Ostin 2l pullon pahanhajuista sinistä Comfort- huuhteluainetta. Voiko sen kaataa viemäriin?
Jorenkinhan tuo pitää hävittää. Eihän sitä voi käyttääkään. Tuli tehtyä virheostos.
Kommentit (79)
Oikea meininki! Hyvä, että tajusit, että sitä ei voi käyttää. Siinä kärsisit paitsi sinä, myös kanssaihmisesi. Enemmän tällaista.
Voi, sinnehän se päätyy vaikka sen käyttäisikin.
Viemäriinhän se menee sieltä pesukoneestakin.
Miksi ostit? Helppo kaupassa haistella ja valita mieluinen tuoksu.
Anna vaikka kaverille äidille tai anopille.. älä nyt pois heitä, mene luonnolle haitalliset myrkyt ihan hukkaan
Naapurin kukkapenkkiin. Eipä leuhki kukillaan tänä kesänä.
Onko kerrostalossanne pesutupaa tai kierrätyshyllyä? Veisin sinne ja post it-lappu päälle, että ottakaa, en itse tykännyt hajusta.
Vieläkö tuota karsean hajuista sinistä litkua myydään?! Huuhteluainepullojen etiketissä pitäisi olla sellainen raaputettava tuoksunäyte niin säästyisi tekemästä virheostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tuota karsean hajuista sinistä litkua myydään?! Huuhteluainepullojen etiketissä pitäisi olla sellainen raaputettava tuoksunäyte niin säästyisi tekemästä virheostoksia.
Huuhteluaine on aina virheostos. Täysin turha tuote.
Huuhteluaine on muutenkin ihan turhaa litkua. Kannattaa siirtyä käyttämään pyykkietikkaa. Näin ei muut ihmiset joudu kärsimään toisten lemuavista vaatteista.
Laita jakoon paikalliseen roskalava -ryhmään tai vie seurakunnalle tai ruokajonoon
Kyllä sitä voi käyttää, ei se siinä haise kun vaatteet kuivuu ja laitat vaikka puoli annosta. Ihan hyvä se on.
Vierailija kirjoitti:
Onko kerrostalossanne pesutupaa tai kierrätyshyllyä? Veisin sinne ja post it-lappu päälle, että ottakaa, en itse tykännyt hajusta.
Silloinhan joku muu käyttäisi sitä ja koko rappu haisisi siltä! Ei ei!
Viemäriinhän se pesukoneestakin menee, mutta yrittäisin itse lahjoittaa sitä jollekin tutulle tai jossain facebookin roskalava-ryhmässä tai vastaavassa.
Huuhteluaineen sijaan käytän itse tehtyä pyykkietikkaa, tässä linkki ohjeeseen: https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/koti-ja-hyva-olo/tee-itse-helppo-pyyk…
Petivaatteille laitan pyykkietikkaa jossa on laventelin eteeristä öljyä, muille vaatteille yleensä appelsiini ja/tai greippi.
Vierailija kirjoitti:
Huuhteluaine on muutenkin ihan turhaa litkua. Kannattaa siirtyä käyttämään pyykkietikkaa. Näin ei muut ihmiset joudu kärsimään toisten lemuavista vaatteista.
Mutta millä sen etikan hajun saa pois? Käytän ihan pyykkietikkana myytävää luontaisesti jollain eteerisellä öljyllä (?) hajustettua pyykkietikkaa. Ohjeessa pitäisi laittaa täyteen koneelliseen 1 korkillinen, minä laitan puolikkaan. Siltikin esim. pyyhkeet ja muutkin vaatteet kuivauksen ja tuuletuksen jälkeenkin haisee sille ällölle etikalle! Ja nimenomaan etikalle, ei sille ns. luontaiselle hajusteelle.
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ oli ehdottomasti paras ratkaisu. Ite ajattelin että fida tms kierrätyspaikka, tai työttömien kahvila yms.
EI VIEMÄRIIN NOIN VAAN!
Vierailija kirjoitti:
Olen kaatanut vastaavat hutiostokset vedellä laimennettuna suoraan viemäriin.
Näin ajattelinkin tehdä. Valuttaa hanasta samalla vettä kun kaadan sen aineen viemäriin.
Ihan omakotitalossa asutaan. Kysyin vaan siksi, että onko pullollisen kerralla viemäriin kaatamisesta jotain haittaa putkistolle, onko niin vahvaa että vois syövyttää ne?
Mä en yleensä haistele kaupassa mitään ostoksia. Niinpä sitä välillä tuleekin tällaisia hutiostoja tehtyä. Netistä vaan lueskelin kokemuksia hyvänhajuisesta huuhteluaineesta ja useammat oli tätä kyseistä tuoksua kehuneet.
Mutta enhän mä lasta voinut kouluun laittaa tuon hajuisilla vaatteilla. Karmea löyhkä.
Pitää vaan heittää se pois ja ostaa jotain muuta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ oli ehdottomasti paras ratkaisu. Ite ajattelin että fida tms kierrätyspaikka, tai työttömien kahvila yms.
EI VIEMÄRIIN NOIN VAAN!
Ja laittaisin vahingon kiertämään. 😬 Ap
Siis jotenkinhan...