Parhaimmat podcastit?
Olen löytänyt podcastit kyllästyttyäni radion kuunteluun työpäivien aikana. Mitkä ovat mielestänne kuuntelemisen arvoisia podcasteja ja miksi?
Kommentit (23)
Areenassa Riku Rantalan podcast laivakatoamisista!
Antti Holman Auta Antti ja Antin Palautepalvelu. Keveää, hauskaa mutta fiksua.
The steam room. Koska Charles Barkley on niin hauska!
No worries,
Muumaa mustikka
Ei saa peittää ( ulkosuomalaisten podcasteja, Australiasta. Alankomaista ja Britanniasta ja Ruotsista)
Tuplakääk
Papupata
Olohuone
Poks
Afterwork
Yhden yön juttuja
Perjantain parhaat
Hei Baby
Tutin täydeltä
Valeäidin nauhoitukset
Valeäidin vanhempainilta
Jäljillä
Murha, joka tapahtui
Maanantaimysteeri
Palmujen varjoissa
Julia Thuren: Melkein kaikki rahasta
Kuliseissa
Kukka ja Kuokka
Bella Table
Näitä kuuntelen, koska niissä on mielestä sisältöä ja lisäksi pidän podcastin juontajista
Vierailija kirjoitti:
Ei saa peittää ( ulkosuomalaisten podcasteja, Australiasta. Alankomaista ja Britanniasta ja Ruotsista)
Tätä olin tulossa kans ehdottamaan. Pieni korjaus kuitenkin, käsittelee pelkästään Ruotsissa asuvia. Kahden naisen podi. Terkut Marikalle ja Loviisalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olin tulossa kans ehdottamaan. Pieni korjaus kuitenkin, käsittelee pelkästään Ruotsissa asuvia. Kahden naisen podi. Terkut Marikalle ja Loviisalle
tossa siis tarkoitin, että nuo No worries ja Muu maa mustikka ovat noista muista maista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tossa siis tarkoitin, että nuo No worries ja Muu maa mustikka ovat noista muista maista
Okei! Nice, pitääpä itsellä sitten tutustua noihin kahteen
Taskula & Trishin
Kahden naisen matka
Selvinpäin
Sointu pori, sauli koskinen, jorma U, ja pilvi sekä paula.
Vierailija kirjoitti:
Tiedetrippi Areenassa
Niin rasittava äänimaailma etten jaksa tuota yhtään, mikä on harmi koska aiheet ovat mielenkiintoisia
Se Jorma Uotisen ja Sami Sykön podcast on viimeisin löytö. Huumorintajuisia, älykkäitä, analyyttisiä, sanavalmiita, paljon elämää nähneitä ja mielenkiintoisia persoonia jotka osaavat nauraa myös itselleen. Molemmista paljastui myös paljon uusia puolia.
Disc only. Tosi mielenkiintoisia juttuja yleensä.
Lex Fridman ja Sean M Carroll nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedetrippi Areenassa
Tästä tykkään itsekkin, lisäksi areenasta 10 diktaattoria.
The Joe Rogan Experience