Lyhyitä suhteita ei tulisi laskea exiksi.
Eikö olisi vain parempi olla käyttämättä termiä exä lyhyistä parisuhteista, jotka ovat kestäneet luokkaa 2 viikosta 3 kuukauteen?
Kommentit (56)
Siinä on noin 3kk raja kun voi alkaa kutsua exäksi. Lyhemmät on tapailuja, hoitoja ja säätöjä.
Entä jos on sovittu että ollaan parisuhteessa jo kuukauden kohdalla ja sitten erotaan?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on sovittu että ollaan parisuhteessa jo kuukauden kohdalla ja sitten erotaan?
En laskisi sitäkään suhteeksi, vaikka olisi facen suhdestatuksessa.
Keitä on ne ihmiset, joilla on kahden viikon parisuhteita? Tai siis parisuhteita.
Näin minäkin sanoin nyxälle, mulla on vaan yksi ex. Siivosin vähän tilastoja kun jätin kertomatta ne 150 seksikumppania.
Jos ei ole ex-aviokumppani, niin ei ole mikään exä.
Onko nyt niin, että poikaystäväni ei tykkää kun olet kavereita "exiesi" kanssa ja sä selität, että "eihän ne mitään exiä ole, kun me vaan paneskeltiin"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ensin ollaan oltu kavereita esim vuosi, eli tunnetaan jo hyvin ennenkuin ollaan parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin sanoin nyxälle, mulla on vaan yksi ex. Siivosin vähän tilastoja kun jätin kertomatta ne 150 seksikumppania.
Tämä!
Entä jos on rakastanut eniten juuri sitä eksää, jonka kanssa oltiin yhdessä vain pari kuukautta?
Minulla on 1,5 eksää. Yksi on aviopuolisoni, jonka kanssa oli lähes 10 vuoden yhteinen historia. Puolikas on mies, jonka kanssa seurustelin 4,5 vuotta. Muita ei ole koskaan tullut mieleenkään kutsua eksiksi enkä ylipäänsä keksi, missä, miksi ja kenelle heistä ylipäänsä kertoisin.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on rakastanut eniten juuri sitä eksää, jonka kanssa oltiin yhdessä vain pari kuukautta?
Jos on yksipuolista ja silti lyhyttä, niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt niin, että poikaystäväni ei tykkää kun olet kavereita "exiesi" kanssa ja sä selität, että "eihän ne mitään exiä ole, kun me vaan paneskeltiin"?
Ei mun poikaystävä kun sun poikaystävä 😁
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole ex-aviokumppani, niin ei ole mikään exä.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 1,5 eksää. Yksi on aviopuolisoni, jonka kanssa oli lähes 10 vuoden yhteinen historia. Puolikas on mies, jonka kanssa seurustelin 4,5 vuotta. Muita ei ole koskaan tullut mieleenkään kutsua eksiksi enkä ylipäänsä keksi, missä, miksi ja kenelle heistä ylipäänsä kertoisin.
... Että mitenkä oli?
Vierailija kirjoitti:
Silloin on hyvin nuori ja/tai kokematon. Tottakai ne ovat muistoissa suurimpina rakkauksina, joiden kanssa ero tuli ennen kuin arki tuli. Jos olisit ollut hänen kanssaan pari vuotta tai enemmänkin, muistaisit hänet samanlaisen pieruverkkarisena nenänkaivajana kuin pitempiaikaiset eksäsikin. Nyt hän on vähän kuin elokuvasankari, josta näit vain roolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ensin ollaan oltu kavereita esim vuosi, eli tunnetaan jo hyvin ennenkuin ollaan parisuhteessa?
Ei siltikään. Tuollainen on korkeintaan säätö.
eri
Huh, nyt voin todeta, ettei ole yhtään exää! :D
Mulla ei ole yhtään noin lyhyttä suhdetta. Suhteita on ollut neljä. Lyhin kesti vuoden.