Missä asiassa sinulla on käynyt "hyvä tuuri"? -peukutusketju
Voititko lotossa? Onko sinulla maailman mukavin anoppi? Onko sinulla hyvät unenlahjat ja nukahdat helposti missä vain? Usein listataan ikäviä asioita, niin laitetaanpas kehiin ne hyvät jutut. Oli sitten kyse pelkästä hyvästä tuurista tai myös omasta vaivannäöstä asian eteen. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minullekin on käynyt näin, peukku alas = minulle ei ole käynyt näin.
Ap aloittaa: Sain vakituisen työpaikan alalta, jossa työt ovat kiven alla ja määräaikaisuuksissa roikutaan vuosia. Ap
Kommentit (229)
Mulla on maailman ihanimmat lapset. Huumorintajuisia,empaattisia,älykkäitä ja kauniita lapsia <3
Monessa asiassa on käynyt hyvä onni ja osan elämän hyvistä asioista olen saanut kovalla työllä ja päättäväisyydellä. Jos tässä vain yksi asia on mainittava ja juuri sellainen, johon ei ole voinut itse vaikuttaa vaan kyse on onnettaren suosiosta niin se on tämä.
Paranin spontaanisti vakavasta sairaudesta, josta vain 7 prosenttia paranee ilman rankkoja hoitoja. 25 prosenttia ei parane ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiopohjalta sain hyvän ammattin, jota rakastin kovasti.
Pääsin matkustamaan moniin eksoottisiin maihin, palkka oli hyvä ja ostin ensiasunnon Helsingistä ilman pankkilainaa.
Huono puoli onkin sitten se, että korona teki minusta tuöttömän ja nyt ryven itsesäälissä työttömänä. Mutta ihanaa oli niin kauan kuin se kesti.Tervetuloa maan pinnalle
Kiitos, täällä olen ollut koko ajan.
Eikös tähän ketjuun saanut kertoa asioista, joiden suhteen on käynyt hyvä tuuri?
T:se, jota lainasit
Mulla on hyviä ja kivoja ystäviä, joita tapaan usein. Muuten ei ole paljolla siunattu, mutta tämä auttaa todella paljon.
Olen myös ENFPA, aika (vähään) tyytyväinen ihminen. Ystävät on paljon. En tunne kovin monia ihmisiä, mutta ne jotka tuntee mut, rakastaa mua.
Sain hyvän työpaikan ja työkaverit.
Mulla on myös hyvä mies ja lapset on tavallista paremman näköisiä. Ja ne on olleet helppohoitoisia, rauhallisia lapsia, ei ikinä mitään kiukkukohtauksia ollut.
Kun oli köyhä ja kurja lapsuus, osaan arvostaa sitä, että tulee taloudellisesti toimeen, vaikka ei mikään rikas olekaan.
Vastoinkäymisiäkin on ollut, muuta niitä ei kysytty ja toivottavasti ne on jo takana.
Minun ei tarvi venyttää penniä.
Ihan kivasti menee töissä ja kotona ja rahaa on vähän mutta tarpeeksi.
Yksi vähän salainen asia on jossa olen onnekkaampi kuin muut: kiihotun yhdynnässä ja saan helposti yhdyntäorgasmin, jopa pari. En siis ole mitenkään överi seksijumalatar enkä kevytkenkäinen ihminen, vaan ihan tavallinen hompsuinen kotiäiti, mutta se kahden kiireisen ihmisen välinen pakollinen saunailtanyllkytys RIITTÄÄ että saan pikku orkut, ja vähän juhlallisempi sunnuntaipano antaa jopa pari. Ukko ei ole supertaitava tai -kokoinen, pikemminkin päin vastoin. Mutta niin vaan käy että molemmat tullaan kun panemaan ryhdytään. Ihanaa!
Aivan kaikessa. Synnyin kultalusikka suussa ja suussa se myös pysynyt koko elämän ajan.
Joskus oikein naurattaa miten asiat voikaan aina sujua niin hyvin. Välillä on vastoinkäymisiä, totta kai, mutta nekin on tullut selätettyä suhteellisen helposti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvin kehittynyt rintavarustus, ja olen muutenkin sporttinen ja miesten päitä kääntävä.
Siinä mielessä luonto ja ehkä onnikin on antanut, että ei paljoa tarvitse ponnistella sen eteen että saa mitä haluaa.
AV-mammat vihaavat kaltaisiasi misuja. Siitä syystä myös alapeukutukset.
Vaihdoin helpompaa ja mukavampaan työhön niin että palkka hieman jopa nousi!
Ryvetkää huonossa pelon ilmapiirissä ylitöiden kaa!
Olen ollut aina hyvin terve. Sairastin tuhkarokon, vesirokon ja sikotaudin ennen kouluikää 1960-luvulla ja sain samalla elinikäisen immuniteetin. En ollut koko kouluaikana 12 vuoteen kertaakaan poissa koulusta sairauden takia ja samoin armeijassa, yliopistolla ja työelämässä minulla ei ole koskaan ollut sairauspoissaoloja. En käytä edelleenkään mitään lääkkeitä säännöllisesti ja lääkekaapista löytyy ainoastaan Ibusalia, jos joskus vähän jomottaa. Toki tuota terveyttä on tukenut se että olen aina viettänyt raitista ja liikunnallista elämää ja harrastin vuosikausia aktiivisesti kestävyysjuoksua omaksi huvikseni, en kilpailleekseni muiden kanssa. Miehenä olemisessa on tiettyjä etuja.
Terve suhde ruokaan. Olen hoikka, vaikka syön mitä haluan (yleensä haluan jotain terveellistä ja ravitsevaa). En pysty samastumaan, kun työpaikalla voivotellaan, että taukotilassa on keksejä. Ei voisi vähempää kiinnostaa ne herkut.
Elämä on ollut aina hyvin helppoa. Onnellinen lapsuus, lukiosta suoraan hyvään yliopistoon, sieltä valmistumisen jälkeen hyviin töihin ja työura kehittynyt juuri niin kuin olen halunnut.
Yksityiselämässä sama. Aina paljon hyviä ystäviä, kauniita naisia tyttöystävinä, lopulta kaunis vaimo ja fiksut lapset.
Joillakin vain käy elämässä onni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiopohjalta sain hyvän ammattin, jota rakastin kovasti.
Pääsin matkustamaan moniin eksoottisiin maihin, palkka oli hyvä ja ostin ensiasunnon Helsingistä ilman pankkilainaa.
Huono puoli onkin sitten se, että korona teki minusta tuöttömän ja nyt ryven itsesäälissä työttömänä. Mutta ihanaa oli niin kauan kuin se kesti.Tervetuloa maan pinnalle
Kiitos, täällä olen ollut koko ajan.
Eikös tähän ketjuun saanut kertoa asioista, joiden suhteen on käynyt hyvä tuuri?
T:se, jota lainasit
Tarkoitin, että et tippunut sen syvemmälle kuin maan pinnalle. Ei syytä rypeä itsesäälissä. ;)
Huonoa onnea on vaikka missä ja miten.
Hyvää näissä: sain aina koulussa ja opiskellessa parhaat arvosanat helposti. Näytän helposti hyvältä, en liho, hyvät värit, vahvat hiukset ja kynnet, rypistymätön iho, harvinainen luusto. En sairasta juuri koskaan ja kun sairastan, oireet on hyvin lievät. Ei ole yhtään allergiaa tai pitkäaikaissairautta. Sain ihanan lapsen helposti, suunnilleen itsestään ja meillä on ihana suhde. On hyviä ystäviä. Luonteeni on optimistinen ja olen vähään tyytyväinen, en materialistinen. Opin helposti kieliä, matematiikkaa ja yleensäkin asioita. Rakastan seksiä ja se on minulle helppoa ja hauskaa ja sitä on ollut paljon. Olen sporttinen ulkoilmaihminen, liikun päivittäin. Toisaalta myös luova, analyyttinen, taiteellinen.
Kuulostaa kai kauhealta. Toinen puoli: en omista juuri mitään, juon liikaa, minulla ei ole koskaan ollut onnea rakkaudessa, todellakin päinvastoin. Olen vastentahtoisesti sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on ollut aina hyvin helppoa. Onnellinen lapsuus, lukiosta suoraan hyvään yliopistoon, sieltä valmistumisen jälkeen hyviin töihin ja työura kehittynyt juuri niin kuin olen halunnut.
Yksityiselämässä sama. Aina paljon hyviä ystäviä, kauniita naisia tyttöystävinä, lopulta kaunis vaimo ja fiksut lapset.
Joillakin vain käy elämässä onni.
Tajuaispa muutkin että kyse on henkilökohtaiselta kannalta onnesta kun menestyy, se ei ole omaa ansiota. Jopa se on onnea, että kova työ tuottaa tulosta. Monella kova työ valuu hukkaan ja aiheuttaa bönarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin vain käy elämässä onni.Tajuaispa muutkin että kyse on henkilökohtaiselta kannalta onnesta kun menestyy, se ei ole omaa ansiota. Jopa se on onnea, että kova työ tuottaa tulosta. Monella kova työ valuu hukkaan ja aiheuttaa bönarin.
... Jatkuu. Vai tuleeko sitä ajatelleeksi niin, että olen varmasti tehnyt jotain oikein/ olen laadullisesti erityinen kun minua näin siunataan?
Saimme ilmaiseksi lähes käyttämättömän monen sadan arvoisen lieden, jossa oli isoluukkuinen ja -ikkunainen kiertoilmauuni - juuri silloin kun ei olisi ollut varaa ostaa yhtään mitään!
Kylläkin tavalliset keittolevyt, mutta olemme sittemmin ostaneet irrallisen induktiolevyn.
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska ketju. Kuvastaa hyvin kuinka useat ovat kateellisia aivan anonyymeille ihmisille, joilla on ollut onnea elämässä.
Sun viesti kuvastaa hyvin miten et tajua koko jutun juonta, ei ne alapeukut tarkoita että kadehtisi vaan että niin ei ole peukuttajalle käynyt. 🙄 Kiva sille ken on rintava ja sporttinen, historiaa tehnyt tai yltiöpäisen rikas, ei ole minulta pois. En kuitenkaan voi peukuttaa kun itse olen pullukka ja keskituloinen, aherran rivityöntekijänä tavistyössäni, (joka kuitenkin on unelmatyöni) ja olen onnellinen.
Olen 16 persoonallisuustyypistä ENFP. Olen optimisti luonnostaan ja ihmiset jotka ei tykkää kenestäkään muusta, tykkää musta. Näen kaikissa helposti jotain hyvää.