Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt minua ärsyttää vanheneminen. Kun katsoo peiliin.

Vierailija
27.04.2022 |

Olen 53 v. Viimeisen vuoden kahden aikana olen huomannut, että kaula menee rypyille kun kääntää päätä, vartalosta on tullut tasapaksumpi, kädet ovat ryppyset, sibeliusryppy näkyy vaikka ei rypistä otsaa, rinnat kauhean isot, vyötäröllä makkara. Viimeinen niitti oli äsken salilla: huomasin sivuprofiilista, että takapuoli puoliintunut. Argh Käyn salilla, syön terveellisesti, olen normipainoinen, hoidan ihoani yms yms. Eikä tästä ole mitään hyötyä!Ei, en aio himourheilijaksi, tai alkaa käymään kosmetologilla isolla rahalla tai lopettaa kaikkia elämän nautintoja. Niin ulkonäköorientoitunut en ole. Mutta silti jotenkin masentaa ei auta se, että kuulen aika ajoin olevani ikäistäni nuoremman näköinenkoska tästähän ei ole kuin yksi suunta ja se on alaspäin. miksi nuorena ei ymmärtänyt iloita tiimalasivartalosta, siitä että pystyi syömään mitä tahansa, kimmoisasta ihosta? Miten muuttaa omaa asennettaan? Vai pitääkö vain katsoa peiliin pimeässä eteisessä ulkovaatteet päällä?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kaikki kappaleenjaot hävisivät?
Ap

Vierailija
2/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin minä, tein tismalleen samoja huomioita ja kyllähän se masentaa, vieläkin. Voi olla että menenkin kirurgille kun eihän tätä jaksa kun aattelee että kaikki menee vain huonompaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinne, minne nuoruutesikin :D

Vierailija
4/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin minä, tein tismalleen samoja huomioita ja kyllähän se masentaa, vieläkin. Voi olla että menenkin kirurgille kun eihän tätä jaksa kun aattelee että kaikki menee vain huonompaan suuntaan.

Niinpä. Itse olen ollut nuorempana kirugisia toimenpiteitä vastaa, mutta kummasti en enää ole.
Ap

Vierailija
5/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinne, minne nuoruutesikin :D

Vanheneminen on koodarin syytä?
Ap

Vierailija
6/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itse olen ollut nuorempana kirugisia toimenpiteitä vastaa, mutta kummasti en enää ole.
Ap

Näin kesän alussa kaikki kurja tulee esiin, pitäskö ruskettua että näyttäs paremmalta. Syksyn pimeys peittää sitten kaulaliinoineen kaulan.

Vierailija
7/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorissa on sellainen hassupuoli, että he eivät tajua itse vanhenevansa. Luulee olevansa ikuisesti hyvännäköinen. Muistan itse olleeni 30+, kun tajusin, että myös 95-vuotias isoäitini on ollut nuori. Ihan samanlainen kuin minä.

Vierailija
8/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat vain sen, että jokaikinen meistä on siinä ihan samassa veneessä. Ainoastaan ne puuttuvat, jotka kuolevat nuorena. Olisitko mieluummin ruumis, kuin se joka katsoo sinua nyt peilistä?

Jos olisit 52v. joka näyttää kolmikymppiseltä, niin mitä siitäkään tulisi? Kaikki ikäisesi kaverit olisivat kateellisia sinulle ja välttelisivät seuraasi😅 Ne, jotka ovat korjailleet ulkonäköään, ovat puolestaan aina yleisen kauhistelun kohteena.

Vierailija
9/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on helppo ratkaisu minkä tein itse. Älä katso siihen peiliin.

M.50

Vierailija
10/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näin kesän alussa kaikki kurja tulee esiin, pitäskö ruskettua että näyttäs paremmalta. Syksyn pimeys peittää sitten kaulaliinoineen kaulan.

Aurinkoahan pitää vältellä viimeiseen saakka, vanhentaa ihoa😂

Vierailija
11/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon on helppo ratkaisu minkä tein itse. Älä katso siihen peiliin.
M.50

Itse en juuri katsellut peiliin nuorempana. Nyt joutuu hieromaan kaikenmaailman pakkelit ja routasuojat naamaan ennen kuin uskaltaa ulos.

Vierailija
12/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa vaan ärsyttää ap.
Vanhenemisille ja kuihtumiselle et voi mitään.  Jokaisen ihmisen kohdalle se tulee.

Se mille jotan voit, on se, että yritätä pysyä hyvässä kunnossa ja terveenä.

Sillä kaikkein surullisinta ikääntymisessä on, jos sairastelee paljon, jopa niin että se alkaa rajoittaa elämää ja harrastuksia.

Vierailija
13/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen on etuoikeus. Eräs läheiseni kuoli äskettäin nelikymppisenä nopeasti edenneeseen syöpään.

Vierailija
14/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta ilman rusketusta. Ja silti kaulalla on ryppyjä. Ei hyvä. Tarkoitin auringolla itseruskettavaa.

Vierailija
15/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirurgi tuo nuoruutta takaisin.

Leikkelemättömät ovat kauniimpia kuin leikkellyt.

Vierailija
16/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanheneminen on etuoikeus. Eräs läheiseni kuoli äskettäin nelikymppisenä nopeasti edenneeseen syöpään.

Totta. Kuitenkin on ihan kohtuullista toivoa että sitä ikääntyisi pikkuhiljaa ja maltilla eikä tällaisina megarupsahduksina ennen aikojaan.

N45

Vierailija
17/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ryppyiset kasvot ovat persoonallisia, en ole ikinä ajatellut niitä rumina. Näkee, että tuo tietää elämästä jotain, ja tulee tietty kunnioitus. Sitten taas tyypit osastoa Tiina Jylhä.. tulee vain mieleen, että onko se niin tyhjäpäinen ettei elämässä ole muuta sisältöä kuin naaman leikkely.

Vierailija
18/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep

Vierailija
19/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko mieluummin kuolla nuorena??

Vierailija
20/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi käydä Linda Evangelistat plastiikkakirurgilla. Ikinä ei voi tietää sattuuko kohdalle huono tuuri vaikkei käyttäisi euron kirurgia.

Reipas elämänasenne on paras apu tässä taistossa.