Kierto sekaisin?
Kiertoni kestää tavallisesti noin 30 päivää, ehkä pari päivää alle tai yli. Tässä kierrossa ovuloin kierron 17. päivä, jolloin tulivat selkeät ovulaatiolimat. Ehkä myös 27. päivä, vaikka en silloin odottanutkaan mitään ovulaatioliman näköistä, jota sitten kuitenkin tuli täysin yllättäen. En tietysti voi olla varma, oliko se ovulaatio vai jotain muuta. Tänään alkoi kierron 37. päivä eikä menkoista ole jälkeäkään.
Tein eilen aamulla raskaustestin. Tulos oli joko negatiivinen tai sitten siinä oli TODELLA haalea haamu tai viivanpaikka, joka sekin katosi testin kuivuttua. Kyllä siinä näytti olevan hieman väriä, mutta se oli OIKEASTI TODELLA HAALEA. Samoin selkeästi värjäytynyt kontrolliviiva haaleni testin kuivuttua. Testi oli Acon10, joten sen piti olla herkkä testi ja ehkä se olisi näyttänyt mahdollisen raskauden tuolloin kp 36/~30, vai? Venytin testaamista myöhempään juuri sen takia, että testi näyttäisi tuloksen varmemmin, mutta enpä sitten tiedä...
Kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta? Voi olla, että menkat alkavat vielä, ehkä jo tänään, mutta tämä on ennätyspitkä kierto. Laskin edellisten kiertojeni tiedoista, että menkkojen olisi pitänyt " tilastojen" valossa jo tulla. Vai onko kiertoni mennyt sekaisin :(
Kommentit (3)
virtsassa, mutta olen vähän skeptinen, onko tämä keskenmenevä raskaus, kun viiva vieläkin todella haalea. Ei tässä auta kun odotella ja testailla taas, jos ei menkat (tai siis vuoto) ala.
toisin päin, että mulla se viiva kyllä selkeni ihan kunnolliseksi ehkä vartin sisällä testin tekemisestä, kun sulla ilmeisesti hävisi.
Olen tehnyt kaksi testiä, ja kummallakin kerralla haamuviiva, eli niin haalea viivaa, että ei olisi näkynyt, jos ei olisi käännellyt testipuikkoa valoa vasten. Myöhemmin viiva tummentunut ihan näkyväksi, mutta se nyt kai ei merkkaa mitään, joten vähän hämillinen tunne on myös.