Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannoin lapseni tänä iltana 82 kertaa sänkyynsä.

Vierailija
07.10.2006 |

Supernannyn oppeja käyttäen siis toimin. Enpä olisi ikinä uskonut että noin monta kertaa vaaditaan, jopa 40 kerrasta olin tosin lukenut. Nyt kuitenkin jo (lähes) nukkuu, eli jospa nyt jo pysyisi. Saa nähdä montako kertaa huomenna vaaditaan samaan tulokseen...

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. kolmen lapsen tylsä äiti, joka on vauvasta asti laittanu ipanat omin sänkyihinsä nukahtamaan.

Vierailija
2/54 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea kuulumisiasi. Jospa saisin itsekin voimia aloittaa jonkinlaisen " nukutusremontin" .

T. neljän äiti, jonka kolme vanhinta nukahtivat AINA omiin sänkyihinsä ilman mitään temppuiluja... Neljäspä ei sitten nukahdakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin nuorempi versio (tosin vielä melko pieni) nukahtaa kuin itsestään. Ja ketähän minä syyttäisin siitä etten itsekään osaa hyvin nukahtaa.

t: ap

Vierailija
4/54 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nosta hattua - itselläni ei todellakaan hermo kestäisi tuollaista! Mulla menisi hermot riekaleiksi varmaan jo viidennellä kerralla. Onneksi mies on pitkähermoisempi. On meilläkin kaikenlaisia nukahtamiskriisejä ollut, saa nähdä ovatko jo mennyttä aikaa. (Lapset 10, 8 ja 3. Toisaalta ei mene hirveän montaa vuotta kun täällä valvotaan ja hermoillaan että tuleeko isot kotiin ajoissa, missä ne liikkuu jne.)

Vierailija
5/54 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuudes ilta sujui? Vai vieläkö kanniskelet lasta sänkyyn...

Vierailija
6/54 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös itkettiin vähemmän, ja nukutusaika oli lyhyempi kuin ennen.

Vierailija
7/54 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kannellaan, ei luovuteta ainakaan vielä. Pari iltaa kehitys pysähtyi pariinkymmeneen kantoon, mutta nyt taas tulos vähän parantunut, eilen illalla selvittiin jo 11 kannolla. Melko mukavaa siihen alun 82 kertaan verrattuna. Nyt on tosin vähän lahjontaa jo lisätty kuvioihin: ksylitolikarkkeja saa aamulla, kun illan " tulos" on parempi kuin edellisenä iltana. Tämä auttoi tuon jumikohdan yli.

Vierailija
8/54 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäneet karata sängystään =). Meillä kanssa palautettiin (en laskenut) vuoron perään nauravia, remuavia lapsia sänkyynsä, saivat toisistaan oikein voimaa tehdä näin...onneksi se on takanapäin. Voimia ja pitkää pinnaa teille! Aika tekee tehtävänsä =)

Vierailija
9/54 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa oli tosin miehen vuoro kanniskella, aina ennenkin on vuoroilloin nukutettu. Aika pitkään on nyt jo pysynyt sängyssä, mutta itkenyt, huutaa äitiä. Olen käynyt välillä rauhoittelemassa, kunhan on vaan pysynyt sängyssään. Mitenhän tässä pitäisi tehdä, kun on niin karmea kuunnella kun toinen vaan huutaa... Toisaalta uhmaa, mutta toisaalta tuntuu niin sydäntäsärkevältä...

Vierailija
10/54 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis uskot saavuttavasi tuloksia? Tule ihmeessä kertomaan vaikka joka ilta viikon ajan miten asiat edistyy.

Vierailija
11/54 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeys palkitaan!

Ja tarina on hauska kerrottavaksi lapselle, kun hän on isompi.

Vierailija
12/54 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joudutaan nukuttamaan lasta vieressä, kun ei sängyssä pysy.

Kerro siis lisää tuosta supernanny- jutusta. Jos aloitamme saman rumban, niin kauankohan siinä kestää? Oletteko te aloittaneet sen tänään?

Vierailija
13/54 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kannoin esikoisen ekana iltana 100 kertaa (ei anna helposi periksi) tokana 15 kertaa kolmantena 2 kertaa neljäntenä jäi ekalla. Kunhan tästä viikon kuluttua sain taas kantaa 10 kertaa ja seuraavana 3 kertaa, sitte alko jäämään ekalla kerralla. N kk kuluttua kokeili taas parina iltana.

Vierailija
14/54 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa että jaksat olla sinnikäs! Tänäänkö aloititte? Tuleppa taas huomenissa kertomaan miten edistyy!?! Tosi hienoa!

Vierailija
15/54 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teen kunniaa. mun hermot ei olis kestäneet

Vierailija
16/54 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahtaminen on hänellä aina ollut vaikeaa, ihan vauvasta saakka ja on muutenkin vilkasluonteinen. Sen jälkeen kun pinnasängystä siirryttiin jatkettavaan, eli noin 7 kk sitten, on karkailu ollut paha ongelma. Nyt vaan ei enää jaksaisi olla tuntia-kahta tuntia vieressä nukuttamassa, tästä se sitkeys sitten lähti.

Tästä metodista olen kuullut nettipalstoilla, ja olen kuullut sen toimivan. Olen joskus kokeillut, mutta luovuttanut parinkymmenen viennin jälkeen, ja ajatellut ettei meidän lapseen tehoa. Katsotaan nyt, miten käy. :)

ap

Vierailija
17/54 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin taidetaan tätä kokeilla vielä joskus. Nyt pitää nukuttaa viereen...

Vierailija
18/54 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yritetään opettaa pian 3-vuotiasta nukahtamaan omaan sänkyyn, ja mietin, mahtaisiko tuosta käyttämästäsi metodista olla sen ikäisen kanssa hyötyä...

Vierailija
19/54 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutetaan vuorollaan miehen kanssa tyttö sänkyyn. Siis maataan vieressä...

Nukuttaminen tuli vaikeaksi, kun siirryttiin pinniksestä lastensänkyyn.

Pinnikseen kun osasi nukahtaa yksikseen, nyt tulee kertomaan kaikkea juttua oven raosta, jos jättää sänkyynsä. Yritettiin kyllä kans takaisinvientiä, mutta lopulta meni hermo. En kyllä tosin yrittänyt tuota 82 kertaa. :D Pitäisköhän huomenna aloittaa urakka?

Tänään kyllä nukahti aika helposti n. 10-15min vieressä makaamisen jälkeen, ei ollut nukkunut päikkäreitä...

Lapsonen 1v9kk.

Vierailija
20/54 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko sinulla hyvä muisti? Vai laskiko miehesi kertoja, kun sinä kannoit? Mietin vain, että miten olisi paras toimia. Minulla on näet huono laskupää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi