Mistä viilennyslaite kesäksi alle 50 eurolla?
Ei siis pelkkä tuuletin vaan ihan viilennyslaite. Ei tarvitse olla tehokas, laadukas eikä kestävä. Jo 1-2 asteen viilennys helpottaisi.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jos löydät. Mä harkitsin pitkään ilmalämpöpumppua mutta taloyhtiön byrokratia väsytti jo etukäteen ja olen jalka ovenraossa sen suhteen muutanko muualle, joten hankin 600 ilmastointikoneen. Eristetty, pitkä poistoletku tulossa Kiinasta. En muualta löytänyt. Sori siitäkin.
Mikä byrokratia? Ei ollut sellaista, lähinnä ilmoitusluontoinen juttu. Meille siis asennettiin kys laite pari päivää sitten.
Ei todellakaan saa joka taloon laittaa. Esim meidän taloon ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi yksi jonka ajattelin ilmaseksi antaa
Joo ja mulla on kolme jotka annan ilmaiseksi jollekin.
Venäläinen perseenpärrytin, tosin voi olla toimitusvaikeuksia, eikä välttämättä toimi.
Osta kylmäkalleja ja kiinnitä ne tuulettimeen. Rahat riittänee.
Lasten kahluuallas kylppäriin tai partsille Biltemasta 29,90€.
Pina Coladat kylkeen ja trooppinen meininki päälle. Halavalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jos löydät. Mä harkitsin pitkään ilmalämpöpumppua mutta taloyhtiön byrokratia väsytti jo etukäteen ja olen jalka ovenraossa sen suhteen muutanko muualle, joten hankin 600 ilmastointikoneen. Eristetty, pitkä poistoletku tulossa Kiinasta. En muualta löytänyt. Sori siitäkin.
Mikä byrokratia? Ei ollut sellaista, lähinnä ilmoitusluontoinen juttu. Meille siis asennettiin kys laite pari päivää sitten.
Siitä on oikeuden päätös, että ilmalämpöpumpun asennusta ei saa kieltää. Asutteko siis omaa kotia?
Vuokra-asunnot asia erikseen, niihin ei saa sitä laitattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on oikeuden päätös, että ilmalämpöpumpun asennusta ei saa kieltää. Asutteko siis omaa kotia?
Vuokra-asunnot asia erikseen, niihin ei saa sitä laitattaa.
Painu widuun asujesi kanssa
50€ lla ei saa kuin kaljaa. 500€ kun kaivat taskusta niin saat ilmastointi koneen. Se kuuman ilman siirtelyhän ei hyödytä mitään kuten pelkkä tuuletin.
Vierailija kirjoitti:
Lasten kahluuallas kylppäriin tai partsille Biltemasta 29,90€.
Pina Coladat kylkeen ja trooppinen meininki päälle. Halavalla!
Varsinkin nukkumiseen hyvä vaihtoehto.
Ens kesänä tarvitaan vaan villahousuja.
Ukrainasta, erikoisoperaation avulla.
Osta iltis ja lue joku jäätävä uutinen
Parin kympin tuuletin, siihen eteen pari jäädytettyä 1,5 litran pulloa.
minä voin myydä 50 eurolla. lähetä pankkitunnuksesi, niin laitan laitteen postiin.
osta venäläinen lämmitin. se ei ainakaan lämmitä. ehkä jäähdyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokra-asunnot asia erikseen, niihin ei saa sitä laitattaa.Painu widuun asujesi kanssa
Ohhoh, kylläpä wt-persu älähti
Anustappeja pakkaseen ja vaihda kylmää aina välillä persiiseen.
Mulla olisi yksi jonka ajattelin ilmaseksi antaa