Inventing Anna - OFFICIAL KETJU
Virallinen seurantalanka Netflixin sarjalle. Olen ihan pyörällä päästäni, miten joku voi olla noin manipuloiva, sekaisin ja elää noin täydellisessä valheessa jäämättä edes kunnolla kiinni. Olen hämmästynyt siitä, miten joltain voi puuttua huijarisyndrooma aivan kokonaan. Itse olen normaalissakin saavutuksessa aivan hämmentynyt siitä, että voiko tämä todella tapahtua minulle, niin joku puikkelehtii uskomattomalla pokalla eteenpäin eikä edes häpeä.
Kommentit (3)
Hyvä sarja. Tuli kytättyä , joku aika sitten. En usko, että Anna on edes pahimmasta päästä. Lähinnä miesystävältään rahaa kyni. Ennenkuin siirtyi suurempiin kuvioihin ja sai pankit mukaan. 25v tyttöselle miljoonarahoitus, johonkin hömppätaideprojektiin, just.
Eilen IL oli juttu Kamarasta, joka on puoliksi Nigeriasta ja kyni yli 25000 Suomipojulta. Tämä huijaribisnes jyrää, vaikka varoittavia esimerkkejä on satoja.
Tämä oli minusta erittäin mielenkiintoinen sarja. Samoin se tinderhuijarista kertova.
Näitä saisi tulla lisää ja paljon. Vaikka netti- ja romanssihuijareista puhutaan, kirjoitetaan ja varoitetaan nykyään valtavasti, on silti ollut uskomattoman hämmentävää seurata eri medioiden alustoilta, kuinka näihin vaan edelleen ihmiset haksahtaa.
Tälläiset sarjat ovat erinomainen tapa lisätä tietoutta siitä, ettei kaikki ole kultaa, mikä kiiltää.
Rekkakuskin tytär Venäjältä, pokkaa on tytöllä. Käsittääkseni on jo tuomionsa lusinut. Katsoin hänen kuviaan netistä, eikä missään nimessä edes kaunis.