Mistä viilennyslaite kesäksi alle 50 eurolla?
Ei siis pelkkä tuuletin vaan ihan viilennyslaite. Ei tarvitse olla tehokas, laadukas eikä kestävä. Jo 1-2 asteen viilennys helpottaisi.
Kommentit (42)
Alumiinifolioita ikkunoihin, mitä ulompaan lasiin sitä parempi.
Minä myyn käyttämättömän 300e laitteen paketissaan 150e muuton takia. Myyn koska määränpåä/tulevaisuuden asunnon koko ei tiedossa.
En tiedä ostaako kukaan noinkaan kalliilla. Wilfa.
Avonaiseen ikkunaan ja pervekeoveen lakana jota kastelee aina kun kuivuu. Pitää ilman viileämpänä asunnossa. Testattu viimekesän tappohelteissä.
tuolla rahalla ei saa viilennystä, ne alle satasien viilennyskoneet ei tee mitään. Sillä rahalla kunnon aurinkoa heijastavat rullakaihtimet. Tuuletus aamuyöstä ja koko päivän ikkunat pimettynä. Pakastin täyteen vesipulloja jotka yöksi makkariin ( olen käyttänyt esim mehukattipulloja) , näitä sellainen 20 kpl. Isoimmat tuulettimen eteen.
Pöytätuuletin on hyvä jos halvalla haluaa päästä.
Suomen kesässä ei todellakaan tarvita mitään viilennyslaitteita. Pelleilyä ja draaman hakua.
Jollain tv-shopilla oli joku alle 50 vai oisko ollut hobby hall.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kesässä ei todellakaan tarvita mitään viilennyslaitteita. Pelleilyä ja draaman hakua.
Minä tarvitsen, kun helteiden aikaan asunnossa on yötä päivää 32-33 astetta. Tuli pahoja rytmihäiriöitäkin.
Kerro jos löydät. Mä harkitsin pitkään ilmalämpöpumppua mutta taloyhtiön byrokratia väsytti jo etukäteen ja olen jalka ovenraossa sen suhteen muutanko muualle, joten hankin 600 ilmastointikoneen. Eristetty, pitkä poistoletku tulossa Kiinasta. En muualta löytänyt. Sori siitäkin.
Powerilla pieni ilmanviilennin 39,90
Vierailija kirjoitti:
Avonaiseen ikkunaan ja pervekeoveen lakana jota kastelee aina kun kuivuu. Pitää ilman viileämpänä asunnossa. Testattu viimekesän tappohelteissä.
Ilmanviilentimissä on juurikin sama tekniikka. Haihtuva vesi viilentää.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä kesä tulossa, ei tarvetta.
Ja heinäkuussa pöllähtääkin parin viikon hellekupoli-inferno 😅
Osta mieluumin viidenkympin lämmitin. Sillä tulee tänä kesänä olemaan enemmän käyttöä. Vajaan kahden kuukauden kuluttua käännytään jo kohti talvea.
Vierailija kirjoitti:
Kerro jos löydät. Mä harkitsin pitkään ilmalämpöpumppua mutta taloyhtiön byrokratia väsytti jo etukäteen ja olen jalka ovenraossa sen suhteen muutanko muualle, joten hankin 600 ilmastointikoneen. Eristetty, pitkä poistoletku tulossa Kiinasta. En muualta löytänyt. Sori siitäkin.
Mikä byrokratia? Ei ollut sellaista, lähinnä ilmoitusluontoinen juttu. Meille siis asennettiin kys laite pari päivää sitten.
Ei tule hellettä ennen heinäkuuta tänä vuonna, sanommun sanoneen
Piere kämppä kylmäksi.