Olisi kiva sada sellainen nainen, jonka kanssa voisi harrastaa yhdessä
Voitaisiin käydä yhdessä pyöräilemässä, juoksemassa, vaeltamassa, ampumaradalla ammuskelemassa, matkustelemassa yms. Eli liikunnallinen nainen, ei sohvaperuna. Sellaista elämää en halua elää, jota omat vanhempani elivät. Eli äitini kykki yksikseen kotona, kun isä kävi omilla harrastuksillaan tai ulkomailla. Eli selkeästi halusi olla poissa.Sellaista elämää en halua itse elää. M36
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän ihmettelen, että monilla on noin paljon harrastuksia. Työ vie kuitenkin n40h/vko. Kun pitäisi ilmeisesti ajatella, että työpäivän jälkeen pitäisi lähteä vaikka ampumaradalle..Itse en jaksaisi. Kai sitten jotkut jaksaa
Helposti jaksaa. Käyn itse ampumaradalla joskus kerran viikossa, joskus voi olla pitempikin tauko. Yleensä vuorot on joko arkena iltapäivästä tai viikonloppuna. Liikuntakaan ei loppupeleis kovin paljoa vie aikaa. Joskus on intoa ja saattaa kuukausikin mennä niin, että joka päivä tunnin lenkki. Aamu-unisena yleensä illalla tai työpäivän jälkeen. Viikonloppuisin joku pitempi lenkki, pyörällä tai kävellen. Viime kesänä esim. tuli pyöräiltyä ahkerasti, joka viikonloppu sellainen 3-5h pyörälenkki, arkipäivinä joku lyhyempi pätkä. Kesälomalla sitten onkin kalenterissa aktiviteettia. Tänä kesänä olen buukannut 2 viikkoa vaeltamiselle. Vielä olisi parille viikolle keksittävä jotain.
ap
Kyllä helposti jaksaa, eikä tuo määrä kuulosta pahalta ollenkaan.
Huomaan tästä, että minun olisi vaikea löytää itselle kumppani, koska esim. tässä yksi olennainen asia menee ihan just päinvastoin kuin itsellä: olen hyvin hyvin iltauninen ja ihan äärimmäisyyksiin saakka aamuihminen, illalla minua ei saisi lähtemään mihinkään. Aamulenkille lähden vähän vaihtelevasti klo 4–6. Viikonloppuisin voisin helposti tehdä tuollaisia fillarilenkkejä päiväsaikaan.
Suurin osa ihmisistä on iltavirkkuja ja haluaa nukkua aamuisin pitkään. Ei sopisi minulle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän ihmettelen, että monilla on noin paljon harrastuksia. Työ vie kuitenkin n40h/vko. Kun pitäisi ilmeisesti ajatella, että työpäivän jälkeen pitäisi lähteä vaikka ampumaradalle..Itse en jaksaisi. Kai sitten jotkut jaksaa
Helposti jaksaa. Käyn itse ampumaradalla joskus kerran viikossa, joskus voi olla pitempikin tauko. Yleensä vuorot on joko arkena iltapäivästä tai viikonloppuna. Liikuntakaan ei loppupeleis kovin paljoa vie aikaa. Joskus on intoa ja saattaa kuukausikin mennä niin, että joka päivä tunnin lenkki. Aamu-unisena yleensä illalla tai työpäivän jälkeen. Viikonloppuisin joku pitempi lenkki, pyörällä tai kävellen. Viime kesänä esim. tuli pyöräiltyä ahkerasti, joka viikonloppu sellainen 3-5h pyörälenkki, arkipäivinä joku lyhyempi pätkä. Kesälomalla sitten onkin kalenterissa aktiviteettia. Tänä kesänä olen buukannut 2 viikkoa vaeltamiselle. Vielä olisi parille viikolle keksittävä jotain.
apKyllä helposti jaksaa, eikä tuo määrä kuulosta pahalta ollenkaan.
Huomaan tästä, että minun olisi vaikea löytää itselle kumppani, koska esim. tässä yksi olennainen asia menee ihan just päinvastoin kuin itsellä: olen hyvin hyvin iltauninen ja ihan äärimmäisyyksiin saakka aamuihminen, illalla minua ei saisi lähtemään mihinkään. Aamulenkille lähden vähän vaihtelevasti klo 4–6. Viikonloppuisin voisin helposti tehdä tuollaisia fillarilenkkejä päiväsaikaan.
Suurin osa ihmisistä on iltavirkkuja ja haluaa nukkua aamuisin pitkään. Ei sopisi minulle. :D
Ja siis tämän kirjoitti vierailija, viesti 26
Noilla spekseillä lähtisin kyllä johonkin harrastusyhdistykseen jossa on ko. lajien aktiiviharrastajia. Itse melojana ja vaeltajana en ole ikinä harrastuspiirien ulkopuolelta löytänyt lajeja oikeasti harrastaneita. Vrt. deittikumppani sanoo tykkäävänsä melonnasta ja tarkoittaa sillä että kolme vuotta sitten vuokrasi jonkun kuppaisen turistiponttoonin vs. melontayhdistyksestä löytyy viikkotasolla satoja kilometrejä melovia. Deittikumppani sanoo tykkäävänsä retkeilystä ja tarkoittaa että käy kerran vuodessa parin tunnin kävelylenkillä paistamassa makkarat vs. aktiivivaeltaja jolta löytyy kunnon erätaidot ja tekee monen yön vaelluksia kaikkina vuodenaikoina.
Ulkoilmaharrastuksissa on kyllä tosi liukuva asteikko mitä itse kenellekin "pyöräily", "retkeily" tai "melonta" pitää sisällään, ja millaisella panostuksella laskee itsensä asian harrastajaksi. Foorumeilta, facebook-ryhmistä ja paikallisista seuroista lähtisin etsimään samanhenkisiä ihmisiä. Bonuksena saa kaikki harrastusmiitit, treenit, matkat ja paljon ystäviä.
Aloittajalla juuri päinvastainen ongelma kuin minulla. Tein tästä aloituksenkin taannoin, että minä taas haluaisin löytää naisen, joka ei koko ajan ole harrastamassa jotain kuntoilua ja joka esim haluaa vapaapäivinä nukkua pitkään. Näitä ei vaan ole, tai jos on, niin ne eivät muutoin ole täyspäisiä persoonia.
Parisuhteen perusjuttuja, että mieltymysten olisi hyvä mennä samoilla linjoilla. Itse herään ongelmitta lauantaisin seiskan aikaan ja lähden kasin aikoihin salille. Niinä viikkoina kun lapset kanssani tämä rytmi vielä oikein hyvä, koska kun tulen salilta ovat lapset heränneet ja ehtineet syödä aamiaisen. Meillä sitten koko päivä aikaa tehdä jotain yhdessäkin.
Yhteisistä harrastuksista haaveilu on hieno juttu. Sitä kautta kun lähtee miettimään, minkälaista kumppania toivoo/ etsii, mennään jo heti vähän pintaa syvemmälle, mitä ei todellakaan moni mies täällä tunnu kaipaavan tippaakaan. He haluavat vain tasokkaita naisia, monikossa. Luonteesta, yhteensopivuudesta, kiinnostuksesta, ajatuksista viis.
Tässä ap haluaa itselleen juuri sopivan kumppanin. Sellaisen, jonka kanssa on jotain yhteistäkin. Varmasti vielä löytyykin tuollainen reipas leidi. Ehkä juuri noista harrastusporukoista. Tsemppiä aapeelle.