Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että mut tpetaan

Vierailija
27.04.2022 |

Tää sama pelko ollut jo kuukausia.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laitokse sssa

Vierailija
22/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laitokse sssa

Lähetä sähköpostia sun vanhemmille/läheisille, jos et saa käyttää puhelinta. Kerro, että mitä siellä laitoksessa tehdään ja lääkityksestä. Ei sua sinne tapeta. Toivottavasti saat oikeaa apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laitokse sssa

Lähetä sähköpostia sun vanhemmille/läheisille, jos et saa käyttää puhelinta. Kerro, että mitä siellä laitoksessa tehdään ja lääkityksestä. Ei sua sinne tapeta. Toivottavasti saat oikeaa apua.

Saan kyllä käyttää puhelinta mutta en saa apua täältä.

Vierailija
24/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt taustat, muuten saat up:ttaa ihan itseksesi

Oon 17v nuori joka leimattiin skitsoksi.

Sä oot kirjoittanut tänne aiemminkin. Oliko sulla sitä pelkoa ruoan myrkyttämisestä? Millaisia pelkoja sulla on? Voit kertoa mulle, mä tiedän miltä toi tuntuu, koska mulla on ollut mm. (tosi kivuliaita) psykooseja.

Ei ole enää myrkytyspelkoa. Pelkään vaan että joku tppaa mut.

Täysin mahdoton ajatuskin että kuvittelet vain kaiken?

Vierailija
25/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot kirjoittanut tänne aiemminkin. Oliko sulla sitä pelkoa ruoan myrkyttämisestä? Millaisia pelkoja sulla on? Voit kertoa mulle, mä tiedän miltä toi tuntuu, koska mulla on ollut mm. (tosi kivuliaita) psykooseja.

tuskinpa.

Vierailija
26/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin myös, että mut t--petaan. Mutta aina jossain kohtaa aloin toivoa sitä, että oikeasti t--pettaisiin, koska mulla oli pahoja kipuja ja tiesin, että sama jatkuu ja jatkuu, vuosia, ehkä loputtomiin eli loputonta kipua, ilman mahdollisuutta päästä ulos.

Koin sitä jo paljon ennen kuin olin 17. Ei ollut mitään ulospääsyä. Saan olla tyytyväinen, että oon elossa vielä ja se jopa loppui... 

Älä  satuta itseäs. Sä pääset tuosta pois hengissä, jos jopa minäkin pääsin.

Vierailija
27/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäsin myös, että mut t--petaan. Mutta aina jossain kohtaa aloin toivoa sitä, että oikeasti t--pettaisiin, koska mulla oli pahoja kipuja ja tiesin, että sama jatkuu ja jatkuu, vuosia, ehkä loputtomiin eli loputonta kipua, ilman mahdollisuutta päästä ulos.
Koin sitä jo paljon ennen kuin olin 17. Ei ollut mitään ulospääsyä. Saan olla tyytyväinen, että oon elossa vielä ja se jopa loppui... 
Älä  satuta itseäs. Sä pääset tuosta pois hengissä, jos jopa minäkin pääsin.

En satuta itteeni en

Vierailija
28/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut edes mitään sairautta vaan mua kidnapattiin ja kidutettiin ja olin ihan varma, että joko vammaudun pahasti tai kuolen. Mua huumattiin ja sain psykooseja, deliriumin, harhoja, hallusinaatioita, kaikenlaista. Sä oot paremmassa tilanteessa. -26

Vierailija
29/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ollut edes mitään sairautta vaan mua kidnapattiin ja kidutettiin ja olin ihan varma, että joko vammaudun pahasti tai kuolen. Mua huumattiin ja sain psykooseja, deliriumin, harhoja, hallusinaatioita, kaikenlaista. Sä oot paremmassa tilanteessa. -26

Mä en myöskään saanut soittaa kenellekään! Jos sä saat soittaa, niin ei kukaan yritä tehdä sulle mitään.

Vierailija
30/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis mä varmaan oon elänyt sitä, mitä sä pelkäät ihan oikeasti ja se, että sä saat soittaa, kertoo kaikista eniten siitä, että oot jossain turvallisessa paikassa eikä kukaan yritä satuttaa sua. Jos oot vaarassa, niin sut eristetään kaikesta. 

Vierailija
31/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani.

Vierailija
32/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis mä varmaan oon elänyt sitä, mitä sä pelkäät ihan oikeasti ja se, että sä saat soittaa, kertoo kaikista eniten siitä, että oot jossain turvallisessa paikassa eikä kukaan yritä satuttaa sua. Jos oot vaarassa, niin sut eristetään kaikesta. 

Pelkään poliiseja.

Vierailija
33/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani.

Kiitos. Minäkin sinun puolestasi, ymmärrän jollain tasolla. Lupaan, että selviät.

Vierailija
34/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään poliiseja.

Mä en pelännyt niitä, mä yritin soittaa poliisit lukuisia kertoja. Mun suurin toive oli, että voisin vaikka nojata johonkin poliisiin viimein ja kertoa kaiken. Jos on oikeasti vaarassa, niin ei saa soittaa apua.

Vierailija
35/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhat on ihan todellisuutta sille, joka niitä kokee.

Vierailija
36/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ufomiehet asialla?

Vierailija
37/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuo, jota siepattiin ja mä tiesin suurimmasta osasta harhoja, ettei ne olleet totta, mutta osasta en. Yleensä luulin, että olen unessa, siis tiesin, että ei ole todellista.

Vierailija
38/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään poliiseja.

Mä en pelännyt niitä, mä yritin soittaa poliisit lukuisia kertoja. Mun suurin toive oli, että voisin vaikka nojata johonkin poliisiin viimein ja kertoa kaiken. Jos on oikeasti vaarassa, niin ei saa soittaa apua.

Ymmärän

Vierailija
39/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla oo harhoja

Vierailija
40/45 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarviit mutkaa niin laita yv:tä