

Vierailija
40/132 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein ko. tyypit vielä kuvittelevat että muut ovat vain kateellisia. Osa ehkä, mutta suurempi osa naisista pitää vaan rehellisesti nolona.

Nolona nimenomaan. Jotenkin mietin vain että miksi ihmeessä, mikä on se pointti.

Kateellinen ei tarvitse olla kun voisin vaikka heti napsia ihan samanlaisia kuvia ja saada niihin tykkäyksiä ja kommentteja tietynlaisilta tyypeiltä, mutta kun en halua.