Putin on kouluttanut delffiinejä ja maitovalaita taistelemaan puolestaan. Koska me valjastetaan Itämeren norpat ja hauet käyttöön?
Joka päivä. Alkaa. Tuntua. Yhä. Enemmän. Siltä. Että. Aikaavaruus jatkumo. On. Mennyt. Rikki. Ja Maailma. Tullut. Hulluksi. "Venäjän on tiedetty kouluttavan merinisäkkäitä sotilaallisiin tarkoituksiin jo pitkään. Neuvostoliiton hajoamisen aikaan sen laivaston palveluksessa oli hurjat 150 pullonokkadelfiiniä ja maitovalasta sekä 50 merileijonaa. Satelliittikuvien perusteella Venäjä on myös hyödyntänyt sotadelfiinejään aiemmin ainakin Syyrian sodassa."https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0a07be9e-2fcf-4441-97ec-a64084e5f2d8
Kommentit (90)
Älkää nyt kertoko kellekään, mutta mulla on täällä akvaariollinen taistelukaloja. Saattaa ehkä olla jonkinlainen koulutuskeskus näillä nurkilla... tai sitten ei.
AV:n väki marssii jälleen kerran norppien ja emättimien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt kertoko kellekään, mutta mulla on täällä akvaariollinen taistelukaloja. Saattaa ehkä olla jonkinlainen koulutuskeskus näillä nurkilla... tai sitten ei.
Mullapa on täällä taostelukaloja. On myös tatuointeja, pienimunainen vihainen mies ja kp-tucca.
Eikö lintuja voisi kouluttaa viemään tarvikkeita piiritetyille alueille. Eiväthän ne paljoa jaksa kantaa, mutta vähän kerrallaan.
Ennen vanhaa ne olisi valjastaneet vain kansanvihollisia miinantorjuntaan, mutta aika kehittyy.
Siiderivalaat voittaa kyllä jotkut nössöt delfiinit
Vierailija kirjoitti:
Hyshys. Olen jo pitkään toiminut norppakouluttajana Itämeren rannikolla. Enempää en voi kertoa. Silloin tällöin tehtyihin pyöriäishavaintoihin ei liity mitään mysteereitä.
Liittyikö se norppaliven viimevuotinen flaidis jotenkin tähän? Oli ihan uutisissa.
Delfiinit ovat tunnetusti älykkäitä eläimiä, sikäli kun eläin nyt voi olla älykäs.
Kuitenkin delfiinit ovat yksi oppivaisimpia eläimiä eläinkunnassa, samoin kuin koirat.
Ja koska delfiinit elävät vedessä, hehän ovat mitä parhaimpia "miinanraivaajia".
Pitäskö hommata vastaavasti norsut ja hansterit tappelemaan takasin.
Voisko toimia
Haukien etuna häijyjen hampaitten lisäksi mahtava kyky lähteä kuin hauki kaislikosta.