Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyitä suhteita ei tulisi laskea exiksi.

Vierailija
28.04.2022 |

Eikö olisi vain parempi olla käyttämättä termiä exä lyhyistä parisuhteista, jotka ovat kestäneet luokkaa 2 viikosta 3 kuukauteen?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exiä ne on.

Vierailija
22/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotkut deitit tai panot väittävät minua exäksi, nauran!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on noin 3kk raja kun voi alkaa kutsua exäksi. Lyhemmät on tapailuja, hoitoja ja säätöjä.

Eihän suhde ole vielä edes alkanut siinä vaiheessa, jos vain tapaillaan tai säädetään. Nyt oli kai puhe sellaisesta tilanteesta, että on jo alettu oikein seurustella ja sitten se kestääkin vain 3 kuukautta.

Vierailija
24/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on noin 3kk raja kun voi alkaa kutsua exäksi. Lyhemmät on tapailuja, hoitoja ja säätöjä.

Eihän suhde ole vielä edes alkanut siinä vaiheessa, jos vain tapaillaan tai säädetään. Nyt oli kai puhe sellaisesta tilanteesta, että on jo alettu oikein seurustella ja sitten se kestääkin vain 3 kuukautta.

Voi kuule minä olen asunut 3kk kohdalla jo samassa osoitteessakin pari kuukautta.

Vierailija
25/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotkut deitit tai panot väittävät minua exäksi, nauran!

Minua yksi voimaantuja väittää exäkseen ympäri kaupunkia, mutta ei me muuta tehty, kun deittailtiin hetki.

Vierailija
26/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut realitysarjaa Ex on the beach. En ole ollut uskoa korviani, kun siinä jotain yhden viikonlopun säätöä on sanottu exäksi.

Vierailija
27/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä yhteydessä tämä eksäksi kutsuminen tapahtuu? Siis kenelle ja milloin on tarve määritellä, että kuka lasketaan eksäksi ja ketä ei?

En osaa ihan heti laskea, montako eksää minulla olisi tuolla määritelmällä vv. 1978-2014 välisenä aikana, mutta aika monta. Pari noin puolentoista vuoden suhdetta, jokunen vajaan vuoden suhde, muutama on/off suhde, joiden keston laskeminen onkin jo korkeampaa matematiikkaa... Miksi ihmeessä niitä pitäisi enää edes muistella?

Vierailija
28/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää jollain lyhyellä suhteella voimaantua, että se on nyt exä?

Onko se uuden reiän saaminen siihen vyöhön niin tärkeä juttu?

Vierailija
29/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

löve

Vierailija
30/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi onkin panoja, Ap.

Vierailija
31/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole muitakaan suhteita kuin lyhyitä niin niistä ei kannattaisi mainita yhtään mitään kun ne eivät johtaneet mihinkään. 

Vierailija
32/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole edes heilojakaan.

Vierailija
33/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole muitakaan suhteita kuin lyhyitä niin niistä ei kannattaisi mainita yhtään mitään kun ne eivät johtaneet mihinkään. 

Tämä!

Vierailija
34/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule minä olen asunut 3kk kohdalla jo samassa osoitteessakin pari kuukautta.

Joo, kyllähän se on tietenkin helpompi uudelle kumppanille aina kertoa että "tää on vaan mun ex-pano, tota mä tapailin ja paneskeltiin ja tää on se oikea exä"

Vierailija
35/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä on ne ihmiset, joilla on kahden viikon parisuhteita? Tai siis parisuhteita.

En tunne yhtään. Ehkä palstan incelit haluaisivat olla?

Vierailija
36/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko samaa soveltaa muihinkin asioihin. Jos menen naimisiin ja mieheni kuolee alle kolmen kuukauden kuluttua häistä, enkö silloin ole ollutkaan naimisissa.

Vierailija
37/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranlettas, jos viikoista puhutaan niin parisuhdekin on liikaa sanottu.

Vierailija
38/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että moni nainen pahastuu, kun mainitsee "exän", mutta todellisuudessa ei pitäisi mainita henkilöä, jonka kanssa oli jotain lyhyttä säätöä.

Exä käsitteenä sopii sellaisten sanavarastoon, ketkä eivät ole päästäneet henkilöstä irti.

Vierailija
39/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punatukkainen nainen <3 brunetti parrakas mies

Vierailija
40/56 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi herranlettas, jos viikoista puhutaan niin parisuhdekin on liikaa sanottu.

Taitaa olla tämä ketju parikymppisille ja sitä nuoremmille suunnattu ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi