Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisi kiva sada sellainen nainen, jonka kanssa voisi harrastaa yhdessä

Vierailija
27.04.2022 |

Voitaisiin käydä yhdessä pyöräilemässä, juoksemassa, vaeltamassa, ampumaradalla ammuskelemassa, matkustelemassa yms. Eli liikunnallinen nainen, ei sohvaperuna. Sellaista elämää en halua elää, jota omat vanhempani elivät. Eli äitini kykki yksikseen kotona, kun isä kävi omilla harrastuksillaan tai ulkomailla. Eli selkeästi halusi olla poissa.Sellaista elämää en halua itse elää. M36

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ei kiinnosta nekään suhteet joissa istutaan yhdessä katsomassa jotain sarjoja.

Vierailija
22/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii minulle! Tässä omat 5 harrastussusikkiani, joihin toivon vuorostasi sinun haluavan osallistua:

sienestys ja marjastus, myös suolla

pelastuskoiratoiminta, eli metsäjälki ja raunioetsintä

puutarhanhoito, eli vihannesten, hedelmäpuiden ja marjojen viljely + sadonkorjuu

vapaaehtoistoiminta, kaverikoiravierailut vanhusten- ja vammaisten palvelutaloissa

Lintujen tarkkailu ja lintulaskennat, toivottavasti osaat rengastaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii minulle! Tässä omat 5 harrastussusikkiani, joihin toivon vuorostasi sinun haluavan osallistua:
puutarhanhoito, eli vihannesten, hedelmäpuiden ja marjojen viljely + sadonkorjuu
vapaaehtoistoiminta, kaverikoiravierailut vanhusten- ja vammaisten palvelutaloissa

En ole ap, mutta meillä menisi niin ristiin kiinnostukset, ettei mitään yhteistä olisi. Parisuhteessa olisi minusta hyvä olla yhteisiä juttua, ei vain kykyä osallistua toisen juttuihin.

Vierailija
24/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla koiraa? Kantsii varoa etten kohdista enemmän omaa huomiotani siihen koiraan. T: koirakuiskaaja. En käsitä miehiä, joilla on kissa. Jos minulla olisi koira, pääsisin ovelasti sen koiran varjolla juttelemaan söpöille koiranomistajanaisille. Kissat ovat jotenkin laiskan ja maanisen oloisia otuksia. Ehkä kuvastavat omistajaansa. 

ap

Vierailija
25/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joku veti tästäkin herneen nenäänsä, kun ap:lla on toiveita naisen suhteen. Uskomatonta. Itse pidän hienona, että hän tietää mitä haluaa. Eiköhän ihastumisen myötä ihan itsestään käy ilmi, mitkä harrastukset ovat yhteisiä ja mitä kumpikin harrastaa tahoillaan. Ei tietenkään kaikkea tarvitse harrastaa yhdessä, jokainen neuronormaali sen ymmärtää! Mutta onhan se hienoa, jos on yhteisiä harrastuksia.

Minua ja puolisoani yhdistävät kulttuuri, matkailu ja nykyisin yhteinen koira. Myös retkeilystä on tullut yhteinen harrastuksemme. Musiikkia lähden puolisoni kanssa kuuntelemaan mutta en ole alkanut itse opetella soittamaan, vaikka hän on sitä toivonut. En myöskään ole moottoripyöräilystä yhtä innostunut kuin hän, vaikka olen omankin pyörän hankkinut. Hän puolestaan ei täysin jaa innostustani elokuviin. Katsomme niitä kyllä myös yhdessä, mutta minä katson enemmän etenkin dokumentteja ja osallistun filkkareille.

Jos kumpikin olisi lyönyt lukkoon, että tulevan kumppanin on pakko pitää täsmälleen samoista asioista, niin luultavasti olisimme molemmat edelleen sinkkuja. Mutta kummallekaan ei liioin ollut ihan sama, mitä toinen ihminen harrastaa ja mistä hän on kiinnostunut, koska halusimme kumppanuutta, jossa tehdään asioita myös yhdessä.

Pidä pintasi, ap, ja jatka oikeanlaisen naisen etsimistä.

Vierailija
26/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäisin yksin, juuri sinun kaltaistasi miestä toivoisin itselleni kumppaniksi, no ehkä juokseminen pois luettuna, se ei ole lajini. Lähtisin mielelläni kanssasi pyöräilemään, vaeltamaan ja ampumaradallekin ja matkustelisin. Ja matkustellessakin lähtisin mieluusti johonkin aktiviteettiin, esim. vuoristoon patikoimaan tai vaikka ratsastusvaellukselle, jos sellaista uskaltaisit kokeilla, ellet jo ole kokenut. Uusille jutuille olen myös avoin.

Olen hyvinkin liikunnallinen, mutten mikään tiukkapipo enkä tavoitteellinen urheilija, vaan arkinen aktiivikuntoilija. Mutta olen naimisissa ja sinulle luultavasti (sinun mielestäsi) liian vanha (52).

Vierailija
27/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin että vanhempiesi tapa elää oli enemmänkin isäsi valinta. Kun jättää kotityöt vaimolle ja vain häipyy, ei vaimolla ainakaan vanhassa maailmassa ollut paljoa vaihtoehtoja; tuskin hän omasta halustaan kotona kökki. 

Jos joskus löydät kumppanin, miettikää yhdessä mitä haluatte tehdä yhdessä ja aloittakaa vaikka uusia juttuja jos nykyisissä ei ole mitään mikä kiinnostaa kumpaakin; ei ehkä kannata etsiä ihmistä joka on mukana kaikessa mitä teet tai joka suostuu tulemaan mukaan kaikkeen ja leikkimään kiinnostunutta, sillä oma elämä on kuitenkin tärkeä juttu kaikille - ja todennäköisyys löytää ihminen joka jakaa kaikki kiinnostuksen kohteesi on melkoisen pieni.

Vierailija
28/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla koiraa? Kantsii varoa etten kohdista enemmän omaa huomiotani siihen koiraan. T: koirakuiskaaja. En käsitä miehiä, joilla on kissa. Jos minulla olisi koira, pääsisin ovelasti sen koiran varjolla juttelemaan söpöille koiranomistajanaisille. Kissat ovat jotenkin laiskan ja maanisen oloisia otuksia. Ehkä kuvastavat omistajaansa. 
ap

Jos lähtisit minun kelkkaani, pääsisit ennakkoluuloistasi kissoja kohtaan! Terv. aktiivisen kissan omistaja, viesti nro 26. (Sydämeeni mahtuu myös koira.)

Vierailija
29/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua häiritse mitenkään, jos kohdistat huomiota enemmän viiteen koiraani kuin minuun.

Jää meille silti yhteisiäkin hetkiä, kulta!

Vierailija
30/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari yhteistä harrastusta on kiva. Kaikkea ei kuitenkaan oo kiva tehdä yhdessä. Mun puoliso on viime aikoina soluttautunut kaikkiin mun harrastuksiin ja on alkanut ärsyttää että mulla ei oo mitään omaa juttua enää. Tarvitsisin myös ihan sellaista aikaa, että voisi harrastaa olematta sosiaalinen. 

Vierailija
31/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän ihmettelen, että monilla on noin paljon harrastuksia. Työ vie kuitenkin n40h/vko. Kun pitäisi ilmeisesti ajatella, että työpäivän jälkeen pitäisi lähteä vaikka ampumaradalle..Itse en jaksaisi. Kai sitten jotkut jaksaa

Vierailija
32/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä harrastaminen on kivaa. Matkustelu, lukeminen, ruuanlaitto, viinit ja politiikka, siinä minun listani.

Vierailija
33/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö harrastuspiireistä löydy? Ampumaseurasta? Liity juoksuporukkaan. Tai johonkin retkeilyseuraan.

Vierailija
34/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Jos aikoo jaksaa jakaa elämänsä toisen ihmisen kanssa, niin kyllä siinä pitää samanoloiset intressit olla. Minäkin olen mielelläni sinkku, koska en ole vielä ikinä törmännyt henkilöön, joka ei innostu metsästyksestä/kalastuksesta/kilpaurheilusta/päihteiden käytöstä/lemmikkien haalimisesta. Lisäksi olen sitä mieltä, että en halua koskaan omia lapsia.

Kai sitä sitten pariutuu, jos oikeanlainen persoona sattuu kohdalle, mutta kompromissisuhteisiin ei kannata ryhtyä.

Vierailija
35/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi löytyvän nainen, jonka kanssa harrastaa yhdessä, ei nyt välttämättä kaikkiin lajeihin, mutta osaan kuitenkin. Ja kuten joku sanoikin, on se hyvä olla myös omia juttuja.

Ei läheskään kaikki ole sohvaperunoita, useinhan naisetkin tuntuu valittavan, että mies ei halua tehdä mitään, vaan katsoisi vaan telkkaria.

Vierailija
36/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän ihmettelen, että monilla on noin paljon harrastuksia. Työ vie kuitenkin n40h/vko. Kun pitäisi ilmeisesti ajatella, että työpäivän jälkeen pitäisi lähteä vaikka ampumaradalle..Itse en jaksaisi. Kai sitten jotkut jaksaa

Helposti jaksaa. Käyn itse ampumaradalla joskus kerran viikossa, joskus voi olla pitempikin tauko. Yleensä vuorot on joko arkena iltapäivästä tai viikonloppuna. Liikuntakaan ei loppupeleis kovin paljoa vie aikaa. Joskus on intoa ja saattaa kuukausikin mennä niin, että joka päivä tunnin lenkki. Aamu-unisena yleensä illalla tai työpäivän jälkeen. Viikonloppuisin joku pitempi lenkki, pyörällä tai kävellen. Viime kesänä esim. tuli pyöräiltyä ahkerasti, joka viikonloppu sellainen 3-5h pyörälenkki, arkipäivinä joku lyhyempi pätkä. Kesälomalla sitten onkin kalenterissa aktiviteettia. Tänä kesänä olen buukannut 2 viikkoa vaeltamiselle. Vielä olisi parille viikolle keksittävä jotain. 

ap

Vierailija
37/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö harrastuspiireistä löydy? Ampumaseurasta? Liity juoksuporukkaan. Tai johonkin retkeilyseuraan.

Olen eri, mutta omalta osaltani voin todeta, että oman lajin parissa suht vähän naisia. Heistä vielä harvempi omaa ikäluokkaa ja sinkku. Toki toisissa lajeissa tai seuroissa tilanne voi olla ja onkin eri. 

Vierailija
38/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voih kuka äiti haluaa kykkiä kotona kun mies vaan matkustelee.

Mulla vaimo ei tee kanssani käytännössä mitään. Työt ja kotityöt maailman tärkeintä. Usein on minulla harrastuskaverina siis joku jalkavaimo. Toimii se näinkin.

Vierailija
39/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti jaksaa. Käyn itse ampumaradalla joskus kerran viikossa, joskus voi olla pitempikin tauko. Yleensä vuorot on joko arkena iltapäivästä tai viikonloppuna. Liikuntakaan ei loppupeleis kovin paljoa vie aikaa. Joskus on intoa ja saattaa kuukausikin mennä niin, että joka päivä tunnin lenkki. Aamu-unisena yleensä illalla tai työpäivän jälkeen. Viikonloppuisin joku pitempi lenkki, pyörällä tai kävellen. Viime kesänä esim. tuli pyöräiltyä ahkerasti, joka viikonloppu sellainen 3-5h pyörälenkki, arkipäivinä joku lyhyempi pätkä. Kesälomalla sitten onkin kalenterissa aktiviteettia. Tänä kesänä olen buukannut 2 viikkoa vaeltamiselle. Vielä olisi parille viikolle keksittävä jotain. 
ap

No näköjään jotkut sitten tosiaan jaksaa. Hyvä niin, että jokainen voi elää juuri niin kuin haluaa:) Itse olen löytänyt sopivan puolison itselleni. Työpäivien jälkeen tehdään ruokaa yhdessä, keskustellaan samalla päivän kuulumiset. Vähän siivoillaan ja katsellaan telkkaria. Viikonloppuisin ihan vaan ollaan. Nukutaan pitkään ja harrastetaan seksiä:)

Vierailija
40/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastettiin miehen kanssa paljon kaikenlaista yhdessä ennen lasta. Sen jälkeen ei enää onnistunutkaan ja huomasin, että yhteytemme oli perustunut liikaakin samanlaisiin harrastuksiin.