Olisi kiva sada sellainen nainen, jonka kanssa voisi harrastaa yhdessä
Voitaisiin käydä yhdessä pyöräilemässä, juoksemassa, vaeltamassa, ampumaradalla ammuskelemassa, matkustelemassa yms. Eli liikunnallinen nainen, ei sohvaperuna. Sellaista elämää en halua elää, jota omat vanhempani elivät. Eli äitini kykki yksikseen kotona, kun isä kävi omilla harrastuksillaan tai ulkomailla. Eli selkeästi halusi olla poissa.Sellaista elämää en halua itse elää. M36
Kommentit (47)
Kiva että haluat tehdä yhdessä. Toivottavasti (ja varmaankin) löydät samanhenkisen kumppanin.
Voih kuka äiti haluaa kykkiä kotona kun mies vaan matkustelee.
Hyvän kuuloinen ajatustapa. Lähdethän sitten itsekin naisen valitsemiin harrastuksiin samalla innolla mukaan, vaikka eivät olisikaan sinun ykkösvalintasi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastat? Jalkapalloa?
Kuinka voi olla niin kiire kommentoida, ettei edes lyhyttä aloitusta jaksa lukea?
Olet todella aktiivinen ap ja sinulla on varmaan todella terveelliset elämäntavat. Todellinen namupala.
Pahinta olisi, jos suhteessa oli minun jutut ja hänen jutut. Viikonloppuna kumpikin voisi ehkä suostua tekemään jotain toisen juttua yhdessä, jos sitten seuraavalla kerralla tehdään minun juttua.
Unelma olisi, että olisi jokin juttu mistä innostun. Kun vielä tietäisin kumppanini innostuvan myös, niin siitä hienosta jutusta tulisi entistä hienompaa.
Kuka tahtoo juosta seksikumppaninsa kanssa? Hengästyä höpinöistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voi olla niin kiire kommentoida, ettei edes lyhyttä aloitusta jaksa lukea?
Ai niin ajattelin niitä perinteisiä. Exäni harrasti jääkiekkoa.
Ikää jo 36. Ovatko aiemmat kumppanit olleet sohvaperunoita? Sänkyperunoita?
Et kai vaan ap jätä tekemättä harrastuksia, jos et voi tehdä kumppanin kanssa. Monilla on omat harrastukset.
Hienoa, että olet tunnistanut olennaisia asioita, joita elämänkumppanilta kaipaat. Nyt vain aktiivisesti etsimään sellaista!
"Olisi kiva saada" Kaikki täytyy vain SAADA. Kirjoita joulupukille, älä rukoile, äläkä varsinkaan tee mitään asioiden eteen.
Vierailija kirjoitti:
Ja ampumaradalla naisen keskittyminen menisi siihen, kun mies mollaisi häntä. Miehen keskittymiskyky puolestaan saattaisi häiriintyä, kun naisystävä alkaisi lirkutella vieraalle miehelle! Se narttu!!
En ole itseasiassa ampumaharrastuksissa tälläistä kohdannut koskaan. Aina on enemmänkin kannustava ilmapiiri ja kerrotaan rakentavasti, jos kantsiski tehdä näin ja näin.
Vierailija kirjoitti:
Et kai vaan ap jätä tekemättä harrastuksia, jos et voi tehdä kumppanin kanssa. Monilla on omat harrastukset.
Naisen täytyy kai olla valmis vaihtamaan harrastuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ampumaradalla naisen keskittyminen menisi siihen, kun mies mollaisi häntä. Miehen keskittymiskyky puolestaan saattaisi häiriintyä, kun naisystävä alkaisi lirkutella vieraalle miehelle! Se narttu!!
En ole itseasiassa ampumaharrastuksissa tälläistä kohdannut koskaan. Aina on enemmänkin kannustava ilmapiiri ja kerrotaan rakentavasti, jos kantsiski tehdä näin ja näin.
Suhteissa mollaaminen on erittäin hienovaraista.
Ois kiva saada nainen jonka kanssa voitaisiin pelata runescapea.
M32
Vierailija kirjoitti:
"Olisi kiva saada" Kaikki täytyy vain SAADA. Kirjoita joulupukille, älä rukoile, äläkä varsinkaan tee mitään asioiden eteen.
Eipä tuosta avauksesta voi sanoa miten paljon tai vähän ap tekee töitä suhteen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva saada nainen jonka kanssa voitaisiin pelata runescapea.
M32
Itsekin pelailen toisinaan tietokoneella, mutta nyt sille osaa itse vetää rajat. Joskus nuorempana olisin pelannut kaikki kesälomat, mutta nyt on osattava laittaa itse stoppi.
AP